Mua ei ole ikinä loukattu näin, siskon mies oli..
kysynyt siskoltani että olenko minä jollakin tavalla jälkeenjäänyt! Kuulema mulle pitää aina asiat selittää useaan kertaan että tajuan, en naura hänen vitseilleen, käsitän asiat väärin jne. Hänen mielestään tämä tekee musta jälkeenjääneen. En edes tiedä mitä sanoa tuohon, sis ihan tyhjää lyö.. Myönän että hänen (siskon miehen) vitsejä en tajua, kun en muutenkaan juurikaan vitseille naura, ja asiat käsitän väärin jos ne selitetään epäselvästi. Mutta siitä huolimatta, jälkeenjäänyt. Koskaan ei kukaan ole loukannu mua näin pahasti. Siskoni oli itsekin loukkaantunut miehelle, ollaan tosi läheisiä ja hän otti tuon kommentin itseäänkin kohtaan loukkavana. Millanen ihminen edes kysyy tollasta, aikuinen 32-v mies laukoo typeryyksiä! En vaan käsitä, en varmaan pysty enää katsoa mieheen tai puhua tai ainakin se vie aikaa, kukaan muu ei ole koskaan tollasta musta (ainakaan ääneen) epäillyt. :| pahoittelut jos sekava teksti, mutta en edes osaa kuvailla kuinka loukattu olo mulla on..
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:17"]Onhan tuo ikävää kuulla, mutta ei nyt kannata liikaa loukkaantua, antaa miehen kysyä ja ihmetellä. Mitä se sinua painaa, vai arvostatko miestä siinä määrin että se mitä hän ajattelee susta on tärkeää?
Koita päästä yli tuosta, jos itse tiedät mikä on asian oikea laita. Älä ainakaan katkeroidu tuosta.
[/quote]
En tietenkään aio katkeroitua, mutta loukkaantunut olen, ja pahasti. Ei sillä että miehen mielipide minusta olisi jotenkin merkittävää, yhtä lailla loukkaantuisin vaikka kysymyksen esittäjä olisi joku muu lähipiiristä. En vaan jaksa ymmärtää tuollaisen kommentin ääneen sanomista, kun ainoat perustelutkin ovat miehen omasta kokemuksesta. Ja rehellisesti sanoen hänen selitystapansa on liian seikkaperäinen, jolloin moni muukin kysyy tarkentavia kysymyksia eikä heti tajua. Eikä mies ole muista ihmisistä tuollaista epäilyt.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:34"]Juu, ja jotkut ihmiset ovat oikeasti jälkeenjääneitä älyllisesti. Aika loukkaavaa sitten taas heitä kohtaan tuo ap:n järkytys.
Tai siis tuli heti mieleen siskoni erityislapsi, joka ei ymmärrä ihan kaikkea nopeasti. Siskoni saattaisi puolestaan pahoittaa mielensä siitä, että ap:n mielestä ei ole mitään niin loukkaavaa kuin tulla luulluksi yhtä hidasälyiseksi kuin esim. hänen poikansa.
Jotenkin tästä tekstistä vaan saa sen kuvan, että ap pitää jälkeenjäämistä jotenkin maailman kauheimpana asiana.
[/quote]
En tietenkään pidä sitä asiaa pahana, anteeksi jos joku sellaisen kuvan teksitäni on saanut.
Tarkoitan lähinnä sitä, että minua ei ole loukattu koskaan näin pahasti, en sitä että minkäänmuotoinen kehitysvammaisuus tms olisi paha/huono asia.
Ap
Juu, ja jotkut ihmiset ovat oikeasti jälkeenjääneitä älyllisesti. Aika loukkaavaa sitten taas heitä kohtaan tuo ap:n järkytys.
Tai siis tuli heti mieleen siskoni erityislapsi, joka ei ymmärrä ihan kaikkea nopeasti. Siskoni saattaisi puolestaan pahoittaa mielensä siitä, että ap:n mielestä ei ole mitään niin loukkaavaa kuin tulla luulluksi yhtä hidasälyiseksi kuin esim. hänen poikansa.
Jotenkin tästä tekstistä vaan saa sen kuvan, että ap pitää jälkeenjäämistä jotenkin maailman kauheimpana asiana.