Mies suuttui, kun kerroin, etten halua hänen siskojaan kaasoiksi
..enkä mukaan polttareihin. Omat serkkuni ja läheiset ystävät ovat jotakin järkkäämässä eikä miehen siskoja ole suunniteltu mukaan.
En ole koskaan heihin tutustunut, toinen asuu toisella puolella Suomea ja toinen on meistä paljon nuorempi, syntyi silloin kuin mieheni oli jo teini-ikäinen, en siis hänen kanssaan ole oikein koskaan ollut samalla aaltopituudella.
Oonko ihan väärässä, jos en halua heitä suunnittelemaan häitämme enkä mukaan polttareihin? Juhliin ovat tottakai kutsuttu vieraina :)
Kommentit (29)
Onnea avioliitollenne, joita saa juhlistaa vain sinun valitsemasi ihmiset. Meillä kaksi sukua yhdistyi häissämme, mutta hei, sinun näköiset häät jos niin haluat.
Et, kun eivät kerran ole läheisiä. Tosin itse kutsuisin varmaan polttareihin tavallisina osallistujina. Siellähän menisivät joukon jatkona.
Tuskin ne itsekään haluaisi raahautua toiselta puolelta Suomea sun polttareihin saati kustantaa niitä yhtään. Ei tulis mieleenkään osallistua veljeni morsiamen polttareihin kun en yhtään tunne hänen ystäväpiiriään.
Ehdotapa miehelle bestmaniksi jotain sun serkkua jota se ei tunne. Jospa se ymmärtäisi sitten.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:53"]
Et, kun eivät kerran ole läheisiä. Tosin itse kutsuisin varmaan polttareihin tavallisina osallistujina. Siellähän menisivät joukon jatkona.
[/quote]
Jep. Tätäkin mietin, mutta tuntuu ajatuksena hölmöltä juhlia heidän kanssaan kun en heitä yhtään tunne ja ovat etäisiä. Inhottaa vaan, jos tulee nyt riitaa tämän takia kun on muutenkin kauheeta hössötystä ja stressiä koko ajan :D
Kuulemma siskot pitää ottaa kaikkeen mukaan periaatteesta..
ap
Voit sanoa pitäväsi useampaa kaasoa kummallisena amerikkalaisena hömpötyksenä ja olet toki itse oikeutettu valitsemaan kyseiseen tehtävään parhaan ystäväsi. Vai antaisiko mies sinun valita bestmaninsa omien sukulaistesi joukosta?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:52"]
Onnea avioliitollenne, joita saa juhlistaa vain sinun valitsemasi ihmiset. Meillä kaksi sukua yhdistyi häissämme, mutta hei, sinun näköiset häät jos niin haluat.
[/quote]
Voi taisit vähän käsittää väärin. Siis tottakai miehellä on myös omissa hömpötyksissään omat (miespuoliset) kaverit ja sukulaiset ja molemmat suvut yhdistyvät, mutta kyse oli nyt enemmän tästä naisväen osallistumisesta. Me ystävien ja serkkujen kanssa hoidetaan kaikki pikku näpertely ja mies kavereineen sitten muuta. En vain niitä siskoja mielellään ottaisi mukaan edellä mainituista syistä, eikä omat kaverit ja serkutkaan heitä tunne.
-ap
Provo. Yhtäkään miestä ei oikeasti kiinnosta pätkän vertaa häät ja niihin liittyvät "ongelmat".
Sen ymmärrän, ettet kaasoiksi ota. En itsekään ottaisi mitään hyvänpäiväntuttua kaasoksi/morsiusneidoksi, vaan haluaisin, että sitä virkaa toimittaa minulle oikeasti tärkeä ihminen. Sitä paitsi, miksi kukaan haluaisi ryhtyä kaasoksi todella etäiselle ihmiselle, kun kaasolla kuitenkin riittää paljon hommaa ja järjesteltävää häissä?
Polttareihin ehkä kannattaisi ottaa nuo siskot mukaan, etenkin jos siellä on yhtään isompi porukka mukana. Ei pelkästän miehen takia, vaan voivathan nuo siskot olla todella mukavia ja saatat viihtyäkkin heidän seurassaan. Polttareissa ihmisillä on kuitenkin estot sen verran matalalla ja pääset ainakin tutustumaan heihin paremmin.
Ja lisäyksenä edelliseen viestiini että myös mieheni äiti on omalta osaltaan mukana suunnittelussa. Hänen kanssaan olen läheinen ja tulen hyvin toimeen. He yhdessä oman äitini kanssa hoitavat joitain asioita. En mitenkään tarkoittanut että haluaisin yksinäni päättää ketkä on koko jutussa mukana :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:12"]
Provo. Yhtäkään miestä ei oikeasti kiinnosta pätkän vertaa häät ja niihin liittyvät "ongelmat".
[/quote]
Okei, sun lähipiirissä näin ehkä on. Mies on siskojen kanssa kuitenkin ollut aina läheinen ja tais tästä syystä ottaa herneen nenään.
-ap
Voisihan nuo nyt polttareihin kutsua, siinähän sitä tutustuisi jos jossain. Kaasot on ihan sinun päätettävissäsi.
Ehkäpä sun pitäis ottaa tämä tilaisuutena tutustua niihin siskoihin. Niistä tulee nyt sinunkin sukulaisia.
Siis mitä? Omiin polttareihin tulee tasantarkkaan mun parhaat frendit ja systeri, ne rakkaimmat ja tärkeimmät lähimmäiset keiden kanssa vietetään hyvä ilta ennenku pallo tulee jalkaan! Ei sinne mitään ulkopuolisia oteta.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:17"]
Voisihan nuo nyt polttareihin kutsua, siinähän sitä tutustuisi jos jossain. Kaasot on ihan sinun päätettävissäsi.
[/quote]
Niin.. pitää pohtia :D!
Onko teillä muilla millaisia kokemuksia tälläisistä tapauksista?
-ap
Jos miehesi sisko syntyi, kun miehesi oli jo teini, siskon täytyy olla vielä lapsi tai korkeintaan murrosikäinen. Kuinka hän voisi toimia kaasona tai kuulua polttariporukkaan?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:19"]
Siis mitä? Omiin polttareihin tulee tasantarkkaan mun parhaat frendit ja systeri, ne rakkaimmat ja tärkeimmät lähimmäiset keiden kanssa vietetään hyvä ilta ennenku pallo tulee jalkaan! Ei sinne mitään ulkopuolisia oteta.
[/quote]
Tää jotenki kiteytti mun ajatukset tästä! :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:19"]
Jos miehesi sisko syntyi, kun miehesi oli jo teini, siskon täytyy olla vielä lapsi tai korkeintaan murrosikäinen. Kuinka hän voisi toimia kaasona tai kuulua polttariporukkaan?
[/quote]
Oonko mä jossain maininnu minkä ikäisiä me ollaan? Nuorin sisko on 19 vuotias nyt.
Siis omat serkut ja ystävät ovat mukana suunnitteluissa ja järkkäämässä polttareita. Olipa epäselvästi kirjoitettu tuo alku :D
-ap