Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on pilalla kun on tehnyt lapsen - ajatuksia aiheesta

Vierailija
01.07.2015 |

Mikähän siinä on, että heti kun kuulen että joku saa lapsen tai on saanut niin kiinnostukseni häntä kohtaa häviää enkä näe häntä enää yksilönä vaan pelkkänä mammana? Olen ajatellut näin lapsesta asti.

Joitakin syitä

- Alapäätä ei voi ajatella seksuaalisessa mielessä vaan pelkkänä lapsen leikkitunnelina.
- Spontaani jännittävyys häviää kun oma piltti on mielessä 24/7. Naisesta tulee tylsä!!
- Ylläoleva oman piltin jatkuva mielessäolo ja pakkomielteinen suhtautuminen, unohtaen oman elämän
- Vartalo pilalla, rinnat roikkuvat ja pillu tuhat hehtaaria leveä. Peräpukamia ei saa unohtaa ja virtsankarkailua..

Olenko ainut täällä, ketä ajattelee että nainen on lapsen saannin jälkeen vain pelkkä emakko?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Anaali on ainut kelpaava leikkitunneli silloin kalulleni eli ruskeiden reikien ritarille

- Mies 29v + 1v -

Vierailija
2/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minäkin olen päättänyt panna vain miesten kanssa, näin ei koskaan tule tätä ongelmaa. Terkuin M35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäätä ei voi ajatella seksuaalisessa mielessä vaan pelkkänä lapsen leikkitunnelina. :D

Vierailija
4/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki nuo asiat riipu ihan siitä ihmisestä. Ei kaikki naiset levähdä lapsen saatuaan.

Vierailija
5/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, ihan normaaleja pikkupojan mietteitä. Aikuistuminen tulee osalle vähä myöhässä, mutta ehkä sinunkin päiväsi vielä koittaa :---)

Vierailija
6/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
7/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Veloja riittää.

Vierailija
8/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DDD Jep. Näin on. Ylilaudan Jonne on herännyt tänään suhteellisen aikaisin. Äitikkäkö helätti?

No mut. Katoin tossa eilen Myrskyluodon Maijaa ja kyllä ainakin saaristolaisyhteisössä nainen todella oli saastainen, kun lapsen oli mennyt tekemään. Se kun on niin kiusallinen vihje siitä, että on saatettu ihan seksiäkin harrastaa. Miksei mies ollut saastainen? Onko hän saastainen aina, mut nainen vain synnytettyään. DDD

Loppukaneetti Caton tapaan: uskonnot on kyllä niin perseestä.

Vierailija
9/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:29"]Ei hätää, ihan normaaleja pikkupojan mietteitä. Aikuistuminen tulee osalle vähä myöhässä, mutta ehkä sinunkin päiväsi vielä koittaa :---)
[/quote]

Nainen on lisäännyttyään kelvoton muuksi kuin spermalingoksi.

Vierailija
10/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että oon saanut lapsen ja poistun sen myötä sun To Do-listalta! :)

Vierailija
11/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oikein ottanut tuulta alleen tämä provo. Better luck next time! :)

Vierailija
12/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Jonne 15v. P.s. Ois kiva joskus nähdä alasti joku muukin nainen kuin vain oma äiti

Vierailija
13/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet WT mieheksi ja tyhmäkin vielä. Tulet jäämään täysin ilman aitoa rakkautta. Näin se vain menee;) ahhahhaa ja lol

Vierailija
14/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:36"]Ap olet WT mieheksi ja tyhmäkin vielä. Tulet jäämään täysin ilman aitoa rakkautta. Näin se vain menee;) ahhahhaa ja lol
[/quote]

Thanx.

Vierailija
15/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen on ollut sektiossa joten kuinka te luulette että joka naisen värkki olisi jauhelihaa?

Vierailija
16/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan minulla olleen hieman samantapaisia ajatuksia 15-vuotiaasta asti; tosin en miettinyt asioita noin tarkkaan ja raadollisesti, vaan minusta tuntui vain oudolta ihastua naiseen, joka olisi äiti. Muistan kun ihailin erästä laulajaa, jonka albumin olin tilannut ja makasin yöllä sängyssä miettien miten oudolta tuntuisi, jos tuolla naisella olisi lapsia ja siihen aikaan niitä saattoi jo olla. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
17/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="01.07.2015 klo 10:38"]Muistan minulla olleen hieman samantapaisia ajatuksia 15-vuotiaasta asti; tosin en miettinyt asioita noin tarkkaan ja raadollisesti, vaan minusta tuntui vain oudolta ihastua naiseen, joka olisi äiti. Muistan kun ihailin erästä laulajaa, jonka albumin olin tilannut ja makasin yöllä sängyssä miettien miten oudolta tuntuisi, jos tuolla naisella olisi lapsia ja siihen aikaan niitä saattoi jo olla. 

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Miten pääsit ajatuksista? Kävitkö terapiassa?

Vierailija
18/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy nyt vähän sääliksi pikku-Jonnea. :/ Äidilliset hoivaviettini heräsivät. <3 :)

Vierailija
19/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mikä myötähäpeä, kokemattomuus paistaa niin selvästi läpi. Älä huoli, kyllä sinäkin vielä joku päivä pääset sitä leikkitunnelia testaamaan!

Vierailija
20/42 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä oli tekemässä sitä lasta mun kanssa.. Mutta nyt kun katson äijää niin kaikki mielenkiinto hävinnyt koko tyypistä.. Näyttää vaan isältä nykyään ja tuntuu rupsahtaneenpahasti ;0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi