Totuus prostituutiosta: "Miehet käyttivät minua kuin vessaa"
Virkistävää kuulla todellisia tarinoita siitä mitä prostituutio on. Aiemmin Suomen mediassa on esitetty vain näitä "tää on kivaa, tienaan hyvin, vaimot olette sellaisia joten miehenne maksaa minulle" -juttuja.
Kaiken huipuksi jutun lopussa on kommentointi estetty "asiattomien kommenttien vuoksi". Varmaan siellä on raivoissaan huudettu että ei, ei se prostituutio tuollaista kamalaa ole!
Kommentit (57)
Oli jännä kun Suomessa se yksi prostituoitu avautui Rendicin jutun jälkeen. Kehui ensin miten on ammatissaan vapaaehtoisesti ja miten hienosti asiakkaat häntä kohtelevat ja että kun hänestä ei vain ole siivoamaan. Kuitenkin samassa jutussa kertoi että ei voisi tehdä työtään jos olisi parisuhteessa, ei kerro ammatistaan kuin lähimmille, kertoi mitkä varotoimet hänellä on kun menee uudelle asiakkaalle jne. Puhui itsensä täysin pussiin. Kyse ei ole vaarattomasta tai haitattomasta työstä. Se on toisille oma valinta, mutta useille ei. Seksikaupan täyskriminalisointi olisi hyvä juttu.
Ah, mitä kommentointia.. ja luetun ymmärtämistä. Siellä on heti aamusta päät punaisina.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 07:33"]
Virkistävää kuulla todellisia tarinoita siitä mitä prostituutio on. Aiemmin Suomen mediassa on esitetty vain näitä "tää on kivaa, tienaan hyvin, vaimot olette sellaisia joten miehenne maksaa minulle" -juttuja.
Kaiken huipuksi jutun lopussa on kommentointi estetty "asiattomien kommenttien vuoksi". Varmaan siellä on raivoissaan huudettu että ei, ei se prostituutio tuollaista kamalaa ole!
[/quote]JUTTU OLI UK:STA
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:31"] [quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:26"] Suomessa ainakin alalle hakeutuminen on oma valinta. Turha valittaa haitoista. [/quote] Suomessakin on ihmiskauppaa! [/quote] Voitkin sitten luetella kaikki viimeisen 10 vuoden tapaukset. Tai ainakin nuo prostituutiotapaukset. Viitteineen. Kitoooos! [/quote] Otapa pää pois sieltä pumpulista. Se että sä myyt itseäsi vapaaehtoisesti, ei tarkoita että muiden mielestä se olisi mitenkään normaalia tai tavoittelemisen arvoista elämää. Naisella, joka myy itseään vapaaehtoisesti on oltava suuria taloudellisia tai mt-ongelmia tai molempia. Suomessa on ihmiskauppaa, ei tää ole mikään muumilaakso enää, vaikka sä niin yrität itselles vakuuttaa. Perehdypä itse tilastoihin. Ohis
[/quote]Linkki. Mamut tietenkin myy maannaisiaan mutta se on helposti kitkettävissä lopettamalla mamutus
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 07:48"]
kauhea ihmiskohtalo on sinusta "virkistävää" ??
noinhan ihmisiä käytetään useilla palvelusaloilla kuten siivoojana ym.
[/quote]
Kuinka uskallat verrata kunniallista työntekijää prostituoituun? Häpeä, jos osaat. T. siivooja
[/quote]
Seksin myynti on ammatti kuten muutkin. Jos et koe sitä kunniallisena niin se on sinun ongelmasi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:30"]
[/quote]
Niin, totta... Ammutaan ja raiskataan ja pahoinpidellään siivoajiakin harva se päivä.
[/quote]
Haha. Lainasin juuri postaustasi esimerkkinä idiootista.
Mitä se itkee? Eikös huorien tarkoitus olekin että siihen tyhjennetään äkkiä pallit, Ei tuollaiselle ostella ruusuja ja jutella henkeviä. ..
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 07:33"]
[/quote]JUTTU OLI UK:STA
[/quote]
Juttu oli kylläkin Jenkeistä, luetun ymmärtäminen kymppi sullakin!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:50"]
Monella av-änkyrällä on tarkoitushakuinen ja hyvin romantisoitu kuva prostituutiosta. Vapaa valinta ja tienaa kivasti. Artikkelin pihvi oli juuri siinä. Tosielämän prettywoman tarinat ovat harvassa.
[/quote]
Ilmeisesti joidenkin miesasiakkaiden omatuntoa ahdistaa....Kivempi tehdä siitä rahalla väkisinmakaamastaan naisesta prettywoman tai vapaaehtoinen. Rassaako sittenkin se että on niin paska mies, ettei saa rakkautta ja seksiä muuten kuin ostamalla?
Siis tossa tarinassahan oli oleellista se, että yhteiskunta oli totaalisen erilainen, kuin tämä meidän. Sosiaaliturvan ja sosiaalihuollon puute johti siihen, että tyttö jäi juopolle isoäidilleen tämän mieskaverien hyväksikäytettäväksi ja joutui synnyttämään lapsena ja tienaamaan elantonsa huoraamalla. Ei tällaista tapahdu Suomen kaltaisessa yhteiskunnassa, missä on sossut, kelat, lasu-ilmot ym. Lapsi olisi otettu huostaan viimeistään ensimmäisen lapsen synnyttyä. Todennäköisesti jo aiemmin.
Ja tuossa yhteiskunnassa oli myös se rakennevika, että huora on kriminaali, jota ei poliisin taholta oteta vakavasti. Eli huoraaminen tulisi laillistaa, eikä kriminalisoida. Se on ainut tapa auttaa tällaisia hädänalaisia ihmisiä.
Koko tarina ei liity miltään osin suomalaisen naisihmisen perseenmyyntiin.
Olen huorannut helmikuusta asti. En ole kohdannut väkivaltaa tai ollut minkäänlaisessa vaarassa. Suurinosa miehistä kohtelee tosi mukavasti ja kehuu kauniiksi. Heitellään rentoa läppää ja toivotellaan hyviä kesälomia. En tiedä miten yleistä suomalaisen huoran on joutua väkivallan uhriksi. Itse valikoin asiakkaat suomalaisiin perheenisiin, joten tällä on varmasti vaikutusta minkä takia olen saanut olla niin hyvin kohdeltu. Yleisin kysymys mitä miehet multa kysyy on, että mistä mä itse tykkään ja pyytävät sanomaan jos on epämiellyttävää. Monet miehet tulee tosi nopeasti etenkin ekalla tapaamisella ja sillon saa aina kuunnella selittelyä ''no en mä yleensä, et säkään nyt varmaan sit kauheesti nauttinu.. Ens kerralla sit varmasti kestää kauemmin. Joo ei tätä yleensä tapahdu että et sä varmaan nyt kyllä päässy yhtään mukaan kun noin äkkiä..'' Itse asiassa sen huomaa selvästi, että yleensä miehille on tosi tärkeää saada nainen nauttimaan ja se antaa miehille tunteen omasta miehisyydestään. Ja vaikka ollaankin huora ja asiakas niin me ollaan samalla myös mies ja nainen.
On kyllä ollut joitakin asiakkaita, jotka on saaneet mulle vähän pahan mielen. Tuntuu pahalta jos asiakas alkaa tingata hintaa mut nähdessään. Tätä tapahtuu joskus, mutta yleensä ei kasvotusten vaan sähköpostissa, jolloin en koe sitä niin loukkaavana. Yleensä en kuitenkaan silloin enää vastaa sähköpostiin enkä tapaa. Jostain syystä myös mä en pidä siitä jos asiakkaat kehuu paljon. Tuntuu vastenmieliseltä kun joku sellainen, josta et niin pidä kehuu maasta taivaisiin. Tulee tunne, että pitäisi jotenkin kehua takaisinkin ja mä olen huono valehtelija. Jotkut asiakkaat tärisee ja ne sanoo pelkäävänsä mua. Suosikkiasiakkaita on just ne jotka käy puolen tunnin tapaamisella ja mällit tuleet 15 min sisällä ja sitten jutellaan niitä näitä kun asiakas pukee vaatteita. Ei mua niin haittaa nekään, jotka ei välitä puhua mun kans, vaikka ne on tosi harvassa. Liialliset kehujat ja tinkaajat on niitä, joista en pidä.
Rahaa tienaa mukavasti ja asiakkaita on paljon. Haluan kuitenkin normaalin palkkatyön omalta alaltani. Haluan myös seurustella. Pelkään myös, että seksi menettää kokonaan merkityksensä myös siviilielämässä. Tämän vuoksi aion lopettaa nämä hommat. Perjantaina teen vikan keikan, saan 300 euroa ja katkaisen prepaid liittymän sim-kortin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:35"]Olen huorannut helmikuusta asti. En ole kohdannut väkivaltaa tai ollut minkäänlaisessa vaarassa. Suurinosa miehistä kohtelee tosi mukavasti ja kehuu kauniiksi. Heitellään rentoa läppää ja toivotellaan hyviä kesälomia. En tiedä miten yleistä suomalaisen huoran on joutua väkivallan uhriksi. Itse valikoin asiakkaat suomalaisiin perheenisiin, joten tällä on varmasti vaikutusta minkä takia olen saanut olla niin hyvin kohdeltu. Yleisin kysymys mitä miehet multa kysyy on, että mistä mä itse tykkään ja pyytävät sanomaan jos on epämiellyttävää. Monet miehet tulee tosi nopeasti etenkin ekalla tapaamisella ja sillon saa aina kuunnella selittelyä ''no en mä yleensä, et säkään nyt varmaan sit kauheesti nauttinu.. Ens kerralla sit varmasti kestää kauemmin. Joo ei tätä yleensä tapahdu että et sä varmaan nyt kyllä päässy yhtään mukaan kun noin äkkiä..'' Itse asiassa sen huomaa selvästi, että yleensä miehille on tosi tärkeää saada nainen nauttimaan ja se antaa miehille tunteen omasta miehisyydestään. Ja vaikka ollaankin huora ja asiakas niin me ollaan samalla myös mies ja nainen.
On kyllä ollut joitakin asiakkaita, jotka on saaneet mulle vähän pahan mielen. Tuntuu pahalta jos asiakas alkaa tingata hintaa mut nähdessään. Tätä tapahtuu joskus, mutta yleensä ei kasvotusten vaan sähköpostissa, jolloin en koe sitä niin loukkaavana. Yleensä en kuitenkaan silloin enää vastaa sähköpostiin enkä tapaa. Jostain syystä myös mä en pidä siitä jos asiakkaat kehuu paljon. Tuntuu vastenmieliseltä kun joku sellainen, josta et niin pidä kehuu maasta taivaisiin. Tulee tunne, että pitäisi jotenkin kehua takaisinkin ja mä olen huono valehtelija. Jotkut asiakkaat tärisee ja ne sanoo pelkäävänsä mua. Suosikkiasiakkaita on just ne jotka käy puolen tunnin tapaamisella ja mällit tuleet 15 min sisällä ja sitten jutellaan niitä näitä kun asiakas pukee vaatteita. Ei mua niin haittaa nekään, jotka ei välitä puhua mun kans, vaikka ne on tosi harvassa. Liialliset kehujat ja tinkaajat on niitä, joista en pidä.
Rahaa tienaa mukavasti ja asiakkaita on paljon. Haluan kuitenkin normaalin palkkatyön omalta alaltani. Haluan myös seurustella. Pelkään myös, että seksi menettää kokonaan merkityksensä myös siviilielämässä. Tämän vuoksi aion lopettaa nämä hommat. Perjantaina teen vikan keikan, saan 300 euroa ja katkaisen prepaid liittymän sim-kortin.
[/quote]
Puolen vuoden urasta ei oikein ole elämäntyöksi. Eli tiedostit ammatin ongelmat.
[/quote]
Kuinka uskallat verrata kunniallista työntekijää prostituoituun? Häpeä, jos osaat. T. siivooja
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:21"]
Monella av-änkyrällä on tarkoitushakuinen ja hyvin romantisoitu kuva prostituutiosta. Vapaa valinta ja tienaa kivasti. Artikkelin pihvi oli juuri siinä. Tosielämän prettywoman tarinat ovat harvassa.
[/quote]
Ilmeisesti joidenkin miesasiakkaiden omatuntoa ahdistaa....Kivempi tehdä siitä rahalla väkisinmakaamastaan naisesta prettywoman tai vapaaehtoinen. Rassaako sittenkin se että on niin paska mies, ettei saa rakkautta ja seksiä muuten kuin ostamalla?
[/quote]
Mitkähän peräkammarin pojat on tätäkin käyneet alapeukuttamassa?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:21"]
[/quote]
[/quote]
Mitkähän peräkammarin pojat on tätäkin käyneet alapeukuttamassa?
[/quote]
En ole peräkammarinpoika. Tuo kirjoittelu on ihan roskaa ja teoreettinen olkiukko. Tyhjäpäiden pulinaa.
http://global.finland.fi/public/default.aspx?contentid=86366
Satumaa - Jori Sjöroos ja Paula Vesala
Tässä linkkiä heille, jotka eivät usko Suomessa tapahtuvaan ihmiskauppaan.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:26"]
Suomessa ainakin alalle hakeutuminen on oma valinta. Turha valittaa haitoista.
[/quote]
Suomessakin on ihmiskauppaa!
[/quote]
Voitkin sitten luetella kaikki viimeisen 10 vuoden tapaukset. Tai ainakin nuo prostituutiotapaukset. Viitteineen. Kitoooos!
[/quote]
Otapa pää pois sieltä pumpulista. Se että sä myyt itseäsi vapaaehtoisesti, ei tarkoita että muiden mielestä se olisi mitenkään normaalia tai tavoittelemisen arvoista elämää. Naisella, joka myy itseään vapaaehtoisesti on oltava suuria taloudellisia tai mt-ongelmia tai molempia. Suomessa on ihmiskauppaa, ei tää ole mikään muumilaakso enää, vaikka sä niin yrität itselles vakuuttaa. Perehdypä itse tilastoihin.
Ohis