Voittekos miehet kertoa, miksi naiset kertomukset missä nauttivat, saavat aina alapeukkuja?
Ja miksi naisten pitää saada orgasminsa teidän halumallanne tavalla, tai taaskin tulee alapeukkuja`? Kun tekin tiedätte, että vain osa naisista saa sillä yhdynnällä..ettekä todellakaan välitä naisen nautinnosta.Ihmettelen todella.
Kommentit (43)
Olen kirjoittanut noin jo montakin kertaa, mutta joku haluaa jauhaa pas.aa eikä osaa lukea.
Ja mikä kukaan on mulle tulla sanomaan mitä MUN pitää kirjottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen nautinto saa alapeukkuja, mutta itse olen naisena alapeukuttanut sinun viestejäsi, kun et vaan ymmärrä, että osalle naisisita yhdyntä on aivan välttämätön tarpeiden tyydyttämisen kannalta. Sinua myös tuntuu risovan, että kaikki naiset eivät koe tarvetta ryhtyä yhdyntään miehen takia vaan itsensä takia. Siksi. Lopeta jankkaaminen ja anna meidän muiden naisten nauttia yhdynnästä. Sinun ei edelleenkään tarvitse maksaa miehesi läsnäoloa yhdynnällä. Se on oma valintasi tehdä niin.
Mikä jankuttajasinä olet. Nauti ihmeessä yhdynnöistäsi, niinhän minäkin teen. En minä maksa miehelleni mitään, eikä mun mieskään maksa mulle - me vaan teemme toisillemme monenlaista hyvää, ja siihen kuuluu paljon orgasmeja. Opettele sinä lukemaan.
Kuinka monta kertaa pitää kirjottaa, että jokaine nauttikoon yhdynnöistä, en ikinä ole ollu vastaan.
Tässä teill jälleen kerran, jos osaisitte nyt lukea, tai se yksi ihminen joka täällä huutaa ja haukkuu.
No kirjoita sitten vaikka ihan itseäsi varten, että orgasmin saanti voi olla millainen vain. Kirjoita ihan itse, että yhdyntä on hyvä juttu, ja nainen saa nauttia kuten haluaa. Kirjoita myös että en vähättele muiden kokemuksia vaan arvostan erilaisille seksuaalisille piirteille yläpeukkua.
Jos et ole tuota mieltä, niin ei haittaa. Mutta älä sitten puutu muiden tekemisiin millään tavalla.