Myönnettävä! Uusi Royal olikin hyvää!
Ainakin tämä krokantti on oikein maukasta. Olisivat tosin voineet pitää tumman pohjan. Paksut palat ovat hieman outoja mutta muuten hyvää.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ruotsalaiset osaa =)
Heja sverige?!
Ap
Vanha oli parempaa, mutta kyllä tätä uutta syö.
Uusi on kuraa. En osta enää ikinä.
Mä just ostin muutaman vanhan, kun oli poistomyynnissä. Ihan sairaan hyvää.
Uusi Royals! Ketkä tuuraa Pavea ja Alppua?
Uusi on pahaa. Tyhmä uudistus. Haluan takaisin sen kaksikerroksisen royalin ja sen koostumuksen, se oli paras maku. Suikalepalat oli yksilöllinen ja tunnistettava muoto, hölmöt hylkäsivät sen!
Kyllä tuo uusikin kelpaa, ei se mitään huonoa suklaata ole.
Pidin kyllä enemmän sitä vanhasa mausta, mutta tämäkin kelpaa.
Ja muutenkin tulee ostettua vaihteeksi jotain muutakin kuin Fazeria, mutta Fazer on edelleen se ykkössuosikki, silloin kun suklaata varta vasten ostetaan.
Scheiße
Scheiße
Scheiße
Scheiße
Scheiße
🤢
Vanhassa oli hyvä ominaismaku mitä ei ole missään muussa. Se ison levyn tumma pohja ja maitosuklaa. Muoto oli myös parhautta. Pienet palat kivoja syödä.
Suklaa on ruskeeta yleensä (valkosuklaa ei ole oikeastaan suklaata)
Ruskea väri tulee myös paskasta, siitä itsestään.
P A S K A A
Kakkaa oli. Syön mieluummin pieniä kiviä.
Mä ihmettelen miks jengi sanoo, että se on pahaa. Ihanan täyteläistä ja hyvää on.🤗
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen miks jengi sanoo, että se on pahaa. Ihanan täyteläistä ja hyvää on.🤗
Minustakin maistuvaa suklaata.
CLoetta saisi laittaa vanhan reseptin jakoon, jotta voidaan tehdä edes itse sitä vanhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin maistuvaa suklaata.
Varmaan tykkäätte niistä euron suklaakalentereistakin, tai sitten ootte cloettalla töissä.
Kyllä ruotsalaiset osaa =)