Monennellako yrityksellä yliopiston ovet aukesivat sinulle?
Kommentit (99)
Ekalla hakukerralla, suomen kieli ja kirjallisuus + opeopinnot. En tiedä, mikä siinä vanhassa hakusysteemissä oikein oli vialla (info ei kulkenut ilmeisesti oikein yliopistojen välillä), kun soittelivat vielä joskus heinä-elokuussa sieltä kakkostoiveena olleen kaupungin yliopistosta, että olenko tulossa.. :-o
Toisella, teknillinen yliopisto. Vuoden olin amk:ssa kun ei heti kirjoitusten jälkeen yliopiston ovet auenneet.
kauan sitten ekalla yrityksellä TKO:ta Tampereen ylilseen, mutta menin tekuun sähkölle. Tekun (tai siinä vaiheessa jo AMK) jälkeen pöäsykokeiden kautta ekalla yrityksellä TTKK/sähkölle ja vähän yli viisi vuotta työn ohessa dipat (60ov suoraan hyvitystä inssistä ja työn ohessa kirjoitttelin dippaa työstäni noin 3 vuotta...).
Teknillisille pääsee iisisti sisään, mutta kuten joku totesi, täysin eri asia päästä paperit kourassa ulos. Joko ymmärrät tai et, pelkällä perslihaspänttäämisellä et todellakaan valmistu.
Ekalla, suomen kieli. Mun tyttö pääsi myös ekalla yrityksellä suomen kieltä lukemaan, mutta vaihtoi heti perusopintojen jälkeen pääainetta.
Yliopiston ovet ovat avautuneet kahdesti ekalla yrityksellä. Ekan kerran hain linjalle, jonne pääsee pelkkien papereidenkin perusteella (ainakin pääsi aikoinaan). En mennyt, koska en ymmärtänyt, että yliopistossa voi opiskella myös osa-aikaisesti (elämää ennen nettiä).
Toisen kerran pääsin ja olen jo valmistunutkin myös ekalla yrittämällä. Pääsykokeisiin luin hiekkalaatikon reunalla, koska oli jo yksi lapsi.
Ekalla, kasvatustiede. Vaihdoin tosin amkiin, jonne pääsin myös ekalla haulla.
Ekalla Farmasia