Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sun miehesi hyvä tekemään ruokaa? Vai hoidatko sinä ruuan teon?

Vierailija
16.02.2022 |

Miten on?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja useammin tekee ruokaa kuin minä, mutta yhdessä kans tehdään paljon

Vierailija
2/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä ruokaa, mies kokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies enimmäkseen tekee.

Vierailija
4/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja useammin tekee ruokaa kuin minä, mutta yhdessä kans tehdään paljon

Me ei mahduta samaan keittiöön. Mies hoitaa.

Vierailija
5/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa lähes aina ruuan. Hänen mielestään se on ihan kivaa, mun mielestä vastenmielisin kotityö ikinä.

Jokainen lukutaitoinen, normaalisti kehittynyt aikuinen osaa laittaa ruokaa. Viitseliäisyydestä yleensä kiinni.

Vierailija
6/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen arkiruokakokki. Mies ei hoksaa/jaksa tehdä ruokaa työviikon aikana. Viikonloppuna kokkaa enemmän, mutta minulla on päävastuu. Mies on hyvä kokki, tykkää testata uusia reseptejä. Ihan harmittaa, ettei ota isompaa roolia. Asiasta on puhuttu, mutta muutosta ei ole tullut. Mies syö pelkkää leipää, jos minä en tee ruokaa. Lasten vuoksi on lämmintä ruokaa tehtävä päivittäin, muuten voisin itsekin kokeilla voileipädiettiä.

Vierailija
7/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lähinnä vain lämmittää aineksia, ei varsinaisesti kokkaa. Saattaa siis keittää riisiä ja paistaa kanasuikaleita. Minä tykkäisin tehdä ruokaa, mutta koska olen meistä kahdesta työssäkäyvä, siihen on vähemmän aikaa. 

Vierailija
8/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP, miten sinä määrittelet keittiöosamisen, jolla saa arvonimen "Hyvä Kokki"? Mitää pitää osata kanakeiton ja Burgundin padan lisäksi...? 

Vierailija
9/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tekee erinomaista ruokaa, minä ehkä vähän useammin nyt kun olen kotona

Vierailija
10/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee aina ruuan, käy myös ruokakaupassa.

Vierailija
11/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokki, joten en puutu.

Vierailija
12/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 8 tuntia töitä, plus paussit, päivässä ja työpaikallekin on matkaa. Mies tekee nyt 6 tuntia (etänä) mut siitä hyvästä lähettää koululaisen kouluun ja vie pienen hoitoon ja imuroi ja kokkaa ja hakee kuopuksen hoidosta. Ihanaa. Hän käyttää mausteita reippaammin kuin minä, ruoka on aina hyvää, ihana mies.

Vierailija
13/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tekee, vuorotellaan.

Harvemmin yhdessä tehdään.

Vierailija
14/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on loistava kokki ja hänelle ruuanlaitto on rakas harrastus. Itse olen ihan hyvä kokki, mutta en nyt mitenkään erityisen intohimoinen kokkaaja.

Vierailija
15/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on parempi. Minä nopeampi. Kokkausvuoro riippuu päivästä ja sen aktiviteeteista.

Vierailija
16/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hyvä, niin minäkin- ruuan tekee se, joka on ennemmin kotona. Kaikki lapsetkin osaavat tehdä ja lastenlapset ovat olleet apuna reilun vuoden ikäisestä, sieltä se taito karttuu..

Vierailija
17/17 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee syötävää ruokaa, mutta ei ole kiinnostunut kokkaamisesta. Minä olen kokkina parempi, mutta en ole itsekään erityisen kiinnostunut kokkaamisesta. Kun lapset asuivat kotona, kunnon ruokaa oli kuitenkin oltava joka päivä, joten minä kokkasin ja mies kävi kaupassa. Nyt kun lapset ovat lähteneet, ruokaa tehdään harvemmin. Syömme kolmisen päivää samaa ruokaa ja säästymme näin jokapäiväiseltä kokkaamiselta.