Sainpas räjäytettyä kipeän ihonalaisen!
Ihan tajuttoman kipeä paise oli ja uskoin ettei siitä tulisi kuin kirkasta ihonestettä mutta rutistin niin kovaa kuin pystyin ja sieltä tuli valkoista paskaa! IHANAA!!! Tiedättekö tämän tunteen? Eikö se olekin mahtava?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:53"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:52"]Maistoitko sitä möhnää? Youtubessa on hemmetisti noita poksautteluvideoita ♥ [/quote] No hyi, en nyt sentään niin sairas ole!!!:D [/quote] Ei se kyllä sairasta ole, outoa kylläkin. Minulla saattaa olla jonkinlainen fetissi tuosta poksautteluhommasta, olen fantasioinut että voisin räjäytellä jonkun ihanan karvaisen miehenkörilaan finnejä ja mustapäitä hänen selästään ja naamastaan, alasti sängyssä sylikkäin :D Aah! [/quote] Kyllä mun mielestä finnin maistaminen on sairasta! Maistatko sä sitten finnejäsi?? :O
[/quote]
No kyllä joskus maistelen, pakko myöntää, vaan minulla ei ikävä kyllä ole juuri koskaan finnejä tai muita mielenkiintoisia ilmestyksiä ihossani.
Enpäs tiennytkään olevani sairas, kiitos laittomasta diagnoosistasi.
Älkää vaan väittäkö ettette koskaan nuole puhkottuja finnejänne, en taatusti ole ainoa.
[/quote]
Syöt varmasti räkääkin.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:52"]Maistoitko sitä möhnää? Youtubessa on hemmetisti noita poksautteluvideoita ♥ [/quote] No hyi, en nyt sentään niin sairas ole!!!:D
[/quote]
Ei se kyllä sairasta ole, outoa kylläkin. Minulla saattaa olla jonkinlainen fetissi tuosta poksautteluhommasta, olen fantasioinut että voisin räjäytellä jonkun ihanan karvaisen miehenkörilaan finnejä ja mustapäitä hänen selästään ja naamastaan, alasti sängyssä sylikkäin :D Aah!
[/quote]
Mä tein tota usein exälle.