Naiset - minkä näköisen miehen todella haluatte?
Jotkut sanoo saunanraikas luonnonkomea olis paras, jotkut sanoo toista. Kiinnostaisi nähdä kommentteja voisin siitä päätellä mitä naiset miettivät.
Kommentit (59)
Sellainen rouhean miehekäs, ei sen näköinen että on puunannut itseään tunnin peilin edessä. Ei pitkää tukkaa eikä kaljua. Normaalipainoinen, pituus vähintään 180 cm, hyvä ryhti.
Pitkät hiukset, mieluummin vähän lihava kuin laiha. Parralla tai ilman. Tatuoinneista plussaa. Oikeastaan ainoat turn offit itselle on liika laihuus ja yleinen epäsiisteys.
Mulla on aika selkeä miesmaku ja tietyt piirteet viehättävät. Kuitenkaan läheskään kaikki miehet joilla on nämä piirteet eivät viehätä. Olisi siis aika turhaa alkaa tähän niitä luettelemaan, sillä lopulta nekään eivät kerro kovinkaan paljoa.
Monesti olen pitänyt sellaisista, joilla on samanlainen nenä kuin itselläni on. Muita piirteitä, jotka sykähdyttää : hymykuopat, erikoisen väriset silmät, luonnon vaaleat hiukset, kauniit kädet ja käsivarret, tuuhea parta, pituus alle 180 cm, vaatetyyli mieleinen omaan makuuni,
Hiuksien suhteen olen aika moniruokainen, kaljut monesti kiinnostavat mua, mutta samoin ne, joilla hiuksia piisaa. Ainut mikä ei iske on päälakikalju aka seppokalju, eli hiuksia kasvatetaan sivuille, yh. Ne pitää ajella pois niin Salkkari Seppo muuttuu Bruce Willikseksi tai Jason Stathamiksi.
Sellainen kuin Brad Pitt oli 20 vuotta sitten.
Keskimittainen tai lyhyehkö, hoikka tai normaalivartaloinen, ei erityisen lihaksikas (mutta ei nyt ihan sohvaperunakaan, mutta se ei ole enää ulkonäköseikka niinkään). Yleensä ihastun ennemmin tummiin kuin vaaleisiin, mutta se nyt on aika sivuseikka kuitenkin. Mieluummin hiukset kuin kalju, mutta ei kaljuuntuminen ole turn off silti. Ei liian sliipattu, mutta ei mikään verkkareissa kaikkialle kulkevakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kuin Brad Pitt oli 20 vuotta sitten.
Pitt on liian lyhyt ja sillä on ruma nenä.
Minkä näköisen .... enpä ole koskaan miettinyt.
Mutta jos jotain nyt pitäisi sanoa niin rehelliset silmät ja suora katse. Ei pälyile eikä väistele katsetta.
Terve itsetunto näkyy päälle; suora ryhti, hymy (ehjät hampaat!) itsensä hyväksyvä.
Normaalipainon rajoissa mieluiten; kun arvostaa itseään huolehtii myös terveydestään.
Ulkoisia ominaisuuksia totta kai siisti ja puhdas. Hiukset hoidettu. Jostain syystä pidän enemmän lyhyemmistä miehistä, en koskaan ole seurustellut pitkän kanssa.
Kalju on seksikäs samoin kuin pitkä paksu hyvin hoidettu tukka, ei liuhuletti. Ei kuitenkaan mikään kriteeri, siisti puhdas hoidettu siinä se.
Kaiken kaikkiaan rehellisyys joka näkyy katseessa ja eleissä ja teoissa. Tietty ihmisrakkaus; ei pelkää ihmisiä vaan pystyy arvostamaan itseään muitten rinnalla, hyväksyy eikä tuomitse eikä myöskään vetäydy syrjään mollaamaan itseään ja rypemään itseinhossa. Sekin näkyy varsin vahvasti päälle.
Kun nyt mietin asiaa huomaan että koskaan en ole mennyt ulkonäkö edellä niin että ulkoinen habitus olisi ollut se tärkein. En ole koskaan etsinyt jotain tiettyä tyyppiä, en tarvitse kuorta, olen etsinyt ihmistä.
Tietenkin, koska olen ihminen, ulkonäkö pitää myös miellyttää. Ei voi kuvitella että ulkoisesti jostain syystä vastenmielisen kanssa tulisi mitään. Ja kun makuja on niin monia kuin ihmisisäkin, on täysi mahdottomuus että kaikkien ulkonäkö miellyttäisi kaikkia, ei minunkaan ja sen järkevänä ihmisenä tiedän ja hyväksyn. Mitä tekisin korealla karkkipaperilla jos sisus on sontaa?
Olen aika moniruokainen tapaus itsekin. Kunhan on siisti olemus ja hyvä hygienia. Iällä ei ole väliä.
N30
Tyyppi serbi. Ryhdikäs, harteikas, nahkatakki (❤!), miedosti kölniä ja seksikäs ääni.
Sulan aivan totaalisesti 😍
Ei väliä, kunhan ei ole ihan sellaisen nörtin hiirulaisen näköinen tai jotain todella epämiellyttävää piirrettä kasvoissa. Ihan "tavis" mies kelpaa, kunhan on kemiaa.
Ei kaljua, ei suurta ylipainoa (vähän voi olla), jonkin verran lihaksia, kauniit silmät, pituus 170 tai enemmän. Jostain syystä en ole koskaan ihastunut vaaleahiuksisiin miehiin, tiedä sitten miksi.
hoikan ja litteävatsaisen = terveen
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä, kunhan ei ole ihan sellaisen nörtin hiirulaisen näköinen tai jotain todella epämiellyttävää piirrettä kasvoissa. Ihan "tavis" mies kelpaa, kunhan on kemiaa.
mieluummin nörtti kuin joku oksettava narsisti tai naistenhakkaaja, ei nörteissä oo vikaa
Isokokoinen, miehekäs, mielellään vatsakas. Muuten saisi olla sellainen viikingin näköinen (paitsi lihaksista en välitä). Rosoinen ja parrakas, vaalea äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mieluummin nörtti kuin joku oksettava narsisti tai naistenhakkaaja, ei nörteissä oo vikaa
Osaa nörtitkin hakata nim. kokemusta on
Oi, oi, kyllä lista on pitkä.
Hiukset päässä, joko omat tai ostetut ja hampaat suussa. Ei saa olla loppakorvainen. Pidempi kuin minä, ei saa olla mahakas, mutta ei kehonrakantajakaan. Liikunnallinen, tanssitaitoinen on ehdoton vaatimus
Fiksu ja keskustelutaitoinen. Ei saa ola varaton, kuten en itsekään ole
Ei saa olla kouluikäisiä lapsia
Pitää pysytä sitoutumaan suhteeseen
Pitää eläimistä
Ulkonäkö on niin pieni osa kokonaisuutta, en ole tarkkaan edes koskaan miettinyt mille unelmamies näyttäisi. Helpompi luetella ne asiat, jotka ovat hyvin suurella todennäköisyydellä turn off: lihavuus ja epäsiisteys, huono ryhti (siis tosi huono), liiat tatuoinnit ja lävistykset ja semmoinen kovismaisuus (jokunen tatuointi ok), liian sliipattu.
Siis EI lihava, ei laiha...piti kirjoittamani :D