Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin eilen huvikseni yhdellä oluella uuden kotini lähibaarissa ja hyvä ettei päälle käyty! Onko lähikapakat tosiaan nykyään tälläisiä "villi länsi" hullujenhuoneita?

Vierailija
16.02.2022 |

Arki-ilta ja yhdellä olusella meinasin pistäytyä, ajattelin että olen varmaan aina asiakas, yllätyin kun baari oli täynnä ja kaikki kääntyi katsomaan avoimen vihamielisinä, juuri samaan tapaan kuin lännenleffoissa kun saluunaan astuu muukalainen. Join ennätysvauhtia juomani ja häivyin.
Ja olen tavallisen näköinen, nelikymppinen nainen,

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin vuosi sitten taloon, jonka vereisessä talossa on karaokebaari ja siinä terassi. Ajattelin, että tossa on kesällä kiva käydä oluella, mutta kun aloin näkemään minkälaista kovanaamaa ja juopporetkua siellä käy, niin mieli muuttui. En ole uskaltautunut sinne kertaakaan.

Vierailija
42/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri muutti erääseen lähiöön ja mentiin sitten käymään siellä yksillä. Oltiin jotain päälle parikymppisiä, ihan normaalin näköisiä naisia. Mentiin tyhjään pöytään ja kohta siihen tuli jotain rouvia aukomaan päätään. Oltiin kuulema heidän pöydässään. Toinen niistä naisista otti mun kaljan ja kaatoi sen päälleni. Siinä vaiheessa päätettiin, että nyt on viisainta poistua. Vähän huonot kokemukset siis paikallisista. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi