Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naapurissa harrastetaan usein seksiä kovaäänisesti...

Vierailija
01.07.2015 |

...myöhään yöllä/aamuyöllä. Mitä pitää tehdä? Opiskelija-asuntola tää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboida

Vierailija
2/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:27"]Masturboida
[/quote]
:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää matkia niiden ääntelyjä, jotta tajuavat

Vierailija
4/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudat kerran lujaa ihan ku sua oltais puukotettu. Jos ääntely jatkuu soita ovikelloa ja juokse kotiin. Jos solu kämpän naapuri nii mene keittiöön kraana päälle ja laula vaikka Lordi-Hard rock hallelujah. Menee kyllä kiihotus ohi

Vierailija
5/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti, että kuuntelet aina kiimaisena ääniä ja haaveilet pääsystä mukaan, sopisiko kimppakiva.

Vierailija
6/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Laita korvatulpat jos häiritsee, mutta eihän tuota voi mitenkään estää. Seksi on ihan luonnollinen asia ja siihen nyt vain kuuluvat äänet. Ota säkin ilo irti, mua ainakin kiihottaa kuunnella seksiääniä. Voi itsekin alkaa hommiin. ;)

Vierailija
7/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne kerran, että seinänaapuri hyvin eläimellinen. Joku toinen naapuri huusi kerran "TURPA KIINNI!!!" Johan hiljeni siksi kerraksi, ei valitettavasti iäksi...

Vierailija
8/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:40"]

Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Laita korvatulpat jos häiritsee, mutta eihän tuota voi mitenkään estää. Seksi on ihan luonnollinen asia ja siihen nyt vain kuuluvat äänet. Ota säkin ilo irti, mua ainakin kiihottaa kuunnella seksiääniä. Voi itsekin alkaa hommiin. ;)

[/quote]

Mitä jos ei huuda kuin nyljetty hylje sen seksinsä aikana? Ei, se ei ole luonnollinen asia, että naimisen äänet kuuluvat naapuriin. Naitiinko teillä lapsena kotonakin niin, että äitisi kiimanhuudot ja isäsi eläimellinen röhkinä kuuluivat huoneeseesi? Ellei, kyse ei ole normaalista asiasta. Jos, niin hakeudu terapiaan.

Meluamisesta voi myös valittaa ihan virallisia teitä. Isännöitsijään yhteys heti. Eivät opiskelija-asuntolat ole mitään bordelleja, joissa voi mellastaa miten sattuu tykkäämään.

Vierailija
9/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina kuumottaa, että meidän seksiäänet kuuluu naapuriin. Mutta eipä ole tullut valituksia, eikä naapureistakaan oikein kuulu mitään ääniä tänne (tai sitten ovat vain hiljaisia).
Entisessä asunnossa, kun harrastimme seksiä illalla, niin seuraavana aamuna naapurin vanha mummo tuli kysymään, että "onko teidän koiralla kaikki kunnossa, kun kuului sellaisia ääniä eilen illalla" :D En ole kyllä huomannut kuulostavani koiralta...

Vierailija
10/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt pokkana seuraavan kerran kun törmäät et "oliko hyväkin pano eilen?"

Vierailija
11/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:50"]Mua aina kuumottaa, että meidän seksiäänet kuuluu naapuriin. Mutta eipä ole tullut valituksia, eikä naapureistakaan oikein kuulu mitään ääniä tänne (tai sitten ovat vain hiljaisia).
Entisessä asunnossa, kun harrastimme seksiä illalla, niin seuraavana aamuna naapurin vanha mummo tuli kysymään, että "onko teidän koiralla kaikki kunnossa, kun kuului sellaisia ääniä eilen illalla" :D En ole kyllä huomannut kuulostavani koiralta...
[/quote]
Ei hitto. Teihin ulisijoihin mäkin törmännyt aikoinaan.

Vierailija
12/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun vastapäisessä talossa asui pariskunta jonka lemmenleikit oli nähtävissä ikkunastani. yritin kuunnella korva tarkkana mutta ääniä en kuullut. se harmitti koska olisi ollut mukava lisä.

Vierailija
13/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän ei spontaanisti seksiä harrasteta! Joka kerta ennen "yhdyntää" varmistan, että kaikki ikkunat on kiinni ettei vahingossakkaan kuulu muualle tämä harmillinen muita häiritsevä harrastus.

Vierailija
14/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä kaikki pitää tapahtua hiljaisuuden jälkeen? Ennen sitä kaikki elämisen äänet ovat sallittuja!

Vierailija
15/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:17"]Meillähän ei spontaanisti seksiä harrasteta! Joka kerta ennen "yhdyntää" varmistan, että kaikki ikkunat on kiinni ettei vahingossakkaan kuulu muualle tämä harmillinen muita häiritsevä harrastus.
[/quote]
Kiitos olemassaolostasi.

Vierailija
16/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap mun naapuri...?

T. Äsken naitu opiskelija

Vierailija
17/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:39"]Onkohan ap mun naapuri...?

T. Äsken naitu opiskelija
[/quote]Vetikö perseeseen ?

Vierailija
18/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAH, oih joo kulta , VIELÄ, MMH AH VOI LUOJA

Vierailija
19/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:50"]Mua aina kuumottaa, että meidän seksiäänet kuuluu naapuriin. Mutta eipä ole tullut valituksia, eikä naapureistakaan oikein kuulu mitään ääniä tänne (tai sitten ovat vain hiljaisia).
[/quote]
Ei hitto. Teihin ulisijoihin mäkin törmännyt aikoinaan.
[/quote]

Sama. Se naisen ulina kuulostaa ihan helvetin tyhmältä.

Vierailija
20/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni ääntelee aika voimakkaasti varsinkin orgasmiensa aikana ja se kuuluu satavarmasti myös naapuriin. Itse saan siitä kivasti lisäkiksejä.

Naapurit kattelee vähän hitaasti mutta luulen että se on kateutta vaan :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi