Voittekos miehet kertoa, miksi naiset kertomukset missä nauttivat, saavat aina alapeukkuja?
Ja miksi naisten pitää saada orgasminsa teidän halumallanne tavalla, tai taaskin tulee alapeukkuja`? Kun tekin tiedätte, että vain osa naisista saa sillä yhdynnällä..ettekä todellakaan välitä naisen nautinnosta.Ihmettelen todella.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi iso osa miehistä ovat idi..tteja?
Koska ”iso osa” on kieliopillisesti yksikkö, jolloin kuuluu sanoa ”iso osa miehistä on ihania”.
Heti kun alkavat olla tota, menen uudestaan lukioon, tai kirjoituskurseille, ihan minne vaan!
Vierailija kirjoitti:
KH taas vauhdissa
Kyttäätkö kaikki ketjut täällä, ja sitten "ilmoitat" kuka puhuu. Oliko sulla jotain oikeatakin sanomista?
Kateelliset nautintokyvyttömät naiset alapeukuttaa
Vaikea kyllä kuvitella että nautintokyvytön edes surffais palstalla.
Ei naisen nautinto saa alapeukkuja, mutta itse olen naisena alapeukuttanut sinun viestejäsi, kun et vaan ymmärrä, että osalle naisisita yhdyntä on aivan välttämätön tarpeiden tyydyttämisen kannalta. Sinua myös tuntuu risovan, että kaikki naiset eivät koe tarvetta ryhtyä yhdyntään miehen takia vaan itsensä takia. Siksi. Lopeta jankkaaminen ja anna meidän muiden naisten nauttia yhdynnästä. Sinun ei edelleenkään tarvitse maksaa miehesi läsnäoloa yhdynnällä. Se on oma valintasi tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen nautinto saa alapeukkuja, mutta itse olen naisena alapeukuttanut sinun viestejäsi, kun et vaan ymmärrä, että osalle naisisita yhdyntä on aivan välttämätön tarpeiden tyydyttämisen kannalta. Sinua myös tuntuu risovan, että kaikki naiset eivät koe tarvetta ryhtyä yhdyntään miehen takia vaan itsensä takia. Siksi. Lopeta jankkaaminen ja anna meidän muiden naisten nauttia yhdynnästä. Sinun ei edelleenkään tarvitse maksaa miehesi läsnäoloa yhdynnällä. Se on oma valintasi tehdä niin.
Mikä jankuttajasinä olet. Nauti ihmeessä yhdynnöistäsi, niinhän minäkin teen. En minä maksa miehelleni mitään, eikä mun mieskään maksa mulle - me vaan teemme toisillemme monenlaista hyvää, ja siihen kuuluu paljon orgasmeja. Opettele sinä lukemaan.
Kuinka monta kertaa pitää kirjottaa, että jokaine nauttikoon yhdynnöistä, en ikinä ole ollu vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä jankuttajasinä olet. Nauti ihmeessä yhdynnöistäsi, niinhän minäkin teen. En minä maksa miehelleni mitään, eikä mun mieskään maksa mulle - me vaan teemme toisillemme monenlaista hyvää, ja siihen kuuluu paljon orgasmeja. Opettele sinä lukemaan.
Kuinka monta kertaa pitää kirjottaa, että jokaine nauttikoon yhdynnöistä, en ikinä ole ollu vastaan.
Itsehän täällä jankutat ketju toisensa jälkeen ja vähättelet naisen fyysistä yhdynnän tarvetta. Lopeta muiden tarpeiden vähättely, niin ehkä sinuunkin suhtauduttaisiin suopeasti.
Oletko koskaan ajatellut, että alapeukut johtuvat ehkä sinun aggressiivisesta ja vastenmielisestä tyylistäsi, josta paistaa yksiulotteinen ja näköalaton maailmankatsomus? Sinulla on jokin oletus, jonka luulet pätevän kaikkiin tilanteisiin ja ihmisiin. Huudat asiaasi kuuntelematta lainkaan, mitä muilla on sanottavana.
Sinun on vaikea ymmärtää, ettet edusta muita naisia, vaikka olet nainen. Enemmistö naisista nauttii yhdynnöistä ja kalun tuntumisesta pillussa. Siten aina kun vähättelet yhdyntää saati väität sitä pelkästään miesten nautinnoksi saat alapeukkuja sekä naisilta, että miehiltä.
Joten keskity vain siihen miltä sinusta tuntuu, et edusta kuin itseäsi.
En ole muuta tehnytkään, kuin itseäni edustanut! Oletteko tosiaan noin sisälukutaidottomia.
Ja kuinka agressiivinen on 30/31 kirjoitus.
Mistä täällä pitäs puhua jos ei seksistä - perunan viljelyksestäkö?
Typerää.
Nämä typerät kirjoittajathan ovat ilmiselviä trolleja! Normityypit osaavat lukea, eivätkä väitä mustaa valkoiSEKSI.
Alapeukku siksi, että et ole mielestäni kovin hyvä keskustelemaan tai perustelemaan mielipiteitäsi. Lisäksi vääristelet ja esität omia oletuksiasi totena. Sinulla on toki yhteiskunnalle annettavaa, sillä näytät esimerkkiä mitä tapahtuu kun edes läheset eivät passita hoitoon. Anteeksi nyt, mutta olet kylenemätön keskustelemaan asioista ja sinulla on vakavia ongelmia mielenterveytesi kanssa, ole hyvä ja hae siihen apua.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku siksi, että et ole mielestäni kovin hyvä keskustelemaan tai perustelemaan mielipiteitäsi. Lisäksi vääristelet ja esität omia oletuksiasi totena. Sinulla on toki yhteiskunnalle annettavaa, sillä näytät esimerkkiä mitä tapahtuu kun edes läheset eivät passita hoitoon. Anteeksi nyt, mutta olet kylenemätön keskustelemaan asioista ja sinulla on vakavia ongelmia mielenterveytesi kanssa, ole hyvä ja hae siihen apua.
Trollaillaan...lallalaa.
Ei ap. Saat syystäkin nyt alapeukkuja. Mutta se johtuu siitä, ettet tajua, että tämä palsta, tai yleensäkin nettipalstat eivät kuvasta todellisuutta. Täällä kirjoittelee, ja peukkuja jakaa niin hyvät perheenisät, kuin metsässä elämänsä viettänyt Pertti vanhapoika 53v. Tänne voi kirjoitella narsistit, nistit, 12v pojat, ja lääkärit. En minä ainakaan ole tuollainen mies, kuin kirjoitit. Painoin silti alas em. syistä. Vaikka kuinka asiallisesti kirjoittaa, joku painaa silti alapeukun. Joku huvikseen, ja aina on joku eri mieltä. Onko niiden seuraaminen koko jutun idea? Tai niin, että eri mieltä ei saa olla, koska itse on aina oikeassa? Painakaa alapeukkuja, itsellä tarkoitus ei ole kerätä tykkäyksiä, vaan herättää keskustelua.
No keskustelua olenkin herättänyt, ja se oli tarkoituskin! Enkä keräile mitään peukkuja. Mutten voi sietää sellaista, että kaikkien pitäs olla samaa mieltä. Jos olen erimieltä, niin sehän on vain muna asiani. En ole esiiintynyt täällä "kaikkina naisina" , vain omana itsenäni.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että naisella on oma totuttu tapa saada "O". Kertoo vain miten ja sitten voi kokeilla antaa sellainen.
m48
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että naisella on oma totuttu tapa saada "O". Kertoo vain miten ja sitten voi kokeilla antaa sellainen.
m48
Niin naisellahan onkin montakin tapaa, ja se etu että voi saada montakin. Iloinen asiahan se on.
Vierailija kirjoitti:
No keskustelua olenkin herättänyt, ja se oli tarkoituskin! Enkä keräile mitään peukkuja. Mutten voi sietää sellaista, että kaikkien pitäs olla samaa mieltä. Jos olen erimieltä, niin sehän on vain muna asiani. En ole esiiintynyt täällä "kaikkina naisina" , vain omana itsenäni.
Mutta sinä et osaa keskustella. Mikset opettelisi. Sulla on jotain pahasti vialla.
Koska ”iso osa” on kieliopillisesti yksikkö, jolloin kuuluu sanoa ”iso osa miehistä on ihania”.