Sinä nainen josta miehet heti PITÄVÄT, minkälainen olet?
Minusta miehet aina heti pitävät, vaikka olisi kyse deitti-ilmosta jossa pari epäselvää kuvaa. Aloitettuani keskustelun mies usein pitää minua mielenkiintoisena. Tämä on käynyt selville vasta viime aikoina, ei ole ollut tapana mitenkään ylentää itseäni. Mutta äskettäin eräs filosofin opiskelija kertoi minun olevan mielenkiintoinen.
Olen aina ennen ajatellut että se on vain ulkonäkö :D
Olen vai ammattikoulun käynyt mutta luen paljon ja olen utelias.
Olen leikkisä, tasa-arvon kannattaja, reilu, ystävällinen, erittäin tunteellinen, pohdiskeleva, kuunteleva. Eniten minua ärsyttää juoruilu.
Olen hoikka, pitkä, harrastan kuntosalia ja muutakin liikuntaa. Minulla on vaalea oman värinen polkkatukka, enkä meikkaa paljoa.
Kommentit (82)
Ap, kyllä se ON vain ulkonäkö. Kun vanhenet, "mielenkiintoisuutesi" luultavasti vähenee, vaikka elämänkokemuksen vuoksi sen luulisi vain kasvavan.
Aloituksesi kuvauksesta sai suoraan sanottuna sekavan vaikutelman. Epäkypsän. Ehkä se on kauniisti sanottuna "mielenkiintoinen".
Mielenkiintoiseksi sanominen ilman suurta intoa (?) tarkoittaa, että kuvat ok tai epäselviä, mutta jotain jännää luonteessa; ei niin jännä, että estäisi kiinnnostuksen.
Jotta miehet pitäisivät heti, pitää vain näyttää hyvältä kuvassa.
Yritä pitää epäkypsyytesi kurissa, kun olet vasta tutustumassa toiseen. Ei jyrkkiä mielipiteitä! Vältä kuin ruttoa: politiikka (sisältäen korona), uskonto, raha.
Jos treffikumppanisi utelee esim. poliittisia näkemyksiäsi, kerro hänelle, ettet jaa arvojasi tuntemattomien kanssa heti ensikättelyssä.
Karsi siis profiilistasi "tasa-arvoinen pohdiskelija" -jutut, jos haluat löytää hyvää seuraa (nuorena vielä mahdollista, jopa netistä), etkä roikkua siellä miettimässä aloituksen kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Olen isotisuinen ja tiukkavittuinen.
Voi jonne, pojalla ne miestissit ei ole hot, hanuristasi en halua sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kyllä se ON vain ulkonäkö. Kun vanhenet, "mielenkiintoisuutesi" luultavasti vähenee, vaikka elämänkokemuksen vuoksi sen luulisi vain kasvavan.
Aloituksesi kuvauksesta sai suoraan sanottuna sekavan vaikutelman. Epäkypsän. Ehkä se on kauniisti sanottuna "mielenkiintoinen".
Mielenkiintoiseksi sanominen ilman suurta intoa (?) tarkoittaa, että kuvat ok tai epäselviä, mutta jotain jännää luonteessa; ei niin jännä, että estäisi kiinnnostuksen.
Yritä pitää epäkypsyytesi kurissa, kun olet vasta tutustumassa toiseen. Ei jyrkkiä mielipiteitä! Vältä kuin ruttoa: politiikka (sisältäen korona), uskonto, raha.
Ohis; kuinka vanhaksi pitää ikääntyä, että miesten mielenkiinto vähenee? Oma kokemukseni on, että yli nelikymppisenä vientiä olisi ollut kaikista eniten.
Vierailija kirjoitti:
Utelias, leikkisä, pirtsakka. Ne rulez.
Tällainen tyyppi haluaa tätä kaikkea vain sängyssä. Ja naisen kello tikittää...
Olen hyvännäköinen, sosiaalinen, naisellinen ja minulla on kyky saada ihmiset (ujotkin) rentoutumaan seurassani.
Miehet nyt vaan ovat vähän eläimiä. Eivät pahoja, mutta hyvin yksinkertaisia. Heillä tosiaan on aina taka-ajatuksena päästä pöksyihin. Suhtaudun heihin lempeydellä ja pitämällä mielessä että heillä ei ole samanlaista tunneälykkyyttä, empatiaa tai sosiaalisia kykyjä kuin naisilla lähtökohtaisesti.
Seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa joka on keskimääräistä miestä huomattavasti inhimillisempi. Sitä ennen olin sinkkuna pitkään ja kielipitkällä perässä hännystelijöitä riitti kyllä haitoiksi asti. Tarjosin heille aina ystävyyttä mutta en muuta. Suurin osa tietysti pettyi pahasti. Nyt on helpompaa kun parisuhdestatukseni pitää huolen siitä että miesten on pakko yrittää pitää apina-aivonsa kurissa seurassani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä selität. Kuulostat erittäin ilkeältä ja ikävältä ihmiseltä.
Olen empaattinen, muita kunnioittava, hyväntuulinen, lämmin ja utelias. Kasvoiltani olen melko kaunis, hiukset todella paksut&vahvat ja vartaloni on sopusuhtainen (kiitos vaan äidille ja isälle).
Luen paljon ja nautin suuresti hyvinkin erilaisten aiheiden nippelitietojen kaivelusta. Kykenen melko analyyttiseen keskusteluun melkein aiheesta kuin aiheesta vaikken korkeaa tutkintoa olekaan suorittanut.
En juoruile tai puhu ihmisistä pahaa. En myöskään "draamaile", en mökötä tai loukkaannu turhista asioista enkä käyttäydy lapsellisesti ihmiskohtaamisissa.
Olen myös taitava käsistäni (ammatiltani mekaanikko), joten en ole mikään "nainen hädässä", luulen että saan tästä miesten kunnioitusta osakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen tyyppi haluaa tätä kaikkea vain sängyssä. Ja naisen kello tikittää...
Velat ei halua
Vierailija kirjoitti:
Karsi siis profiilistasi "tasa-arvoinen pohdiskelija" -jutut, jos haluat löytää hyvää seuraa (nuorena vielä mahdollista, jopa netistä), etkä roikkua siellä miettimässä aloituksen kysymystä.
Tällainen mies maksaa varmaan kahvit?
Kun käytetään aikailmaisua "heti" niin kyllä hyvännäköiset hymyilevät naiset vievät voiton.
Sitten pitäisi vielä tarkentaa missä mielessä miehet pitävät? Haluavatko parisuhteeseen, yhden illan juttuun vai pitävätkö vaan hyvänä tyyppinä?
Minä olen hyvänä tyyppinä pidetty. Tavallisennäköinen, mukava ja puhelias. En kuitenkaan niin hyvännäköinen että kaikkia miehiä kiinnostaa kuluttaa minuun pakollista sananvaihtoa enempää. Ja siis tässä vanhetessa jutteluseuran määrä vähenee hiljakseen...
Olen tottunut olemaan tekemisissä toisen sukupuolen kanssa ihan pienestä saakka. En siis kuvittele miesten olevan mitään satuprinssejä, jotka haluavat palvoa naista kuin prinsessaa.
Tämähän mielestäni on useiden naisten ongelma, ei ymmärretä että vastapuoli on tavallinen ihminen.
Minä tulen äärettömän hyvin toimeen kaikenlaisten miesten kanssa koti-ja ulkomailla juurikin siksi että juttelen samoin kuin ihan kenelle tahansa ihmiselle naiselle/miehelle.
Katseenkestävä ulkonäkö kuitenkin on asiassa varmasti myös avittanut.
Olen nelikymppinen DI, ja kiinnostunut laajasti tieteistä ja maailman tapahtumista, eli osaan keskustella järkevistä aiheista. Olen älykäs ja minulla on nopea ja osuva, kuivahko huumorintaju, minua usein on kuvailtu hauskaksi. Olen hyvin tasainen, tasapainoinen ja stabiili luonne, draamaa ei elämässäni ole.
Olen myös hyväsydäminen, kiltti ja oikeudenmukainen, mutta en kynnysmatto enkä hyväksikäytettävä. Olen reilu kaveri, joka ei pelaa mitään ihmissuhdepelejä eikä flirttaile eikä keimaile miehille.
Ulkoisesti olen pitkä ja hoikahko, pitkäjalkainen. Hiukset on pitkät ja paksut, värinä oma luonnollinen keskiruskea. Pukeudun ”tavallisesti”, farkkuihin, t-paitoihin, neuleisiin, matalakantaisiin kenkiin ym. Juhlissa mekkoon ja korkokenkiin. En ole kiinnostunut muodista, mutta olen siististi puettu itselleni sopiviin vaatteisiin. Minulla on isot siniset silmät ja hymykuopat. Näytän kuulemma ikäistäni nuoremmalta.
En ole sitä naistyyppiä joka kadulla kääntää miesten päät, vaikka ihan nätti olenkin (makuasioita toki). Minuun ihastuvat miehet, joiden kanssa vietän aikaa ihan vain juttelun merkeissä, esim. työkaverit. Minusta on kuulemma vaikea päästä yli. Saamani palautteen perusteella miehet ihastuvat minuun älyni, huumorintajuni sekä mukavan ja tasapainoisen luonteeni takia, kanssani on helppo olla, ja tykkään jutella älyllisistä ja ajankohtaisista asioista. Nättinäkin ovat kuulemma pitäneet.
Olen naimisissa, joten mitään näistä suhteista ei ole tullut, mutta miehet haikailevat vuosia perääni.
yritän naisena olla oma itseni miestenkin kanssa, vaikka se on vaikeaa koska pelkään jonkun verran miehiä. mutta siis olemalla oma itseni, toiset tykkää, useimmat kai pitää minusta ja sitten on heitä joita en ehkä miellytä. mutta sellaista se elämä on . en minäkään pidä kaikista tapaamistani ihmisistä. pidän useimmista mutta toisten kanssa vaatii enemmän työtä tulla toimeen. toisten kanssa kaikki vaan luonnistuu helpommin.
en siis ole erityisen suosittu nainen, mutta tykkääjiä kyllä on. eilen juttelin tutun miehen kanssa sattumalta bussissa ja hän totesi lopuksi, "todella mukava oli nähdä" niin oli.
Life is life
Vierailija kirjoitti:
Jospa hänen kohderyhmä ei ole alistavat tomppelit?
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen DI, ja kiinnostunut laajasti tieteistä ja maailman tapahtumista, eli osaan keskustella järkevistä aiheista. Olen älykäs ja minulla on nopea ja osuva, kuivahko huumorintaju, minua usein on kuvailtu hauskaksi. Olen hyvin tasainen, tasapainoinen ja stabiili luonne, draamaa ei elämässäni ole.
Olen myös hyväsydäminen, kiltti ja oikeudenmukainen, mutta en kynnysmatto enkä hyväksikäytettävä. Olen reilu kaveri, joka ei pelaa mitään ihmissuhdepelejä eikä flirttaile eikä keimaile miehille.
Ulkoisesti olen pitkä ja hoikahko, pitkäjalkainen. Hiukset on pitkät ja paksut, värinä oma luonnollinen keskiruskea. Pukeudun ”tavallisesti”, farkkuihin, t-paitoihin, neuleisiin, matalakantaisiin kenkiin ym. Juhlissa mekkoon ja korkokenkiin. En ole kiinnostunut muodista, mutta olen siististi puettu itselleni sopiviin vaatteisiin. Minulla on isot siniset silmät ja hymykuopat. Näytän kuulemma ikäistäni nuoremmalta.
En ole sitä naistyyppiä joka kadulla kääntää miesten päät, vaikka ihan nätti olenkin (makuasioita toki). Minuun ihastuvat miehet, joiden kanssa vietän aikaa ihan vain juttelun merkeissä, esim. työkaverit. Minusta on kuulemma vaikea päästä yli. Saamani palautteen perusteella miehet ihastuvat minuun älyni, huumorintajuni sekä mukavan ja tasapainoisen luonteeni takia, kanssani on helppo olla, ja tykkään jutella älyllisistä ja ajankohtaisista asioista. Nättinäkin ovat kuulemma pitäneet.
Olen naimisissa, joten mitään näistä suhteista ei ole tullut, mutta miehet haikailevat vuosia perääni.
Minullekin on sanottu että kanssani on helppo olla :)
Toisaalta jotkut miehet selvästi ehkä alkuun kuvittelevat että minusta saa jonkinlaista dramaa, koska olen tunteellinen. Mutta pettyvät sitten kun en haluakaan ns leikkiä mitään vaan olen joko kiinnostunut tai en ole kiinnostunut. Eräät haluavat seksiuhteessakin leikkiä sillä tavalla että toiselle tulee tunteita. Minusta tämä on väärin.
Ap
Avoin, puhelias ja helposti lähestyttävä. Katsottuani vierestä myös muita naisia kenestä miehet pitävät, sanoisin näiden ominaisuuksien olevan avainasemassa. Nimittäin tiedän naisia ketkä ei ulkonäöllisesti ole mitään kukkasia mutta aina löytävät suhteen niin halutessaan - koska heidän seurassaan vaan on niin hyvä olla.
Mulla on useita laaja-alaisia kiinnostuksen kohteita kuten historia, politiikka, taide, mutta ymmärrän myös kepeää (laadukasta) viihdettä. Ja tykkään talviurheilusta!
En tuo itseäni niin paljon ulkonäölisesti esille. Ymmärrän tilannehuumoria ja muutenkin huumorintajuni on kuivaa ja nasevaa, kovin brittiläistä.