Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte päällepuhujan ja keskeyttäjän kanssa?

Vierailija
16.02.2022 |

Onko töykeää esimerkiksi työpalaverissa sanoa usein toisten puheen/lauseet keskeyttävälle tyypille, että odotas sanon tämän lauseen nyt loppuun? Tein näin töissä, kun en enää jaksanut moista manterruptingia, ja tuntuu, että henkilö jolle tämän pyynnön esitin ja jatkoin puhettani on nyt jotenkin ignooraava minua kohtaan.

Firmassamme on näköjään vallalla kulttuuri, jossa surutta keskeytetään toisten puhetta, vaikka puhujalla olisi asiaa ja hän se hyvin ytimekkäästi esittäisi. Keskeyttäjien kuningas on henkilö, jonka käytös osoittaa että hän katsoo tietävänsä käsiteltävästä aiheesta muita enemmän, eikä hän siksi kunnioita puhujia, vaikka näillä olisi pitkä aihealueen kokemus.

Nyt henkilö ei puhu minulle lainkaan ja ohittaa mielipiteeni/kommenttini yhteisissä palavereissa täysin, antaa kyllä nyt puhua edes ydinlauseen loppuun.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällainen keskeyttåjä päällepuhuja, jonka monologin väliin ei saa työnnettyä edes silkkipaperiliuskaa.

Kaiken kukkiraksi tämä varmistaa 30 sek välein "Ooksä mukana?"

Huohhhhh

Vierailija
22/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korotan ääntäni sanoen, etten ollut vielä lopettanut. Sitten jatkan asiani loppuun. Jos tilanne toistuu jatkuvasti, otan asian esiin rauhallisena hetkenä ja teen selväksi, ettei minua tai muita kohdella niin. Vaikka sitten jonkun toisen seurassa. Joillekin ei mene perille, joillekin menee, mutta antaa lapsellisten osoittaa mieltään. Naurettavaa ylimielisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku bimbo möksähti kun palaverissa mies toi asian paremmin esille.

Ja muille neideille tiedoksi, manterrupting on sitä kun asiasta oikeasti tietävä ottaa puheenvuoron.

Haha, nice try, mutta söpö provo.

Taisi olla liikaa vaikeita sanoja neidolle.

Oliko sinulla asiaan sanottavaa, vai trollaatko joutessasi ja teet tästä sukupuolikeskeisen asian?

Vierailija
24/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä jotka puhuvat kokoajan suu vaahdossa antamatta muille puheenvuoroa, jos ei puhu päälle.

Tämä. Mitä keskustelua se muka on, kun yksi vaan pulputtaa, eikä anna toiselle mahdollisuutta vastata? Keskustelussa pitää olla vastavuoroisuutta. Mulla ei vaan kärsivällisyys riitä näihin "omaan ääneensä rakastuneisiin" pulputtajiin.

Sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän