Mall of tripla ryöstöhintainen parkkihalli
Olen triplassa töissä ja huomasin, että helmikuun 7.-15. päivä veloitettu pysäköinnistä 245€……
Eihän tuonne voi normaali ihminen autolla mennä jos kuukaudessa maksaa tonnin parkkeeraus?!
Kommentit (29)
No eihän tuo mikään yllätys sinulle ollut koska olit varmaankin tarkistanut pysäköinnin hinnat esim. täältä: https://malloftripla.fi/pysakointi
Lisäksi "normaali ihminen" ei pidä autoaan Triplan pysäköintihallissa tuntikausia joka päivä. Ensimmäinen pysäköintitunti on ilmainen, mikä riittää monille asiakkaille hyvin.
Ehkä sinun kannattaisi turvautua työmatkoillasi julkisiin? Triplaan on erinomaiset yhteydet.
Helsinkiläinen kirjoitti:
Kuka sinne omalla autolla menee?
Varmaan joku Vantaalainen.
Yksityisautoiluun tottuneet espoolaiset.
"huomasin, että helmikuun 7.-15. päivä veloitettu pysäköinnistä 245€……"
:-DDDDDDDDD Ääliö ajaa iloisesti parkkihalliin ja jättää autonsa sinne tuntikausiksi ja sekuntiakaan ei tule mieleen tarkistaa että mitä se maksaa? Luulitko että pysäköinti on ilmaista?
Et taida olla ihan penaalin terävimpiä kyniä?
Vierailija kirjoitti:
vantaalainen,kirjoitetaan pienellä,Vantaa isolla
Helsinkiläiset näköjään ottavat turpaan oikealta ja vasemmalta ja pyllistävät vielä perään. Tiedoksi teille, että muualla maassa on normaalia, että työssäkäyvä ihminen menee töihin autolla ja maksaa siitä bensat, ei enää erikseen järkyttävää summaa pysäköinnistä. Ihan vaikka kivenheiton päässä Jumbossa on ilmainen pysäköinti vaikka olisi koko päivän. Tiedän, koska olen siellä käynyt töissä omalla autolla. Että onhan tuo teidän Tripla ihan järkyttävän kallis ja ihan turha selitellä sitä asiaa millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaalaisen voi kirjoittaa myös muotoon savijalka.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläiset näköjään ottavat turpaan oikealta ja vasemmalta ja pyllistävät vielä perään. Tiedoksi teille, että muualla maassa on normaalia, että työssäkäyvä ihminen menee töihin autolla ja maksaa siitä bensat, ei enää erikseen järkyttävää summaa pysäköinnistä. Ihan vaikka kivenheiton päässä Jumbossa on ilmainen pysäköinti vaikka olisi koko päivän. Tiedän, koska olen siellä käynyt töissä omalla autolla. Että onhan tuo teidän Tripla ihan järkyttävän kallis ja ihan turha selitellä sitä asiaa millään.
Yleensä ihminen sopii asian työnantajan kanssa, eikä aja maksulliseen parkkihalliin ihmetellen jälkikäteen maksullisuutta. Oma työnantaja maksaa pysäköinnin niin toimiston viereisessä parkkihallissa 6-18 aikana. Mikäli pidän autoa hallissa illalla, yön yli tai viikonloppuna, niin menee omaan piikkiin.
Triplan hinnoittelussa huomioitu sijainti. Eivät halua lähiseudun toimistoista ihmisiä tai junamatkalaisia pitämään autojaan koko päivää hallissa. Varmaan tuokin mahdollista, jos tekee sopparin Triplan kanssa.
Vain suomessa voidaan valittaa siitä kun valtakunnan vilkkaimmalle asemalle ei voi pysäköidä autoa ilmatteeksi.
AB vyöhykkeen säästölippuja saisit
Jatkuva säästötilaus
Sitoutuminen vuodeksi (12 veloitusta)
52,30 €
1,74 €/vrk
noin neljäksi ja puoleksi kuukaudeksi,hinta jos ostat siis vuoden ...aika halpaa...eikä tarvi ajaa itse
Vierailija kirjoitti:
Kivenheiton päässä mistä? Mall of Triplasta on Jumboon 12 kilometriä. Mutta jos se kerran on sinusta kivenheitto niin pysäköi ilmaiseksi sinne Jumboon ja etsiydy sieltä helposti Triplaan miten nyt sinne pääsetkin.
Ja kun vähän mietit, keksit ehkä miksi keskellä ei mitään voi hyvin tarjota ilmaista pysäköintiä 5 tunniksi (ei siis koko päiväksi, tämäkin selviää Jumbon sivuilta), mutta Pasilassa ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vantaalainen: Triplan sijainti on huomattavasti keskeisempi kuin Jumbon. Triplan ympärillä ei ole yhtään hukkaneliötä, kaikki on hyödynnetty. Triplan parkkeeraus maksaa, koska niillekin parkkineliöille olisi voitu rakentaa esimerkiksi liiketilaa. Tontin arvokkuuden voit todeta myös tarkastelemalla asuntojen hintoja Triplan vieressä vs. Jumbon vieressä. Saatat ehkä yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaalaisen voi kirjoittaa myös muotoon savijalka.
Ihan sama.kunhan osaatte kirjoitussäännöt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva säästötilaus
52,30 €
1,74 €/vrk
noin neljäksi ja puoleksi kuukaudeksi,hinta jos ostat siis vuoden ...aika halpaa...eikä tarvi ajaa itse
SAAN ajaa itse. Julkisissa kaikkien räkivien ulkomaalaisten kanssa, ei kiitos.
Sitten saat myös maksaa parkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva säästötilaus
52,30 €
1,74 €/vrk
Jos ajat itse, niin kannattaa sopia pysäköinnistä työnantajan kanssa tai keksiä muu ratkaisu, kuin tuntiveloituksellinen Triplan normiparkki. Triplakin myy pysäköintipaketteja. Alla arkipäivän paketin kuvaus hintoineen. Lisätietoa löydät Triplan sivuilta.
Triplaparkki Ma-Pe klo 07-17, sopimuspysäköinti (yritykset) oikeuttaa yrityksen edustajan/työntekijän pysäköimään Triplaparkin P4 ja P5 tasoilla nimeämättömälle paikalle arkipäivisin ma-pe klo 7-17 (sisältää myös ma-pe pyhäpäivät). Pysäköintipaketin hinta on 210€/kk (alv. 0%).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivenheiton päässä mistä? Mall of Triplasta on Jumboon 12 kilometriä. Mutta jos se kerran on sinusta kivenheitto niin pysäköi ilmaiseksi sinne Jumboon ja etsiydy sieltä helposti Triplaan miten nyt sinne pääsetkin.
Ja kun vähän mietit, keksit ehkä miksi keskellä ei mitään voi hyvin tarjota ilmaista pysäköintiä 5 tunniksi (ei siis koko päiväksi, tämäkin selviää Jumbon sivuilta), mutta Pasilassa ei voi.
Mielestäni pysäköinti on ilmainen silloin, jos olen kaksi vuotta pysäköinyt halliin ja koskaan ei ole parkkisakkoa kuulunut. Joten voit mennä muualle näsäviisastelemaan. Triplassa pitäisi olla parkkitunnuksella toimiva systeemi henkilökunnalle. Ei voida olettaa, että kaikki siellä työssäkäyvät asuvat lähellä niin, että julkisilla pääsee töihin helposti ja edullisesti. Ihmiset tekevät myös keikkaa ja työpaikka vaihtuu. Henkilökunnan ilmaisella/halvemmalla pysäköinnillä tämäkin ongelma ratkeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva säästötilaus
52,30 €
1,74 €/vrk
Höpöhöpö sun räkivien kanssa,saat sen taudin muualtakin höh
ÄLÄ sitten valita että parkkeeraaminen maksaa,ihan on oma vika.
Triplaparkki Ma-Pe klo 07-17, sopimuspysäköinti (yksityishenkilöt) oikeuttaa pysäköimään Triplaparkin P4 ja P5 tasoilla nimeämättömälle paikalle arkipäivisin ma-pe klo 7-17 (sisältää myös ma-pe pyhäpäivät). Pysäköintipaketin hinta on 220€/kk (alv. 24%).
Et yhtään tarkistanut hintaa etukäteen?