Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä nainen josta miehet heti PITÄVÄT, minkälainen olet?

Vierailija
16.02.2022 |

Minusta miehet aina heti pitävät, vaikka olisi kyse deitti-ilmosta jossa pari epäselvää kuvaa. Aloitettuani keskustelun mies usein pitää minua mielenkiintoisena. Tämä on käynyt selville vasta viime aikoina, ei ole ollut tapana mitenkään ylentää itseäni. Mutta äskettäin eräs filosofin opiskelija kertoi minun olevan mielenkiintoinen.
Olen aina ennen ajatellut että se on vain ulkonäkö :D

Olen vai ammattikoulun käynyt mutta luen paljon ja olen utelias.
Olen leikkisä, tasa-arvon kannattaja, reilu, ystävällinen, erittäin tunteellinen, pohdiskeleva, kuunteleva. Eniten minua ärsyttää juoruilu.
Olen hoikka, pitkä, harrastan kuntosalia ja muutakin liikuntaa. Minulla on vaalea oman värinen polkkatukka, enkä meikkaa paljoa.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kyllä se ON vain ulkonäkö. Kun vanhenet, "mielenkiintoisuutesi" luultavasti vähenee, vaikka elämänkokemuksen vuoksi sen luulisi vain kasvavan. 

Aloituksesi kuvauksesta sai suoraan sanottuna sekavan vaikutelman. Epäkypsän. Ehkä se on kauniisti sanottuna "mielenkiintoinen".

Mielenkiintoiseksi sanominen ilman suurta intoa (?) tarkoittaa, että kuvat ok tai epäselviä, mutta jotain jännää luonteessa; ei niin jännä, että estäisi kiinnnostuksen. 

Jotta miehet pitäisivät heti, pitää vain näyttää hyvältä kuvassa. 

Yritä pitää epäkypsyytesi kurissa, kun olet vasta tutustumassa toiseen. Ei jyrkkiä mielipiteitä! Vältä kuin ruttoa: politiikka (sisältäen korona), uskonto, raha.

Ohis; kuinka vanhaksi pitää ikääntyä, että miesten mielenkiinto vähenee? Oma kokemukseni on, että yli nelikymppisenä vientiä olisi ollut kaikista eniten.

No minulla se rajapyykki taisi olla se 50 v. Siinä vaiheessa aloin näyttää suurin piirtein nelikymppiseltä. Nyt 54-vuotiaana taidan näyttää jo melkeinpä ikäiseltäni. Vielä 40-vuotiaana näytin yllättävän nuorelta.

Vierailija
82/82 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eivät miehet pidä, mutta kaveristani kyllä. On aika jännä olla hänen kanssaan baarissa, koska hänen ympärillään käy ihan oikeasti kuhina. Ilman itserakkautta sanoisin että olen itse perinteisesti ajateltuna kauniimpi, ja olen myös kaveriani 15 vuotta nuorempi, pitkähiuksisempi kapeavyötäröisempi ja isotissisempi. Minusta miehet eivät kuitenkaan koskaan ole olleet kiinnostuneita, minua ei lähestytä missään kuin hyvin harvoin.

Kaveriani lähestyy baari-illan aikana useampi mies joka ikinen kerta. Hän ei ole koskaan ollut sinkku muutamaa kuukautta pidempään (minä taas pisimmillään 7 vuotta). Hän on ihan ylitsepursuavan iloinen, pitkä, hieman pyöreä, lyhyet punaiset hiukset, upeat siniset silmät, empaattinen, vilpitön, tunteikas, hyväsydäminen, puhelias, rohkea. Hän katsoo ihmisiä silmiin ja luulisin että tässä on jokin taika miksi hän vetää ihmisiä puoleensa ja hänen juttusilleen uskalletaan tulla.

On toki tylsä olla aina se seinäruusu hänen seurassaan, mutta olen silti iloinen siitä että selvästikään miehille ulkonäkö ei ole kaikki, vaikka mm. tämä palsta antaakin niin ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla