Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ei ole ikinä loukattu näin, siskon mies oli..

Vierailija
01.07.2015 |

kysynyt siskoltani että olenko minä jollakin tavalla jälkeenjäänyt! Kuulema mulle pitää aina asiat selittää useaan kertaan että tajuan, en naura hänen vitseilleen, käsitän asiat väärin jne. Hänen mielestään tämä tekee musta jälkeenjääneen. En edes tiedä mitä sanoa tuohon, sis ihan tyhjää lyö.. Myönän että hänen (siskon miehen) vitsejä en tajua, kun en muutenkaan juurikaan vitseille naura, ja asiat käsitän väärin jos ne selitetään epäselvästi. Mutta siitä huolimatta, jälkeenjäänyt. Koskaan ei kukaan ole loukannu mua näin pahasti. Siskoni oli itsekin loukkaantunut miehelle, ollaan tosi läheisiä ja hän otti tuon kommentin itseäänkin kohtaan loukkavana. Millanen ihminen edes kysyy tollasta, aikuinen 32-v mies laukoo typeryyksiä! En vaan käsitä, en varmaan pysty enää katsoa mieheen tai puhua tai ainakin se vie aikaa, kukaan muu ei ole koskaan tollasta musta (ainakaan ääneen) epäillyt. :| pahoittelut jos sekava teksti, mutta en edes osaa kuvailla kuinka loukattu olo mulla on..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematon sisko sulla nun piti kertoa sinulle miehen möläytys. Vai kertoiko ilkeyttään kun tiesi sinun pahoittavan mielesi.

Vierailija
2/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi kysyä? Olisiko sitten kivempi että mies luulee sua oikeesti vajaaksi ja selittäisi kaikki asiat niinkuin tyhmälle? Sellainen loukkaisi ainakin mua enemmän kuin kysyminen. Pääasiaon nyt että äijä tajuaa sun olevan normaalilla järjellä varustettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on jotakin ottanut koville, kun vitsit eivät olekaan hauskoja. Kuvittelee olevansa suurikin humööristi... Huhhuh. :/

Vierailija
4/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuiko arkaan paikkaan, kun tuosta noin loukkaannuit?

Vierailija
5/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:56"]Osuiko arkaan paikkaan, kun tuosta noin loukkaannuit?
[/quote]

No ei osunut, en vaan tajua että miksi kukaan ihminen tollasta ääneen kysyisi? En minäkään kaikkia mietteitäni tuo julki, on ihan hyvä tapa pitää tietyt asiat omassa mielessä.
Ap

Vierailija
6/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni siskosi oli vielä typerämpi kuin miehesi! Siskonasi olisin loukkaantunut miehelleni, mutta en moista typerää möläytystä kertonut siskolleni. Ihan turhan pahoitta enää sinun mieltä, koska ihan hyvin olisi voinut jättää sulle kertomatta.

Vierailija
7/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siskosi halusi loukata sua kertomalla tuon? Eikö tollaset jutut pitäisi jutella ihan vain pariskuntien kesken. Tosi epäkohteliasta siskoltasi että kantelee sulle miehensä juttuja.

Vierailija
8/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:55"]Kylläpä on jotakin ottanut koville, kun vitsit eivät olekaan hauskoja. Kuvittelee olevansa suurikin humööristi... Huhhuh. :/
[/quote]

Näimpä, eikä mua hirveesti muutekaa naurata vitsikirjasta ulkomuistista läpätetyt Pikku-Kalle ja blondivitsit (joita mies sis "huumorimiehenä" latelee)
Ap

Vierailija
9/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tylsä ihminen tuo ap, ei tajua vitsejä ja vielä suuttuu tuollaisesta...

Vierailija
10/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:03"]aika tylsä ihminen tuo ap, ei tajua vitsejä ja vielä suuttuu tuollaisesta...
[/quote]

Heh, no en minäkään juuri vitseille naura, enempi naurattaa tilannekomiikka ja hauskat kommentit jne, mutta harva vitsi saa mut nauramaan. :D ei se mielestäni ole millään muotoa kytköksissä älykkyyteen, jos vitsit ei naurata tai ne pitää selittää.

Vierailija
11/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaiselta kyllä vaikutat, suuttua kysymyksestä

Vierailija
12/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, oliskohan toi nyt ollut taas niitä vitsejä vaan...

Vierailija
13/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelisin kyseessä olevaa miestä kuin ilmaa tästä lähtien. Läppänä tietenkin, mitäs sellasesta vois toinen suuttua.

Vierailija
14/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:10"]Yksinkertaiselta kyllä vaikutat, suuttua kysymyksestä
[/quote]

Suuttua miehen epäilystä että olen jälkeenjäänyt? Musta ihan kyllä tarpeeksi syytä loukaantua jos toinen tollasta tosissaan epäilee..
Ap

Vierailija
15/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa siskon miehellä olla aika yksinkertainen huumorintaju..Pikku-kalle vitsejä..ne nauratti ehkä joskus pikku ipanana :D

Mut pakko todeta, että en sinun siskonani välttämättä olisi tuollaista sinulle kertonut.. Miehelle olisin pitänyt kunnon saarnan ja käskeny pitää vastaisuudessa mielipiteensä ominaan..

Vierailija
16/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:00"]Minunkin mielestäni siskosi oli vielä typerämpi kuin miehesi! Siskonasi olisin loukkaantunut miehelleni, mutta en moista typerää möläytystä kertonut siskolleni. Ihan turhan pahoitta enää sinun mieltä, koska ihan hyvin olisi voinut jättää sulle kertomatta.
[/quote]

Niin tottahan tuokin on, en tiedä miksi sisko tämän mulle kertoi. Oli itsekin todella loukkaantunut, miehen kommentti on aiheuttanu heille jonkinmoisen riidan, ehkä halusi jotenkin avata tilannetta tai jotain, en tiedä. En usko että kuitenkaan tahallaan, ilkeilymielessä, tätä mulle kertonut.
Ap

Vierailija
17/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ikävää kuulla, mutta ei nyt kannata liikaa loukkaantua, antaa miehen kysyä ja ihmetellä. Mitä se sinua painaa, vai arvostatko miestä siinä määrin että se mitä hän ajattelee susta on tärkeää?

Koita päästä yli tuosta, jos itse tiedät mikä on asian oikea laita. Älä ainakaan katkeroidu tuosta.

Vierailija
18/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollasista katkeroituu niin ikävä ihminen siitä tulee, kannattaa jättää omaan arvoonsa noi kysymykset.

Vierailija
19/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää, mutta siis siskosi toimesta!

Kyllä minäkin mieheni kanssa välillä keskustelen siskostani "kriittiseen sävyyn", mutta ei tulisi mieleenkään mennä hänen sanomisiaan juoruilemaan siskolle, nimenomaan siksi, etten halua pahoittaa hänen mieltään.

Vierailija
20/23 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän yksinkertaiselta koko porukka. Ensimmäisenä siskon mies ja vielä tyhmempänä siskosi, joka meni kertomaan asian sinulle ja sitten sinä, joka et edes ymmärrä loukkaantua siskolle joka sinulle lopulta tämän pahan mielen aiheutti. Jos jotain hyvää tässä pitää nähdä, niin siskosi on ainakin löytänyt kaltaisensa miehen rinnalleen.