Myönnettävä! Uusi Royal olikin hyvää!
Ainakin tämä krokantti on oikein maukasta. Olisivat tosin voineet pitää tumman pohjan. Paksut palat ovat hieman outoja mutta muuten hyvää.
Kommentit (31)
Ihan syötävää suklaata, mutta ei kyllä tule ostettua uudestaan. Vanhaa ostin aina silloin tällöin, koska sen maku oli niin uniikki.
Mantelilevy on hyvää ja tykkään uusista paloista enemmän kuin vanhoista vaikka ne nostalgisia olikin.
Mun puoliso sanoi kanssa, että maistuu halvalta joulukalenterisuklaalta. Ja mä en voi sietää niitä. Harvoin syön suklaata muutenkaan. Mutta mun mielestä taas oli ihan hyvää toi uus Royal, eikä maistunut kalenterilta. Niin ne makuaistit ovat erilaisia. Ja siis punaista syötiin.
Mun mielestä uusi royal oli aivan suklaakalenterin makuista lähes mautonta ja kuivaa suklaata. Aivan karseeta kuraa.
Vanhassa roayl suklaassa oli joku oma erikoinen ja hyvänmakuinen aromi, en tiedä mikä se oli, mutta ikinä ei ole muussa suklaassa tullut vastaan. Maistui vähän niinkuin hyväntuoksuinen sikari tai sinne päin, joku ihme hyvä vivahde oli.
Mun mielestä vanha royal oli yksi parhaista suklaista. Mikseivät voi myydä vanhaa ja uutta rinnakkain?
Vanhan nimeksi laittaisivat vaikka "classic ja sitten vuosiluvun, että miltä vuodelta se on".
Ja uusi olisi vain pelkkä royal.
Vanhaa vihreää sai vielä fiksuruoasta.
Ap vielä lisää. Minustakin se tavallinen maitosuklaa oli kummaa. Hieman maistui Maraboulta ja joulukalenterisuklaalta yhdessä sekä suli todella nopeaa huoneenlämmössä. Tämä krokantti taas oli jopa hyvää. En tiedä mistä johtuu. Parempaa olisi jos tumma raita tekisi paluun suklaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä uusi royal oli aivan suklaakalenterin makuista lähes mautonta ja kuivaa suklaata. Aivan karseeta kuraa.
Vanhassa roayl suklaassa oli joku oma erikoinen ja hyvänmakuinen aromi, en tiedä mikä se oli, mutta ikinä ei ole muussa suklaassa tullut vastaan. Maistui vähän niinkuin hyväntuoksuinen sikari tai sinne päin, joku ihme hyvä vivahde oli.
Mun mielestä vanha royal oli yksi parhaista suklaista. Mikseivät voi myydä vanhaa ja uutta rinnakkain?
Vanhan nimeksi laittaisivat vaikka "classic ja sitten vuosiluvun, että miltä vuodelta se on".
Ja uusi olisi vain pelkkä royal.
Vanha voisi olla Royal ja uusi Fake tai Epic fale.
Myönnettävä: vaikuttaa ihan Cloettan sponssaamalta ketjulta. Paljonkohan tuollaisesta saisi palkkaa, ja perustusikohan se postausten määrään vai laatuun?
Vierailija kirjoitti:
Myönnettävä: vaikuttaa ihan Cloettan sponssaamalta ketjulta. Paljonkohan tuollaisesta saisi palkkaa, ja perustusikohan se postausten määrään vai laatuun?
Veikkaisin määrää, koska kyse kuitenkin vauva palstalta.
Miten voi yksi suklaa herättää näin paljon tunteita? En edes muistanut että Royal-suklaata on olemassa kunnes nyt tämän talven aikana on alkanut tulla postauksia aiheesta lähes päivittäin.
Vanha Royal oli ihan paras, niin hieno ja täyteläinen, herkkä ja samalla voimakas maku. Mikään suklaa ei maistu sille. Nyt ihan pilalla. Maailma muuttuu, eipä sille mitään voi. En osta enää royalia, hyvästi vanha ihana.