Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehistä tulee tylyjä, kun... :(

Vierailija
30.06.2015 |

...sanoo, ettei usko suhteen mahdollisuuteen, mutta SILTI haluaisi kovasti tutustua toiseen ja viettää aikaa. Hyvin harvoin annan tiukkoja pakkeja, vaan haluan ainoastaan kertoa, että ikävä kyllä luulen (!), että ei onnistu, mutta haluan silti tutustua.

Huoh :(!!!!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tuhlaat miesten aikaa? Jos haluat vaan kavereita niin hengaile toisten naisten kanssa.

Vierailija
2/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sellainen, että jos miesrintamalla on hiljaista niin voin kokeilla vaikka vähän kevyempää suhdetta, jos ja kun kuitenkin toisen ulkonäkö miellyttää. Mutta en lähde tarjoamaan itseäni kenellekään, siksi yritän vihjeillä kertoa, että haluaisin nähdä ja katsoa mihin asiat johtavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:10"]No miksi tuhlaat miesten aikaa? Jos haluat vaan kavereita niin hengaile toisten naisten kanssa.
[/quote]

Nimenomaan haluaisin vakavan suhteen, mutta aina kaikki ei ole niin simppeliä. Voin olla erittäinkin kiinnostunut, mutta joskus faktat ovat vain faktoja ja vaikuttavat elämään.

Vierailija
4/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:13"]Itse olen sellainen, että jos miesrintamalla on hiljaista niin voin kokeilla vaikka vähän kevyempää suhdetta, jos ja kun kuitenkin toisen ulkonäkö miellyttää. Mutta en lähde tarjoamaan itseäni kenellekään, siksi yritän vihjeillä kertoa, että haluaisin nähdä ja katsoa mihin asiat johtavat.
[/quote]

Ap

Vierailija
5/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat ovat vain elämään vaikuttavia. Kenenkään aikaa en kuitenkaan tietoisesti tuhlaa.

Vierailija
6/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuttaa, ettei kanssani haluta tutustua ja katsoa, ovatko asiat oikeasti niin mahdottomia kuin ajatellaan :(

Vierailija
7/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:17"]

Satuttaa, ettei kanssani haluta tutustua ja katsoa, ovatko asiat oikeasti niin mahdottomia kuin ajatellaan :(

[/quote]

No mä voin tutustua, jos ei haittaa että oon työtön ja tuskin mihinkään tästä työllistymässä.

Vierailija
8/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:17"]

[/quote]

No mä voin tutustua, jos ei haittaa että oon työtön ja tuskin mihinkään tästä työllistymässä.
[/quote]

En ole etsimässä täältä yhtään mitään. Puhun nyt miehistä joiden kanssa on jo todettu jotain yhteistä ja naamavärkki miellyttää.

Vierailija
9/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:17"] Satuttaa, ettei kanssani haluta tutustua ja katsoa, ovatko asiat oikeasti niin mahdottomia kuin ajatellaan :( [/quote] No mä voin tutustua, jos ei haittaa että oon työtön ja tuskin mihinkään tästä työllistymässä. [/quote] En ole etsimässä täältä yhtään mitään. Puhun nyt miehistä joiden kanssa on jo todettu jotain yhteistä ja naamavärkki miellyttää.

[/quote]

Varmaan tylyys on yhteistä.

Vierailija
10/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:51"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:17"] Satuttaa, ettei kanssani haluta tutustua ja katsoa, ovatko asiat oikeasti niin mahdottomia kuin ajatellaan :( [/quote] No mä voin tutustua, jos ei haittaa että oon työtön ja tuskin mihinkään tästä työllistymässä. [/quote] En ole etsimässä täältä yhtään mitään. Puhun nyt miehistä joiden kanssa on jo todettu jotain yhteistä ja naamavärkki miellyttää.

[/quote]

Varmaan tylyys on yhteistä.
[/quote]

Olen edelleen etsimässä vakavaa suhdetta. En todellakaan - sori vaan - usko mahdollisuuteen, että löydän itselleni sopivan miehen jostain vauvapalstalta. Vai oletko sinä itseäsi tyrkyttänyt noin 30-vuotias, normaalivartaloinen, lyhyet hiukset, pukeudut siististi (kauluspaidat yms), kiinnostunut autoilusta/moottoripyöristä, et juo usein alkoholia ja olet savuton/poltat hyvin harvoin. Ja ei lapsia.
Juu että älä sinä tule minulle avautumaan...

Vierailija
11/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:51"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:45"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:17"] Satuttaa, ettei kanssani haluta tutustua ja katsoa, ovatko asiat oikeasti niin mahdottomia kuin ajatellaan :( [/quote] No mä voin tutustua, jos ei haittaa että oon työtön ja tuskin mihinkään tästä työllistymässä. [/quote] En ole etsimässä täältä yhtään mitään. Puhun nyt miehistä joiden kanssa on jo todettu jotain yhteistä ja naamavärkki miellyttää. [/quote] Varmaan tylyys on yhteistä. [/quote] Olen edelleen etsimässä vakavaa suhdetta. En todellakaan - sori vaan - usko mahdollisuuteen, että löydän itselleni sopivan miehen jostain vauvapalstalta. Vai oletko sinä itseäsi tyrkyttänyt noin 30-vuotias, normaalivartaloinen, lyhyet hiukset, pukeudut siististi (kauluspaidat yms), kiinnostunut autoilusta/moottoripyöristä, et juo usein alkoholia ja olet savuton/poltat hyvin harvoin. Ja ei lapsia. Juu että älä sinä tule minulle avautumaan...

[/quote]

Oon muuten mutta en oo kiinnostunut autoilusta tai moottoripyöristä, mutta en oo myöskään kiinnostunut tylyistä akoista jollainen vaikutat olevan.

Vierailija
12/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:59"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:51"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:45"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:17"] Satuttaa, ettei kanssani haluta tutustua ja katsoa, ovatko asiat oikeasti niin mahdottomia kuin ajatellaan :( [/quote] No mä voin tutustua, jos ei haittaa että oon työtön ja tuskin mihinkään tästä työllistymässä. [/quote] En ole etsimässä täältä yhtään mitään. Puhun nyt miehistä joiden kanssa on jo todettu jotain yhteistä ja naamavärkki miellyttää. [/quote] Varmaan tylyys on yhteistä. [/quote] Olen edelleen etsimässä vakavaa suhdetta. En todellakaan - sori vaan - usko mahdollisuuteen, että löydän itselleni sopivan miehen jostain vauvapalstalta. Vai oletko sinä itseäsi tyrkyttänyt noin 30-vuotias, normaalivartaloinen, lyhyet hiukset, pukeudut siististi (kauluspaidat yms), kiinnostunut autoilusta/moottoripyöristä, et juo usein alkoholia ja olet savuton/poltat hyvin harvoin. Ja ei lapsia. Juu että älä sinä tule minulle avautumaan...

[/quote]

Oon muuten mutta en oo kiinnostunut autoilusta tai moottoripyöristä, mutta en oo myöskään kiinnostunut tylyistä akoista jollainen vaikutat olevan.
[/quote]

Arvaa mitä? Minä en alunperinkään ollut kiinnostunut sinusta. Sorry.

Vierailija
13/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei miestä kiinnosta. Vaikutat jo tän tekstin perusteella raivostuttava,taakalta. Onneks ei tunneta

Vierailija
14/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 04:06"]Ei ihme ettei miestä kiinnosta. Vaikutat jo tän tekstin perusteella raivostuttava,taakalta. Onneks ei tunneta
[/quote]

No voi hirveää, tosi paha solvaus. Hui... Niin - miestä "ei kiinnista" heti kun tuin ilmi, että en ehkä kykene vakavaan suhteeseen johtuen erinäisistä faktoista :) Että se siitä vittuilusta.

Vierailija
15/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*"ei kiinnosta"

Vierailija
16/16 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOIN. Olen väsy.