Miksi mies ei kehtaa ostaa siteitä/tamponeja?
En puhu nyt omasta miehestäni vaan heistä, joille se on ylitsepääsemättömän noloa. Ettekö kestä ajatusta naisen elimistön luonnollisesta toiminnasta? Syökö se miehisyyttänne? Mikä mättää?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:18"]Mun mies kyllä tuo jos pyydän. :3 Tietää mitä merkkiä ja laatua käytänkin (sekä tamponeista että siteistä). c'': On sairaalan henkilökuntaa joten pitää kuukautisia oikein luonnollisina joten ei häpeile niitä ostaessa. Lucky me~<3
[/quote]
Muuten kiva mutta miestä sulla ei kyllä ole <3
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:17"]
Mä lähinnä ihmettelen, miten teidän miehet osaa tuoda oikean merkkisen/kokoisen tuotteen :D Siis mun ihana mies varmasti toisi niitä tamponeja, mutta en edes pyydä, koska ei erota luumua kirsikkatomaatista.
[/quote]
Mun mies osaa lukea. Ja se on 13 vuotta nähnyt niitä pakkauksia kylppärin kaapeissa, joten on varmasti aika tutun näköisiä lootia sille. Ei se tyhmä ole.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:55"]Kyllä nainen saa huolehtia ihan omasta vitustaan. En ole niin pillun alla.
[/quote]
Et varmaan osta vessapaperiakaan vaimolle?
[/quote]
En pyyhi vaimon peppureikää. Vulvaa ei ole meidän kotitaloudessa nostettu niin korkealle jalustalle. Olen mies enkä pylly tai vittureikien ritari.
[/quote]
"Olen mies enkä pylly" :DD
[/quote]
:D 
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:17"]Mä lähinnä ihmettelen, miten teidän miehet osaa tuoda oikean merkkisen/kokoisen tuotteen :D
Siis mun ihana mies varmasti toisi niitä tamponeja, mutta en edes pyydä, koska ei erota luumua kirsikkatomaatista.
[/quote]
Kokeile seuraavalla kerralla lähettää viestillä kuva paketista ;)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:17"]
Mä lähinnä ihmettelen, miten teidän miehet osaa tuoda oikean merkkisen/kokoisen tuotteen :D Siis mun ihana mies varmasti toisi niitä tamponeja, mutta en edes pyydä, koska ei erota luumua kirsikkatomaatista.
[/quote]
Mun mies osaa lukea. Ja se on 13 vuotta nähnyt niitä pakkauksia kylppärin kaapeissa, joten on varmasti aika tutun näköisiä lootia sille. Ei se tyhmä ole.
[/quote]
Munkin mies syö usein luumuja, mutta toi silti taidokkaasti niitä kirsikkatomaatteja kun luumuja pyysin :) On siis ehkä hieman tahvo, vaikka kovasti aina yrittää. 
Kirsikkatomaatit voin syödä mutta vääränkokoisilla tamponeilla en tee mitään. Parempi ostaa itse.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:55"]Kyllä nainen saa huolehtia ihan omasta vitustaan. En ole niin pillun alla.
[/quote]
Mulle tuli myös tää syy mieleen. Että mies pelkää muiden ajattelevan hänen olevan ihan tossun alla kun nainen on saanut hänet ostamaan siteitä. Miehisyys kärsii.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:55"]
Kyllä nainen saa huolehtia ihan omasta vitustaan. En ole niin pillun alla.
[/quote]Typerin kommentti ikinä. Aika juntti täytyy olla,että näin kirjoittaa,tai sitten peräkammaripoika joka ei ole 2 metriä lähemmäksi naista päässyt ja täällä nyt purkaa katkeruuttaan:D Veikkaan tätä jälkimmäistä. Täähän on sama jos mies pyytää tuomaan partavaahtoa , niin vastaisin ,että mies saa itse huolehtia omasta turpavärkistään. Niin turvan alla en ole että toisin. Kaupasta voi jokainen ostaa ihan huoletta kaiken mihin rahat riittää, ketään ei kiinnosta(kassaa vähiten). Sen takiahan ne tavatat niin siteet, tamponit sun muut siellä on, että joku ostaa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:55"]Kyllä nainen saa huolehtia ihan omasta vitustaan. En ole niin pillun alla. [/quote] Et varmaan osta vessapaperiakaan vaimolle? [/quote] En pyyhi vaimon peppureikää. Vulvaa ei ole meidän kotitaloudessa nostettu niin korkealle jalustalle. Olen mies enkä pylly tai vittureikien ritari.
[/quote]Sinä et taida tietää mitä sana mies edes tarkoittaa. Jo kielenkäyttösi paljastaa, että sivistystasosi on nolla tai pakkasen puolella,etkä varmasti ole päässyt naisten kanssa mihinkään kontaktiin. Tai jos olet naisseurasi on samaa tasoa kanssasi,eli kassi-Alma tasoa.Joten tuskin sinun on koskaan tarvinnut tuoda kenellekkään naisenpuolelle kaupasta yhtään itään. Ja itsellesikin lähinna kaljaa.Tosimies ei koskaan puhuisi elämänkumppanistaan ja rakkaimmasta ihmisestään noin . Ja toisi yhtään nikottelematta ne siteet sieltä kaupasta.Oikea mies ja sinä vitunreikinesi olette ihan eri maailmoista.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:55"]Kyllä nainen saa huolehtia ihan omasta vitustaan. En ole niin pillun alla. [/quote] Mulle tuli myös tää syy mieleen. Että mies pelkää muiden ajattelevan hänen olevan ihan tossun alla kun nainen on saanut hänet ostamaan siteitä. Miehisyys kärsii.
[/quote]Miten voi jonkun miehisyys kärsiä kaupassa käymisestä. Ketä se mies luulee kiinnostavan mitä hän kaupasta ostaa? Miten voi olla onnetonta sakkia. Varmaan jos joku kadulla nauraa, on tämmönen mies sitä mieltä,että hänelle ne nauraa. Koko maailma pyörii hänen ympärillään ja kaikki seuraa juuri hänen tekemisiä ja ostoksia;)
Ei se vaimokaan ole koskaan kondooneja suostunut ostamaan.. Minulla ei tuota ongelmaa kuin se epämääräinen pyyntö terveyssiteistä. Sit kun kysyy tarkemmin niin sellainen liila paketti missä lukee allways.. No kaupassa ei ollut ku alldays. En ostanut.
Ei vaan mun miehellä oo koskaan ollut tamponien ostamisessa mitään ongelmaa. Ihme miehiä teillä. Usein tuo mulle samalla myös suklaata ♡
Jos kysyin exältä että tuoko siteitä kaupassa käydessään, vastaus oli että haeppa itse. Nykyinen huomaa käytöksestä milloin on menkat, menee kauppaan ja tuo mulle niitä kysymättäkin. Niin ne miehet on erilaisia.
sitä hävetään, koska ajatellaan et myyjä luulee sen tulevan omaan käyttöön
mies
Olisikohan syy sama kuin naisilla. Tälläkin palstalla on ollut juttua siitä, että jotkut nolostelevat naiset eivät oikein ilkeä ostaa mainittuaja tuotteita. Ja voi kauhistus, jos kassalla onkin vielä nuori mies! Ja jotkut naisethan eivät ilkeä ostaa edes vessapaperia. Elintoiminnot tuntuvat olevan joillekin yhä hys-hys-asioita, joita ei ole olemassakaan, jos niitä ei mainita eikä hankitä niitä varten tarvittavia tuotteita. Typerää!
Kummallista. Sidepaketin kassalle lätkäisevä mieshän osoittaa ympärillään oleville miehille, että hänelläpäs on nainen. Mikä siinä on noloa? Luulis, että se on hyvä juttu.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:10"]
Jos kysyin exältä että tuoko siteitä kaupassa käydessään, vastaus oli että haeppa itse. Nykyinen huomaa käytöksestä milloin on menkat, menee kauppaan ja tuo mulle niitä kysymättäkin. Niin ne miehet on erilaisia.
[/quote]
Miksi sitä pitää edes kysyä? Kirjoita suoraan kauppalistaan. Tyhmä mies jos sieltä alkaa valikoida mitä tuo ja mitä ei.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:55"]Kyllä nainen saa huolehtia ihan omasta vitustaan. En ole niin pillun alla.
[/quote]
Et varmaan osta vessapaperiakaan vaimolle?
[/quote]
En pyyhi vaimon peppureikää. Vulvaa ei ole meidän kotitaloudessa nostettu niin korkealle jalustalle. Olen mies enkä pylly tai vittureikien ritari.
[/quote]
"Olen mies enkä pylly" :DD