Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sainpas räjäytettyä kipeän ihonalaisen!

Vierailija
29.06.2015 |

Ihan tajuttoman kipeä paise oli ja uskoin ettei siitä tulisi kuin kirkasta ihonestettä mutta rutistin niin kovaa kuin pystyin ja sieltä tuli valkoista paskaa! IHANAA!!! Tiedättekö tämän tunteen? Eikö se olekin mahtava?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:57"]Rapsuttelin ajatuksissani selkääni ja siinä kohtaa missä farkkujen reuna menee, tuntui joku kova möykky. Puristin sitä ja se oli jätti mustapää! Tuli varmaan pari senttiä pitkä möhnäpötkö joka haisi hirveelle! Mikä fiilis kun sitä vaan jatkui ja jatkui. Yök! En tiiä miten se on ollu niin kauan varmaan siellä kun saunon ja käytän pesusientä ja suihkus joka päivä. Ei ollu vaan kehittyny finniksi?
[/quote]
Johtuu siitä, että on enemmänkin tukkeutunut kuin tulehtunut. Se juustoinen haju on kauhee ja tyypillistä just piiiitkään muhineille talikertymille. Ihan siis pysyvästi suurentuneissa ihohuokosissa, joita ei ole puhdistettu sekä talipateissa on sama käry. Eli on se huokonen ollut sulla tukossa aika kauan.

Vierailija
2/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:17"]EI finnejä saa puristella tai jää vaurioita ihoon.
[/quote]
Mitä niille sitten pitää tehdä? Äläkä vaan sano että "anna olla", pakkohan niille JOTAIN on tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:07"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:53"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:52"]Maistoitko sitä möhnää? Youtubessa on hemmetisti noita poksautteluvideoita ♥ [/quote] No hyi, en nyt sentään niin sairas ole!!!:D [/quote] Ei se kyllä sairasta ole, outoa kylläkin. Minulla saattaa olla jonkinlainen fetissi tuosta poksautteluhommasta, olen fantasioinut että voisin räjäytellä jonkun ihanan karvaisen miehenkörilaan finnejä ja mustapäitä hänen selästään ja naamastaan, alasti sängyssä sylikkäin :D Aah! [/quote] Kyllä mun mielestä finnin maistaminen on sairasta! Maistatko sä sitten finnejäsi?? :O [/quote] No kyllä joskus maistelen, pakko myöntää, vaan minulla ei ikävä kyllä ole juuri koskaan finnejä tai muita mielenkiintoisia ilmestyksiä ihossani. Enpäs tiennytkään olevani sairas, kiitos laittomasta diagnoosistasi. Älkää vaan väittäkö ettette koskaan nuole puhkottuja finnejänne, en taatusti ole ainoa. [/quote] Syöt varmasti räkääkin.

[/quote]Kyllä syön, iiik kauheeta, joku syö räkäänsä! C'moon please...

Vierailija
4/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:17"]

EI finnejä saa puristella tai jää vaurioita ihoon.

[/quote]

Mut kosmetologi saa puristaa? Miksi? Mikä vaurio jää? Miksi siitä ei jäisi vauriota, kun ihossa on kuukausi tolkulla jotain mustapäänklönttejä venyttämässä ihohuokosta...

Vierailija
5/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai finnit pitää puristaa pois. Ihonalaiset varsinkin sillä jos ne jäävät ihon alle, ne voivat koteloitua.

Vierailija
6/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo näköjään ainoo joka tykkää tehä tota. Mikähän tässä oikeesti on niin ihanaa ja terapeuttista

Vierailija
7/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mullakin nyt ihonalainen :(

Vierailija
8/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:53"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:52"]Maistoitko sitä möhnää? Youtubessa on hemmetisti noita poksautteluvideoita ♥ [/quote] No hyi, en nyt sentään niin sairas ole!!!:D [/quote] Ei se kyllä sairasta ole, outoa kylläkin. Minulla saattaa olla jonkinlainen fetissi tuosta poksautteluhommasta, olen fantasioinut että voisin räjäytellä jonkun ihanan karvaisen miehenkörilaan finnejä ja mustapäitä hänen selästään ja naamastaan, alasti sängyssä sylikkäin :D Aah! [/quote] Kyllä mun mielestä finnin maistaminen on sairasta! Maistatko sä sitten finnejäsi?? :O

[/quote]

No kyllä joskus maistelen, pakko myöntää, vaan minulla ei ikävä kyllä ole juuri koskaan finnejä tai muita mielenkiintoisia ilmestyksiä ihossani.

Enpäs tiennytkään olevani sairas, kiitos laittomasta diagnoosistasi.

Älkää vaan väittäkö ettette koskaan nuole puhkottuja finnejänne, en taatusti ole ainoa.
[/quote]

Hyi helv..
Taatusti olet ainoa.

Vierailija
9/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:01"]

Mulla on poskessa ollut sellainen varmaan 3kk! Anna joku vinkki miten sait sen puristettua? :D Mä oon itku silmässä yrittänyt tota puristaa, mutta ei tapahdu mitään :(

[/quote]

Yllättävä apu on hydrokortisonivoide! Sitä finnin päälle parina iltana, laskeutuu aika hyvin. Ei kannata koko naamaan levitellä...

Vierailija
10/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin juuri. Kohta josta siis eilen puristin on vieläkin kipeä. Onko siellä vielä jotain vai voiko olla muuten vaan kipeä?

Vierailija
11/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin auttanu se, että puristelee sitä finniä niin, että se ärtyy lisää, mutta ei niin, että esim. ihon läpi alkaa puskea lihasnestettä. Päivä pari, niin yleensä se ihonalainenkin nousee pintaa ja lähtee siististi. Siinä ei ole järkeä, että puristaa kaikin voimin ennen kuin finni on "kypsä" eli tarpeeksi pinnassa ja ennen kikkea painetta on kertynyt tarpeeksi. Epäkypsiä puristamalla menee vaan äkkiä ihon pinta ja tulee kauhea turvotus. Hydrocortisoni auttaa turvotukseen, koska kortisoni lievittää tulehdusta. Aspiriinin ulkoinen käyttö auttaa myös, jos pitää äkkiä saada punoitus veks.

Vierailija
12/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:41"]Mulla on ainakin auttanu se, että puristelee sitä finniä niin, että se ärtyy lisää, mutta ei niin, että esim. ihon läpi alkaa puskea lihasnestettä. Päivä pari, niin yleensä se ihonalainenkin nousee pintaa ja lähtee siististi. Siinä ei ole järkeä, että puristaa kaikin voimin ennen kuin finni on "kypsä" eli tarpeeksi pinnassa ja ennen kikkea painetta on kertynyt tarpeeksi. Epäkypsiä puristamalla menee vaan äkkiä ihon pinta ja tulee kauhea turvotus. Hydrocortisoni auttaa turvotukseen, koska kortisoni lievittää tulehdusta. Aspiriinin ulkoinen käyttö auttaa myös, jos pitää äkkiä saada punoitus veks.
[/quote]

Totta. Mähän siis olin aiemmin yrittänyt puristaa tuloksetta ja eilen illalla kun sitten yritin se oli tarpeksi kypsä. -p

Vierailija
13/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:23"]Heräsin juuri. Kohta josta siis eilen puristin on vieläkin kipeä. Onko siellä vielä jotain vai voiko olla muuten vaan kipeä?
[/quote]
Jos se kipu on pistävä, on siellä vielä sellainen kova kokkare. Jos taas enemmän hmmm "kirvelevää" (ehkä sepivin sana?), niin tulehdus päällä ja sellaista vetistä mönjää tulossa lisää. Tietysti ne on myös kälkikäteen kipeitä, mutta yleensä vain puristettaessa, eikä sille heti koskiessa. Kosketusarkuus viittaa kans tulehdukseen. Jos eilen tuntui, et kaikki tuli pois niin desinfioi vaan. Jos arveluttaa niin tee rupeen pieni reikä ja purista+desinfioi. Älä ota rupea pois! Paraneminen hidastuu ja syvästä ruvesta voi jäädä arpi.

Vierailija
14/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:23"]Heräsin juuri. Kohta josta siis eilen puristin on vieläkin kipeä. Onko siellä vielä jotain vai voiko olla muuten vaan kipeä?
[/quote]
Jos se kipu on pistävä, on siellä vielä sellainen kova kokkare. Jos taas enemmän hmmm "kirvelevää" (ehkä sepivin sana?), niin tulehdus päällä ja sellaista vetistä mönjää tulossa lisää. Tietysti ne on myös kälkikäteen kipeitä, mutta yleensä vain puristettaessa, eikä sille heti koskiessa. Kosketusarkuus viittaa kans tulehdukseen. Jos eilen tuntui, et kaikki tuli pois niin desinfioi vaan. Jos arveluttaa niin tee rupeen pieni reikä ja purista+desinfioi. Älä ota rupea pois! Paraneminen hidastuu ja syvästä ruvesta voi jäädä arpi.
[/quote]

Painaessa kohtaa sattuu kyllä. Nyt en uskalla puristaa lisää koska oon menossa töihin. Illalla kokeilen jos sieltä jotain vielä tulisi. Kiitos neuvoista!

Vierailija
15/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnien poksautteluonkivaa, vaikkakin elän paljon mieluummin finnittömänä kuin finnisenä. Miehelläni tulee joskus selkään yksittäisiä isoja finnejä ja mulla loppui niiden puristelu siihen paikkaan, kun pari viikkoa sitten puristin yhtä jättifinniä ja mönjät sieltä lensi kauheella paineella mun silmään.

Vierailija
16/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:01"]

Finnien poksautteluonkivaa, vaikkakin elän paljon mieluummin finnittömänä kuin finnisenä. Miehelläni tulee joskus selkään yksittäisiä isoja finnejä ja mulla loppui niiden puristelu siihen paikkaan, kun pari viikkoa sitten puristin yhtä jättifinniä ja mönjät sieltä lensi kauheella paineella mun silmään.

[/quote]

Anteeksi mutta meinaan tukehtua nauruun...

Vierailija
17/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maistele, mutta haistelen.

Vierailija
18/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno fiilis kun isosta ihonalaisesta kuuluu ja tuntuu sellainen väkivaltainen *prits*. 

Vierailija
19/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei finnejä saisi puristella:D Kerrankin kun mä jätin yhden valtavan puristamatta poskesta, niin siinä on edelleen vuodenkin jälkeen violetti läiskä.
Mutta se tunne kun saat ne kaikki töhnät ulos sieltä, ai että.

Vierailija
20/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa vai onko muidenkin mielestä tämä ketju jotenkin ..hmm.. outo?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän