Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luodaan av-keskustelu oikeilla av-kommenteilla!

Vierailija
30.06.2015 |

Eli kopioi jostain toisesta keskustelusta joku sinne kirjoitettu kommentti ja yritetään pitää keskustelu yllä. Eli mahdollisimman aito keskustelu aikaan! Avuksi voi ottaa hakukentän (hakea keskusteluita joissa jokin tietty sana esiintyy..) tai sitten voi antaa sattuman viedä!

Aloitusviesti:

Mitä teille kuuluu tänään?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oonkin nelosen säätyttö.

Vierailija
2/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitlermoderaattori poistaa tämänkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on niin kova sensuuri? Onko modet jotain valkoritareita jotka yrittävät pelastaa maailman sterilisoimalla inter_fucking_nettiä?

Vierailija
4/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:12"]Hitlermoderaattori poistaa tämänkin
[/quote]

Jätä se sika!

Vierailija
5/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa kellekään mitään kuuluu. 

Vierailija
6/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:19"]Porvoossa kellekään mitään kuuluu. 
[/quote]

Ei naurata enää yhtään noi Porvoo-jutut!

Vierailija
7/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tänään naimisiin ja nyt nolottaa.

Vierailija
8/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys väliin, mutta mikä on moderaattori? Onko joku bloggaaja joka ilmiantaa ketjuja vai mikä ihme?

Vierailija
9/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:16"] 

Miksi täällä on niin kova sensuuri? Onko modet jotain valkoritareita jotka yrittävät pelastaa maailman sterilisoimalla inter_fucking_nettiä?

[/quote]Kannattaa käyttää lakimiestä, sekä kannella laitoksen ylilääkärille.

Vierailija
10/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:19"]

[/quote]

Mikä tämä Porvoo juttu on ja miksi helvetissä toistelet sitä niin täällä kuin Fb kirppiksilläkin jatkuvasti, oletko aineissa sinä Porvooo porvoooo huutelija vai mikä pakkomielle on?? ilmeisesti tämä sairas/narkkari mikä nyt oletkaan henkilö kuvittelee että vain ja ainoastaan yksi henkilö kirjoittaa tänne joka ikisen jutun 24/7. Itse en noita juttuja kirjoittele vaan lähinnä seuraan tätä ihmetellen, koska kirjoitustyylinne paljastaa TEIDÄT joka ikinen kerta kuten myös se että toistelette tuota samaa ympäri nettiä. Pieni muistutus : kai tiedät että kaikki typerät juttunne ja suunnitelmanne ovat poliisin tiedossa, joten lopettakaa se "olet porvoosta" ja "porvoo porvooooo" huutelunne joka ikiseen keskusteluun tai jatkakaa toki jos siitä on jotain iloa. Mutta voisitte kyllä jättää ihmiset rauhaan ja keskittyä omaan elämänne. Juu olette kamalia ja ilkeitä ihmisiä mutta kaiken lisäksi myös erityisen vainoharhaisia, näette joka puolella vain ja ainoastaan yhden ihmisen tekstejä vaikka totuus on että te täällä käytte haukkumassa kaikkia paitsi omia rakkaita ystäviänne. Harhaluuloisuushäiriö on muuten sairaus että lääkäriin mars!

Ps. Nettipoliisi lukee ja seuraa myös tätä palstaa useiden ihmisten ilmiantojen seurauksena.

Vierailija
11/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:21"]Menin tänään naimisiin ja nyt nolottaa.
[/quote]

Se on suvakkien ja hyysäreitten syytä!

Vierailija
12/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:21"]Tyhmä kysymys väliin, mutta mikä on moderaattori? Onko joku bloggaaja joka ilmiantaa ketjuja vai mikä ihme?

[/quote]

Av mode kaukosäädin.

Vierailija
13/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ku Pipsa osti Luis Vuittonin laukun! :(

Vierailija
14/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:16"]  Miksi täällä on niin kova sensuuri? Onko modet jotain valkoritareita jotka yrittävät pelastaa maailman sterilisoimalla inter_fucking_nettiä? [/quote]Kannattaa käyttää lakimiestä, sekä kannella laitoksen ylilääkärille.

[/quote]

Mun mielestä

kanteleminen on moraalisesti tuomittavampaa kuin se, että ei mene suihkuun.
Olisiko kyse kiusaamisesta kun vain tämä huono pelaaja ilmiannettiin?

Vierailija
15/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista hääpäivää sinne Porvooseen.

quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:21"]Menin tänään naimisiin ja nyt nolottaa.
[/quote]

Vierailija
16/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:21"]Menin tänään naimisiin ja nyt nolottaa.
[/quote]Meillä oli alkoholistisisko, joka joi aina juomansa lasista. Ja höpisi itsekseen ja lauloi. Mutta nyt kai muutti johonkin.

Vierailija
17/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sokkarista Scandalin tokankauden kun makso vaan 5ekkua.Mitä mieltä olette pääsenkö mukaan juoneen jos alan katsomaan tota kakkoskautta vai kannattako ekakausi hommata myös?Ei kai se muuten ole ihan pelkkää romanttista hömppää?Rakastan Mad meniä ja good wife on vielä katsomatta mihin järjestykseen nämä kolme sarjaa menee teidän lemppareissa?

Vierailija
18/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:19"]

[/quote]

Mikä tämä Porvoo juttu on ja miksi helvetissä toistelet sitä niin täällä kuin Fb kirppiksilläkin jatkuvasti, oletko aineissa sinä Porvooo porvoooo huutelija vai mikä pakkomielle on?? ilmeisesti tämä sairas/narkkari mikä nyt oletkaan henkilö kuvittelee että vain ja ainoastaan yksi henkilö kirjoittaa tänne joka ikisen jutun 24/7. Itse en noita juttuja kirjoittele vaan lähinnä seuraan tätä ihmetellen, koska kirjoitustyylinne paljastaa TEIDÄT joka ikinen kerta kuten myös se että toistelette tuota samaa ympäri nettiä. Pieni muistutus : kai tiedät että kaikki typerät juttunne ja suunnitelmanne ovat poliisin tiedossa, joten lopettakaa se "olet porvoosta" ja "porvoo porvooooo" huutelunne joka ikiseen keskusteluun tai jatkakaa toki jos siitä on jotain iloa. Mutta voisitte kyllä jättää ihmiset rauhaan ja keskittyä omaan elämänne. Juu olette kamalia ja ilkeitä ihmisiä mutta kaiken lisäksi myös erityisen vainoharhaisia, näette joka puolella vain ja ainoastaan yhden ihmisen tekstejä vaikka totuus on että te täällä käytte haukkumassa kaikkia paitsi omia rakkaita ystäviänne. Harhaluuloisuushäiriö on muuten sairaus että lääkäriin mars!

Ps. Nettipoliisi lukee ja seuraa myös tätä palstaa useiden ihmisten ilmiantojen seurauksena.

[/quote]

Hyi mua oksettaa ja oon ripuloinut tänään jännityksestä

Vierailija
19/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Suolihuuhtelu.

Itse pyrin tyhjentämään suolen, jos tiedän, että seksiä on luvassa. Silti joskus tulee vahinkoja.

Vierailija
20/74 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:19"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Hae sairauslomaa, ei kuulosta hyvältä.