Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tehnyt uhrauksia perusarvoistasi? Kyllä vai ei ja mistä?

Vierailija
16.02.2022 |

.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luullakseni. Ei muistu nyt mieleen mitään.

Vierailija
2/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Työt loppuivat hoitoalalla  paikassa, jossa vaaditaan koronarokotteiden ottamista ilman lääketieteellistä syytä eli siis liian aikaisin silloin, kun koronan sairastamalla on jo saavutettu korkeat vasta-ainetasot.

Yksilöllisyyttä ei oteta huomioon! Kehollista itsemääräämisoikeutta ei ole! Poliitikot päättivät väärin. Oikeus toimeentuloon otettiin pois kiristyskeinona, jotta hoitajat luopusivat kehollisesta itsemäärämisoikeudestaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta varmaan jo. Elämä kuluttaa persoonaa ja periaatteita.

Vierailija
4/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 miljooonaa pskaaivollle jokainen ihminen alkaa tehdä uhrauksia.

Vierailija
5/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvot on aika joustavia.

Vierailija
6/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla lisää, mutta yksilöidymmin.

Itse olen aina ollut hyvin tarkka rajoistani. Jos minua on yritetty kohdella kaltoin, olen avannut suuni, enkä vain sopeutunut. Jos olen huomannut maireaa puhetta ja manipulointia, olen ollut entistäkin tarkkaavaisempi. En ole siis tehnyt uhrauksia.

Konkreettisesti olen esim. irtisanoutunut töistä silloin kun olen kokenut, että en voi enää jatkaa ja ainoana puuttunut koulukiusaamistilanteeseen puolustamalla kiusattua jo silloin, kun olin lapsi.

Vierailija
7/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoista jotka ovat perustavaa laatua ei kannata joustaa, muuten kyllä. Ihmisenä on vaikeaa, ellei mahdotonta olla muiden kanssa kanssakäymisissä elli toisinaan jousta, anna anteeksi jne.

Vierailija
8/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjästä lihansyöntiin pari kertaa viikossa perheellistymisen jälkeen.

Vierailija
9/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Työt loppuivat hoitoalalla  paikassa, jossa vaaditaan koronarokotteiden ottamista ilman lääketieteellistä syytä eli siis liian aikaisin silloin, kun koronan sairastamalla on jo saavutettu korkeat vasta-ainetasot.

Yksilöllisyyttä ei oteta huomioon! Kehollista itsemääräämisoikeutta ei ole! Poliitikot päättivät väärin. Oikeus toimeentuloon otettiin pois kiristyskeinona, jotta hoitajat luopusivat kehollisesta itsemäärämisoikeudestaan..

Miten yksilöllisyys toteutuu potilaana? Omat kokemukset sairaanhoidosta ovat kuin joutuisi systeemin mankeliin. Ei mitään sanottavaa ketä samassa huoneessa on, kuka koskee, miksi en saa haluamaani lääkitystä, jne.

Vierailija
10/10 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikesta ja syynä on alhainen palkka, eli alhainen ostovoima.

En voi elää konservatiivisesti ja ei vaan ole varaa enää elää perinteiseen suomalaiseen tapaan kuin esi-isät elivät.

Kaikki huonekaluista lauantain saunavuoroihin on peruttu.

Ei ole yksinkertaisesti varaa 1400e kk tuloilla.

Enemmän alan muistuttamaan arvoiltani vihervassarimaista hörhöä.

Syön perheeni kanssa päivällisen lattialla ilman pöytää kuin koirat.

Koska vähillä huonekaluilla on muutto pätkätöiden perässä helpompaa ja säästyy rahaa.

En siis voinut varojen vuoksi käytännössä opettaa perheelleni pyötäkäytöstapojakaan.

Teoriassa on käyty haarukka ja veitsi läpi, mutta miksi harjoitella kun työajat ei noudata 8h päivä vaan pikemminkin 10-11h päivä. Ei siinä kerkeä edes perheen kanssa päivälliselle.

Työpaikoilla tehdään minimiväellä pitkää päivää ja korvataan vajaata miehitystä.

Kyllä kaikesta on käytännössä saanut arvomaailmassa luopua.

Mut käytännössä pakotetaan vaaleissa äänestämään aina vasemmistoa, koska nähtävästi kapitalismi ei toimi ja ei ole REILU!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä