Esko Ahon mukaan poltiikassa menestyminen vaatii 10000 tuntia työtä pohjalle
https://areena.yle.fi/audio/1-50988037
Ahon mukaan politiikkaan ei voi noin vain "siirtyä" joltain muulta elämänalueelta.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin onnistui Karpelaltakin ilman mitään perehtymistä. Vanhanen "suositteli".
Ei ehkä kovin menestyksekästä uraa kuitenkaan tullut... No hyviä etuja varmasti sai kyllä.
Kestää alle minuutin allekirjoittaa rahakas sopimus EU:n pakotelistalla olevan venäläisyrityksen kanssa ja turvata näin rahakas tulevaisuus.
Esko ”Hiihtoliitto” Aho kertoo jälleen totuuden!
Kaupankassa Sanna sanoo vastalauseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kovin menestyksekästä uraa kuitenkaan tullut... No hyviä etuja varmasti sai kyllä.
Ministerinä keekoili ja kymmenen vuotta on nyhtänyt veronmaksajien persusta sopeutumisrahoina. Loppuiäksi saa pian todella hyvän eläkkeen, eli voi kai tuota menestykseksi sanoa jonkun mielestä Ei minun.
Berner onnistui tuhoamaan taksialan.
Tuon tuntimäärän Aho on napannut urheilusta ja taiteesta. Niissä tuo pitää paikkansa.
:D Hehheh.
Ei noille voi kuin nauraa.
ESKO PRESIDENTIKSI! ESKO! ESKO! ESKO!
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa jaksaa, vielä vaan jaksaa joku kaupankassaa länkyttää ;D
Vierailija kirjoitti:
Karpela meikkasi ja laittautui 10 000 tuntia?
Vierailija kirjoitti:
Tuon tuntimäärän Aho on napannut urheilusta ja taiteesta. Niissä tuo pitää paikkansa.
Ei kai nyt Aho ymmärrä taiteesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministerinä keekoili ja kymmenen vuotta on nyhtänyt veronmaksajien persusta sopeutumisrahoina. Loppuiäksi saa pian todella hyvän eläkkeen, eli voi kai tuota menestykseksi sanoa jonkun mielestä Ei minun.
Osalle tuota porukkaa yhteiskunnan varoista loisittu ja mieluiten vilpistelty euromäärä on se tärkein menestyksen mittari.
Vierailija kirjoitti:
Berner onnistui tuhoamaan taksialan.
Mä olen kaikkea muuta kuin "ruudinkeksijä", mutta näin heti mihin tuo Bernerin touhu johtaa. Miksi ei itse?
Hiihtoliiton tapausten jälkeen Esko on pitänyt matalaa profiilia julkisuudessa. Miksiköhän?
Hetkinen.
Mikko Alatalo varmaan ehti laulaa kehnoja biisejä 10 000 h.
Mutta eihän se nyt mitenkään anna mitään pätevyyttä, että kyseinen henkilö voisi päättää asioistamme.
Jopas Esko Aho (kesk) taas vitsin murjaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaa jaksaa, vielä vaan jaksaa joku kaupankassaa länkyttää ;D
-Rouva pääministeri, Venäjä on hyökännyt Ukrainaan ja kasaa samaan aikaan joukkojaan Suomen rajalle.
-Kuules hei äijä,
Give your body joy Macarena
That your body is to give you joy and good thing
Give your body joy, Macarena
Hey Macarena
Give your body joy Macarena
That your body is to give joy and good thing
Give your body joy, Macarena
Hey Macarena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalle tuota porukkaa yhteiskunnan varoista loisittu ja mieluiten vilpistelty euromäärä on se tärkein menestyksen mittari.
Joo, täydellisesti hämärtynyt moraalikäsitys. Tanja on sentään kuitenkin syrjäänvetäytynyt ja napsii hiljaa yhteiskunnan varoja ansiotta, mutta yksi räikeimmistä on röyhkeä Suski Koski. Kehottaa risusavottaan sairasta ihmistä, mutta itselle kyllä kelpaa maatilallaan lomailla ja ottaa vastaan niin paljon kuin irti saa.