Valasrannan tanssilavasta tietäville kysymys:)
Moi! Ollaan vähän päälle 20 vuotiaita tyttöjä helsingistä ja haluttais lähteä kesällä ekaa kertaa elämässämme lavatansseille, niin tarttettais apua:) Onko kukaan käynyt valasrannan tanssilavalla ja tietääkö että mikä on ikähaarukka kävijöissä ja onko hyvä meno yms?
Kiitos avusta!:)
Kommentit (10)
Luulen että käy nuoria. Samoin Riutanharjulla.
Käy nuoriakin, olen myös nähnyt polttariporukoita siellä. Riippuu toki hieman esiintyjästä, eli valitkaa joku nuorekkaampi artisti (aika paljon siellä näyttää noita nuorten suosikkeja olevan, mutta esim. A. Aalto, Mikko Mäkeläinen tms.)
Kolkyt vuotta sitten kävin. Hyvä paikka.
http://tanssi.net/fi/p/369.html
Tanssinetin mukaan pääasiassa nuoria. Hurman ja Neljänsuoran esiintyessä niitä on aivan varmasti...
Onse ihan ok paikka, mutta länsisuomalainen sellainen, tanssikurssit siellä on kivoja.
Olen vuosiavuosia sitten käynyt ja ikähaarukka oli laidasta laitaaan. Todellinen tanssikansan paratiisi ja kaunis paikka. :)
kiitos vastauksesta:) ja up samalla:D