Sinä nainen josta miehet heti PITÄVÄT, minkälainen olet?
Minusta miehet aina heti pitävät, vaikka olisi kyse deitti-ilmosta jossa pari epäselvää kuvaa. Aloitettuani keskustelun mies usein pitää minua mielenkiintoisena. Tämä on käynyt selville vasta viime aikoina, ei ole ollut tapana mitenkään ylentää itseäni. Mutta äskettäin eräs filosofin opiskelija kertoi minun olevan mielenkiintoinen.
Olen aina ennen ajatellut että se on vain ulkonäkö :D
Olen vai ammattikoulun käynyt mutta luen paljon ja olen utelias.
Olen leikkisä, tasa-arvon kannattaja, reilu, ystävällinen, erittäin tunteellinen, pohdiskeleva, kuunteleva. Eniten minua ärsyttää juoruilu.
Olen hoikka, pitkä, harrastan kuntosalia ja muutakin liikuntaa. Minulla on vaalea oman värinen polkkatukka, enkä meikkaa paljoa.
Kommentit (82)
Aika samoilla linjoilla mennään kuin ap, mutta en ole erittäin tunteellinen, vaan enemmänkin analyyttinen ja järki edellä menevä. Juoruilu ei myöskään ärsytä minua, vaan se on minulle täysin yhdentekevää mitä muut keskenään pälisevät. Polkkatukan sijasta minulla on pitkät hiukset.
Lisäksi olen eläinoikeusaktivisti, pinttynyt introvertti ja kova kiroilemaan. Toisaalta minua pidetään myös hauskana ja nokkelana.
Olen huomannut, että minusta pitävät ihmiset sukupuolesta ja viiteryhmästö huolimatta. Epäilen sen johtuvan keskustelutaidoistani ja huumorintajusta.
Klassisesti se, ettei ole tarvetta juoruta ilkeämielisesti muista naisista. Myös muuten vanhoista miesten tekemistä tv-sarjoista näkee, että suosikkinainen ei tee sellaista. Ne on ne muut naiset jotka mustamaalaavat muita naisia.
Olen isokoinen blondi, vähän "kömpelö" sosiaalisesti mutta aina iloinen ja ystävällinen ja lämmettyäni ihan puheliaskin. Olen aina pitänyt itseäni vähän kummallisena, mutta siitä huolimatta miesten huomiota on aina riittänyt. Enkä tarkoita mitään limaisia ehdotuksia vaan ihan kunnioittavaa lähestymistä. Olen älykkäämpi miltä saatan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ystävällinen, mukava ja ihan hyvän näköinen ja hyvä kuuntelija ja järkevä. Ottajia riittää.
Sehän se! Ei ulkonäöllä tee yhtään mitään jos luonne on tyly tai tylsä tai molemmat samaan aikaan, kun taas mukava ja positiivinen luonne ja se miten nainen kantaa itseään antaa paljon anteeksi esim. ulkonäön suhteen.
Pitäisi varmaan määritellä sana 'heti".
Jos keskustelet miehen kanssa puoli tuntia, niin onko hän silloin kiinnostunut sinusta heti?
Jos ap keskustelee miehen kanssa viisi minuuttia, ei hän mitenkään voi siinä ajassa tietää kaikkia näitä mainittuja asioita: "Olen leikkisä, tasa-arvon kannattaja, reilu, ystävällinen, erittäin tunteellinen, pohdiskeleva, kuunteleva."
En ole mikään kaunotar,mutta nätti. Olen positiivinen,iloinen,avoin,sosiaalinen,tunteellinen,pohdiskeleva,leikkisä,hassuttelija. Tykkään flirtistä. En puhu pahaa muista,en mielistele,en arvostele,en tykkää juoruilusta. Olen vähän jäärä,eli jos olen jotain mieltä,uskallan olla sitä vaikka suurin osa olisi muuta mieltä. Harrastan urheilua ja seuraan mitä maailmalla tapahtuu ja olen kiinnostunut asioista ja ilmiöistä. Ajattelen,että antaa kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan määritellä sana 'heti".
Jos keskustelet miehen kanssa puoli tuntia, niin onko hän silloin kiinnostunut sinusta heti?
Jos ap keskustelee miehen kanssa viisi minuuttia, ei hän mitenkään voi siinä ajassa tietää kaikkia näitä mainittuja asioita: "Olen leikkisä, tasa-arvon kannattaja, reilu, ystävällinen, erittäin tunteellinen, pohdiskeleva, kuunteleva."
En voi kenenkään toisen puolesta määritellä tai päättää mistä he muista ihmisissä kiinnostuvat, mutta sen voin määritellä että olen kaikkia näitä asioita ja miehet kiinostuvat minusta heti.
Ei ole tarvetta inttää tai tehdä asiasta hankalaa.
Minusta on miehet aina tykänneet. En ole klassinen kaunotar vaan pikemminkin tavis tai korkeintaan sievä. Pukeudun aika naisellisesti, pidän tukan pitkänä, en meikkaa. Paino normaalin ylärajoissa, isot rinnat.
Olen positiivinen ja aika kiltin oloinen, helposti lähestyttävä. Minun huumori on kilttiä, en tykkää sarkasmista tai mustasta huumorista. Juttelen mielelläni ja autan apua tarvitsevia. Osaan kuitenkin pitää puoleni ja sanoa takaisin huutelijoille tms.
Aika tyypillisesti olen jossain arjen tilanteessa törmännyt johonkin mieheen, eka hymyillyt pari kertaa, sitten alkanut moikata tai suoraan jutella.
Veikkaisinpa, että nämä, tässäkin ketjussa useasti mainitut ominaisuudet tekevät ihmisestä kiinnostavan: keskustelutaito, empaattisuus, kuuntelemisen taito, huumorintaju, yleissivistys, aitous
Olen utelias pohdiskelija ja toisaalta seurallinen läpänheittäjä. Olen hyvin avoin ja idealistinenkin, kun ajattelen ihmisten olevan lähtökohtaisesti hyviä (myös miesten). Hymy on mulla herkässä ja pilke silmäkulmassa. En pyytele anteeksi olemassaoloani, mutta en ole koppava vaan rento. En pelkää näyttää heikkouksiani muille. Olen kokeilunhaluinen ja yllytyshullu.
Kasvoin veljien kanssa ja koin aina olevani samalla viivalla miesten kanssa. Minusta tuli hyvin omatoiminen. Suhtaudun miehiin ensisijaisesti platonisesti. En ole ikinä ymmärtänyt puhetta siitä, miten miehet on muka sitä ja tätä. Disneyn piirretyt oli aina mielestäni tylsiä, enkä oo koskaan haaveillut mistään ritareista tai avuttoman neidon roolista.
Ulkoisesti olen lyhyt, hoikka ja pienirintainen. Reidet ja takapuoli isot, persjalkainen siis olen. Pukeudun melko klassisesti, enkä juuri käytä aikaa ehostautumiseen. Kasvot on jokseenkin persoonalliset.
Olen ollut jo pitkään naimisissa, mutta sehän ei estä härskejäkään yrityksiä. Niistä päättelen olevani aika haluttu.
N30
Normaalipainoinen. Se on harvinaista ja sillä erottuu hyvin massasta (kirjaimellisesti).
Vierailija kirjoitti:
Olen utelias pohdiskelija ja toisaalta seurallinen läpänheittäjä. Olen hyvin avoin ja idealistinenkin, kun ajattelen ihmisten olevan lähtökohtaisesti hyviä (myös miesten). Hymy on mulla herkässä ja pilke silmäkulmassa. En pyytele anteeksi olemassaoloani, mutta en ole koppava vaan rento. En pelkää näyttää heikkouksiani muille. Olen kokeilunhaluinen ja yllytyshullu.
Kasvoin veljien kanssa ja koin aina olevani samalla viivalla miesten kanssa. Minusta tuli hyvin omatoiminen. Suhtaudun miehiin ensisijaisesti platonisesti. En ole ikinä ymmärtänyt puhetta siitä, miten miehet on muka sitä ja tätä. Disneyn piirretyt oli aina mielestäni tylsiä, enkä oo koskaan haaveillut mistään ritareista tai avuttoman neidon roolista.
Ulkoisesti olen lyhyt, hoikka ja pienirintainen. Reidet ja takapuoli isot, persjalkainen siis olen. Pukeudun melko klassisesti, enkä juuri käytä aikaa ehostautumiseen. Kasvot on jokseenkin persoonalliset.
Olen ollut jo pitkään naimisissa, mutta sehän ei estä härskejäkään yrityksiä. Niistä päättelen olevani aika haluttu.
N30
Persjalkaisuus tarkoittaa lyhyitä jalkoja suhteessa muuhun vartaloon, ei paksuja reisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen isotisuinen ja tiukkavittuinen.
Pidän sinusta.
M43
Samalla tavalla kuin seksinukesta pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt halua olla ilonpilaaja, mutta jos mies sanoo että
- olet kaunis = haluan sinun kanssasi sänkyyn
- olet mielekiintoinen persoona = haluan kanssasi sänkyyn
- olet hyvää seuraa = haluan kanssasi sänkyyn
- olet hyvä työkaveri/esimies = haluan kanssasi sänkyynjne, pointti varmaan selvisi.
Minulla on työkaverina nainen, neljissäkymmenissä, punertavat hiukset, pisamia, muodokas vartalo mutta ei mikään siis läski, positiivinen, iloinen, kannustava, puhuu paljon, on fiksu, osaa keskustella laajasti eri aiheista...
Hän on oikein näpsäkän näköinen ja mukava. Ja kyllä, = ......
Mitä ilon pilaamista siinä muutes on, että mies haluaa naisen kanssa sänkyyn?
Sehän on positiivinen juttu, ainakin jos on seksikäs mies kyseessä.Ihmettelen vaan, kun esität asiasi kuin se sänkyyn haluaminen olisi negatiivinen asia.
Niin juuri! Aivan kun naisella olisi eri halut kuin miehellä. Kykä minä seksistä tykkään, siinä kumpikin saa mitä haluaa. Ja kyllähän sitä varsinkin suhteen alussa haluaa. Ei se tarkoita etteikö muutakin haluaisi.
Ap
Minkä suhteen? Pitääkö se erikseen sanoa, että tuossa alkuperäisessa viestissä on kyse irtoseksista.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt halua olla ilonpilaaja, mutta jos mies sanoo että
- olet kaunis = haluan sinun kanssasi sänkyyn
- olet mielekiintoinen persoona = haluan kanssasi sänkyyn
- olet hyvää seuraa = haluan kanssasi sänkyyn
- olet hyvä työkaveri/esimies = haluan kanssasi sänkyynjne, pointti varmaan selvisi.
Minulla on työkaverina nainen, neljissäkymmenissä, punertavat hiukset, pisamia, muodokas vartalo mutta ei mikään siis läski, positiivinen, iloinen, kannustava, puhuu paljon, on fiksu, osaa keskustella laajasti eri aiheista...
Hän on oikein näpsäkän näköinen ja mukava. Ja kyllä, = ......
Mitä ilon pilaamista siinä muutes on, että mies haluaa naisen kanssa sänkyyn?
Sehän on positiivinen juttu, ainakin jos on seksikäs mies kyseessä.Ihmettelen vaan, kun esität asiasi kuin se sänkyyn haluaminen olisi negatiivinen asia.
Eli pump and dump on ihan positiivinen juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30
Persjalkaisuus tarkoittaa lyhyitä jalkoja suhteessa muuhun vartaloon, ei paksuja reisiä.
Sellaiset mulla onkin. Jalat on lyhyet ja paksut. Sori, ilmaisin epäselvästi.
Miksi pitäisi kaikkia miellyttää? Riittää kun on yksi hyvä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä pitävätkö miehet minusta sen erityisemmin kuin muistakaan naisista, mutta olen kyllä tottunut olemaan lapsesta asti poikien/miesten puolelta huomioitu ja mielenkiintoisena pidetty.
Olen myös pitkä ja hoikka/normaalivartaloinen kuten sinäkin, minulla on selkeästi erottuva vyötärö-lantio-suhde, pitkä luonnonkihara värjäämätön paksu tukka, ihan hyvä luusto naamassa (luonnostaan sellaiset varjot mitä countourilla jotkut tekee, kulmat ja ripset päässä ja hyvä iho), en myöskään juurikaan harrasta meikkausta kuin satunnaisesti, mutta tykkään kyllä muuten kaikesta naisellisesta tyylissä, eli korkokenkiä, hameita, mekkoja ja koruja ym. tulee käytettyä usein.
Luonteeltani olen leikkisä ja eloisaksi sanottu, suhtaudun kaikkiin ihmisiin kuin ne olisivat kavereitani. Hymyilen usein itsekseen, koska mietin jotain hauskaa. Utelias myös, ja lukenut aina paljon.Eli meissä ainakin on useita samoja piirteitä.
😅 kuvaat itseäsi juuri niin pinnallisesti kuin itserakas ihminen tekee ja sit olet muka niin ihmisläheinen.
nätti, hölmö, lapsenmielinen, typerä, nauran koko ajan vaikka olen masentunut
Oi kun kauniisti sanottu tai kuvailtu :)