Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset - minkä näköisen miehen todella haluatte?

Vierailija
16.02.2022 |

Jotkut sanoo saunanraikas luonnonkomea olis paras, jotkut sanoo toista. Kiinnostaisi nähdä kommentteja voisin siitä päätellä mitä naiset miettivät.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kalju nyt niin paha juttu ole, mutta viskeraalirasva ja metabolinen oireyhtymä on!

Vierailija
42/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin tarkoitukseen sen miehen haluaa. Parikymppisenä halusin löytää turvallisen kilttimiehen, jonka kanssa perustaa perhe. Mitkään kuvissa kauniit kiiltokuvapojat eivät kiinnostaneet silloin, eivätkä muutenkaan liian hyvännäköiset, joilla vientiä riitti. Sellainen ei olisi ollut luotettava.

Nyt 40+ ikäisenä itsenäisenä naisena en tarvitse miestä mihikään muuhun kuin intohimoiseen parisuhteeseen ja siinä fyysinen puoleensavetävyys on ihan ratkaiseva tekijä. Itseni sytyttää ehdottomasti normaalipainoinen, sopivasti lihaksikas, sopivasti harteikas, litteävatsainen, pusuhuulinen leveäleukainen mies. Ja tällä kokemuksella, varustus mieluummin isompi kuin pienempi. Itsestään huolehtiva mies, jolle hyvä ulkonäkö on luonnollinen seuraus terveellisestä, sporttisesta elämäntavasta. Ei mikää salilla pumppaaja, joka käy siellä vain ulkonäön takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kuin Brad Pitt oli 20 vuotta sitten.

Kun se jätti Jenniferin suurempien tissien ja huulien takia, sellaistako tässä haetaan?

Vierailija
44/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastun duunareihin. Fyysistä työtä tekevät on kevyesti lihaksikkaita ja sopivan liikkuvaisia ja ketteriä.  Ja ovat monesti rentoja huumoriveikkoja, sellaisista pidän.

Yes, duunarit on aina parhaita.

Vierailija
45/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi serbi. Ryhdikäs, harteikas, nahkatakki (❤!), miedosti kölniä ja seksikäs ääni.

Sulan aivan totaalisesti 😍

https://yle.fi/uutiset/3-11391864

Vierailija
46/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti naisesta, monen naisen miesmaku on sellainen etten itse ikinä koskis.

En nyt jaksa alkaa kuvailemaan unelmamieheni ulkonäköä, mutta julkisuudesta omaan makuun iskee mm. Timothée Chalamet, Lauri Tilkanen, Nial Cunningham, Anwar Hadid, Willy Cartier, Manu Rios, Vassili Schneider.

Tony Hawkin poika on myös komea (en muista nimeä, mut sellanen vaaleahko pitkätukkainen söpö mies).

Vanhemmista ikäluokista Lisa Edelsteinillä ja Gwyneth Palthrowilla on komeat miehet.

Unelmamiehen tyyli olisi myös tietynlainen, mutta sitäkään en jaksa alkaa nyt kuvailemaan, sillä unelmat on unelmia enkä usko, että koskaan tulen saamaan mitään unelmamiehen näköistä miestä.

Silmäkarkista ja päiväunelmista siis ennemminkin kyse.

Vierailija
47/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bradley Cooper, Clint Eastwood, Mikko Leppilampi, Persbrandt ulkonäkösiä,, sit yks mun mielestä tärkee on että ottaa muutkin huomioon, eikä vaan ajattele minä minä,, niin ja empatiaa pitää olla ja osata myös näyttää

En ymmärrä yhtään, miten tuo Clint Eastwood on voinut olla ikinä suosittu?!

Sehän on ihan karsean kylmän ja kolkon moottorisahamurhaajan näköinen.

Ei komeita piirteitäkään, vain yrmy olemus liian syvällä päässä olevine pienine silmineen ja viivahuulineen.

Vierailija
48/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaisin valitsemaan ulkonäön perusteella, miehiä pitäisi olla useampi. Ei samaa jaksa katsella loputtomiin vaikka olisi kuinka kuuma. Onneksi löytyy muitakin syitä olla suhteessa

Vierailija
49/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ulkonäöllä ei todella ole kovin suurta merkitystä, kunhan nyt ei ole ihan sairaalloisen lihava tai alle 160cm. No, ehkä kauniit silmät olisi kyllä iso plussa.

Tärkeintä on luonne. Miehen pitää olla viisas (enkä nyt tarkoita maisterin papereita), osata ilmaista tunteitaan, osata keskustella erilaisista aiheista, olla kohtelias ja hyväkäytöksinen. Päihdeongelmia ei saa olla. Mielenterveys ongelmat vielä menee, jos ovat hyvässä ns hoitotasapainossa.

Vierailija
50/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bradley Cooper, Clint Eastwood, Mikko Leppilampi, Persbrandt ulkonäkösiä,, sit yks mun mielestä tärkee on että ottaa muutkin huomioon, eikä vaan ajattele minä minä,, niin ja empatiaa pitää olla ja osata myös näyttää

Ei komeita piirteitäkään, vain yrmy olemus liian syvällä päässä olevine pienine silmineen ja viivahuulineen.

Clint ON komea ja tosi hurmaava ❤️

Vierailija
51/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsurityyppi minulle, kiitos.

Vierailija
52/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen näköisen, joka katsoo minua kuin olisin maailman kaunein ja haluttavin nainen. Onko sulla muita typeriä kysymyksiä?

Pervo-penat on siis mieleesi.

Vierailija
53/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun kolahtaa vain miehet, jotka ovat hyväkäytöksisiä ja charmantteja.

Tarvittaessa voin hoitaa miehen ulkonäköasiat, ja toivon että se on myös ok hänelle.

Vierailija
54/59 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju täysi turn off, hyvä tukka täytyy olla. Normaalipainoinen, ei bodari. Käyttää siistejä, rentoja ja kuitenkin muodikkaita vaatteita. Huolehtii hygieniastaan.

Vierailija
55/59 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju täysi turn off, hyvä tukka täytyy olla. Normaalipainoinen, ei bodari. Käyttää siistejä, rentoja ja kuitenkin muodikkaita vaatteita. Huolehtii hygieniastaan.

Aika pinnallista suhtautumista, jos kalju häiritsee noin paljon. Kaljulla miehellä ei ainakaan ole testosteronin puutetta. Ja aika moni hyvätasoinen mies jäisi ilman puolisoa (mutta ei onneksi jää), jos naisten ajattelu olisi noin pinnallista tai omiin silmiini ei kovin älykästä. Itse aiheutetut terveysongelmat (yleensä näkyy myös ulospäin) on aika huono merkki, mutta kaljuuntuminen ei ole terveysongelma, eikä ongelma muutenkaan. Pinnallisin perustein valittu mies voi olla melkoinen tyhjäpää 😅

t. nelikymppinen nainen, jolla ollut puolisona sekä jo nuorena kaljuuntunut että peruskarvapäitä

Vierailija
56/59 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyilevät silmät ja yleisilme, suht normipainoinen tai vähäsen pullukka, yli 170cm mutta ei liian pitkä, rennot vaatteet (ei pukuja tms), karvoitusta kasvoissa, hoidetut hampaat,  mielummin vaalee kuin tumma, voi olla kaljukin.

Vierailija
57/59 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan Clint nyt kokonaisuutena tosi hot! Vanhempanakin charmantti. Kenestä tahansa löytää pikku vikoja jos etsimään alkaa..

Vierailija
58/59 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiaani.

Vierailija
59/59 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas, jonka sylissä olisi turvallista olla.