Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaako monia vuosia sitten tapailemasi ihmiset sinuun yhteyttä? - exät, tapailemasi miehet. Miksi!?

Vierailija
16.02.2022 |

Oikeastaan lähes jokainen mies, jota olen tapaillut kuukauden pidempään tai seurustellut, on ottanut minuun vielä vuosien jälkeen yhteyttä.
Ihan outoa. En yleensä vastaa mitään tai jos olen vastannut, tulee jotain säälikertomuksia pieleen menneistä suhteista ja kutsu kahville. En mene, en tietenkään.
Myös aina yökylään on kutsuttu jos "sattuisin olemaan kaupungissa".
En voi ymmärtää. En mene enää vuosien jälkeen kenenkään vällyjen väliin takaisin.
Enkä ole yhteydessä heihin muutenkaan paitsi vastaan jouluntoivotuksiin kohteliaasti.

Eikö tuo ole aika epäkunnioittavaa vihjailla vuosien päästä vai mitä tuo oikein on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet ottavat erotessaan yhteyttä lähes kaikkiin eksiinsä. Olen oppinut tämän jo ajat sitten. Jos joku vanha poikaystävä ottaa yhteyttä, on aivan 100 % varmaa että hän on juuri eronnut. He vain käyvät läpi kaikki yhtään potentiaaliset vanhat hoidot, koska ovat sekaisin eivätkä osaa olla yksin. Ei siinä sen kummempaa. 

Vierailija
2/2 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia, moni on. Yksikin törkeästi käyttäytynyt vuosien jälkeen löysi keinon olla yhteydessä ja kysyi voisinko antaa anteeksi. Olin unohtanut koko tyypin, muuttanut toiseen maahankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä