Kesken yötä alkoi älytön vuoto
Heräsin pissahätään ja ihmettelin kun tuntui kuin olisin suoraan sanottuna kussut sängylle. Menkat alkoi tänään ja yleensä ihan rauhallisesti. Menin nukkumaan vain kaksi tuntia sitten ja nyt on jo tampooni, varmuuden vuoksi laitettu side (oli kovat kivut, tuli yhtäkkiä), alushousut ja housut sekä reidet ja lakana veressä. Lisäks aika heikko ja oudon löysä olo. Veteli enkä jaksa seistä.
Mitä tämä on? Yritetään lasta, ja mietin nyt voiko olla joku keskenmeno tm. Tajunnantaso vaihtelee, mutta nyt hyvä.
Kommentit (5)
Se voi kyllä harmillisesti olla keskenmeno. Kannattaisi käydä tutkimuksissa ja katsoa oloa koheneeko/paheneeko.
En tiiä mutta pelottavan samanlainen ku mun viimeyö. Mulla menkat kans alkaa yleensä rauhallisesti. Siis aina. Viime yönä tai aamuna heräsin klo 6:30 samaan tilanteeseen. Reidet lakana ja patja veressä. Ikinä ei oo nuin käyny. Ja me kans yritetään lasta.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:03"]Se voi kyllä harmillisesti olla keskenmeno. Kannattaisi käydä tutkimuksissa ja katsoa oloa koheneeko/paheneeko.
[/quote]
Kiitos kun vastasit! Vuodan aika paljon. Mitenköhän osaisi arvioida, koska olisi tarve mennä tarkistamaan tilanne jonnekin terveyskeskukseen tai vastaavaa? On mulla joskus ollut aiemminkin runsaat menkat, nyt tuntuu vaan kuin "suihkuaisi" koko alapää ja kun heikottaakìn.. jalat tuntuu velliltä vaikka kaksin käsin ottaa tukea, ei kanna yksinään yhtään. Mulla on aika korkea verenpaine, mutta muuten perusterve 25-vuotias/168cm/57kg ja veriarvot ok. Vähän pelottavalta tuntuu. Taas jo housuihin valahti :/ Puolessa tunnissa?? Jos koitan vaan nukkua ja aamulla apua hakemaan? Mistä tämmönen voi johtua.... Tuntuu kuin puoli litraa verta olis jo ympäriinsä valunut :(
No oleellisin kysymys on lienee: Olisiko menkkojen pitänyt alkaa nyt tai lähiaikoina? Vastauksesta voi päätellä paljon.
P.s. Mulla alkoi keskenmeno hiljalleen. Ensin tiputtelua ja sitten voimistui. Onhan näissäkin tietty eroja.
Anteeksi siis vetelä olo. Ap