Mitä teette jos salilla iskee kakkahätä?
Itselläni ollut kaksi kertaa tällainen tilanne ja olen keskeyttänyt treenin ja lähtenyt kotiin. Yleensä yritän ajoittaa treenini niin että olisin käynyt jo kakalla.
Ja kerran alkoi menkat salilla. Olin kyllä varautunut mutta keskeytin kuitenkin treenini ja menin kotiin suihkuun.
Kommentit (41)
Minulta pääsi ripuli salin kuntopyörään, lähdin vähin äänin pois...
Annan tulla vaan housuun ja olen kuin en huomaisi mitään. Ihan yhtä normaali asia kuin menkatkin so deal with it!
Vierailija kirjoitti:
No en minä kehtaisi salilla käydä kakalla. Meidän salilla vessat on ihan siinä käytävällä mistä mennään salille. Ihmisiä ramppaa koko ajan sisään ja ulos. -ap
vaihda saliin jossa on vessassa myös ovet niin ei haittaa ramppaavat ihmiset.
Pyydän jotain salin miestä ottamaan syliinsä, jotta voin tehdä sylipaskan.
Kakkaan käteeni ja syön sen kuten salilla kuuluukin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Menen kakalle. Sitten jatkan treeniä.
Ilman käsien pesua tietenkin.
En muista käyneeni koskaan psaskalla salilla mutta kerran kyllä oksentelin nurkkaan. Jatkoin treeniä siitä sit ihan pokkana! :D oli vissii tullut syötyä vähän liikaa ja ennen salia...
Salibeibet ja prinsessat ei kakkaa eikä piere.
Aina kun poistun omasta kotipihasta, laitan kiinniruuvattavan tulpan anusaukkoon, ettei mitään noloja suolijuttuja pääse vahingossakaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun poistun omasta kotipihasta, laitan kiinniruuvattavan tulpan anusaukkoon, ettei mitään noloja suolijuttuja pääse vahingossakaan ulos.
Tuossa on sellainen vaara, että p*ska nousee päähän.
Ei hätää, mulla on libero housuvaipat.
Juoksen ikkunan läpi kadulle ja sitten suoraan auton alle.
Mistä teitä rajoittuneita hienohelmoja oikein sikiää? Ei kehtaa vessassa käydä.. toivottavasti tulee ummetus ja tukehdut siihen häpeäkakkaas.
Mua hävettäis enemmän olla tommonen luonnollisuuden häpelijä.
Annan kakan tulla housuun ja jatkan treeniä muina miehinä ja pidän naaman peruslukemilla. Olen kuin:
salille, kauppaan, mihinkään on turha mennä koska kaka voi yllättää.
jumppaslailla tulee huoli että jku tulee kesken kaiken treenikohdallesi kun on menee pari minuuttia; väännä kasa kohdallesi niin takuulla ei muut kinnostu siitä reenikohdasta.