Aion mennä kesälomallani Louis Vuittonille shoppailemaan!
Aion mennä kesälomallani Louis Vuittonille shoppailemaan!
Ajattelin että nyt jos koskaan on mun aika mennä hemmottelemaan vähän itseäni ja ostamaan arjen luksusta! Eikö ole ihanaa!
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:23"]Aion mennä kesälomallani Louis Vuittonille shoppailemaan!
Ajattelin että nyt jos koskaan on mun aika mennä hemmottelemaan vähän itseäni ja ostamaan arjen luksusta! Eikö ole ihanaa!
[/quote]
No, ei ole.
On typerää käyttää rahat epäekologisiin muovikasseihin.
Kerrassaan fantsun ihanaa. Louis Vuitton on niin elämä.
Louis Vuittonin laukut eivät mielestäni ole kovinkaan kauniita. Ruskea pohjaväri ja x1000 kirjainlyhenne LV. Jippii.
Mieluummin Burberry.
LV:lla on helvetin rumia laukkuja. Kannan tavarani mieluummin vaikka Lidlin muovikassissa.
Joo ja en ole kateellinen mistään, kenellekkään. Enkä köyhäkään sen paremmin.
Ei oo muodissa enää.Hyvä jos on ihanaa.Onnea.
Mulla ei oikein ole mahdollisuutta lomailla (tuore yritys). Mutta hurraa, tuolle lomalle minäkin ehtisin. Sääli vaan, et en tykkää niistä enkä oikein muistakaan älyvapaan hintaisista tuotteista.
Ok, itseäni ei vois kyllä vähempää kiinnostaa, mutta olemme erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:44"]
Mitä aiot ostaa?
[/quote]
Ajattelin ostaa huivin valmiiksi syksyä varten, ja jos tiettyä lompakkomallia on liikkeessä niin haluan päästä irl näkemään millainen se on. Kuvat kun eivät aina kerro kaikkea. Mikäli kyseistä tuotetta on ja se miellyttää minua, niin lähtee kassan kautta mukaan.
Lisäksi ajattelin myös tutustua lähemmin erääseen laukkumalliin ja mahdollisesti hankkia sen myöhemmin second handina.
Mutta liikkeestä saisi vähän "tuntumaa" tähänkin tuotteeseen.
Ota pipsa mukaan.