Noin, se siitä. Ei häitä
En nouse tästä enää ikinä :(
Häät maaliskuun lopussa, kutsut lähetetty.
Mies jäi kiinni pettämisestä yhden kaasoni kanssa!!! (Joo, mulla kolme kaasoa)
En tiedä kuinka kauan kestänyt, mutta luulen että pitkään. Viestin sisällöstä päätellen. Näin siis pitkän vistittelyn puhelimesta. Ja lopulta mies myönsi suhteen.
Ei tarvi varmaan sanoa, että tämä ”ystävä” ei ole enää ystäväni, eikä ole muuten kahden jäljelle jääneen oikean ystäväni elämässä myöskään. Siinä hänellä nyt meni 3 ystävyyttä vessasta alas. Ehkä joskus miettii kannattiko?
Mutta MIKSI ihmiset ovat näin julmia?
Kommentit (37)
Mummelina sanon, että parempi näin kuin vasta vihkimisen jälkeen. Myy kaikki häihin liittyvä, mitä voit. Jos sinulla on varaa maksa kaikki, mutta jos ei, vaadi mieheltä osuus. Älä ainakaan velkaannu niiden takia.
Me olimme olleet naimisissa pitkään, kun ex villiintyi, ja menetin useamman ystävän siinä rytäkässä. Ja tunnen nuoren parin, joka meni naimisiin kymmenien tuhansien häissä, ja liitto oli ohi alle 4 kuukautta häistä.
Se mikä ei tapa vahvistaa, vaikka siltä ei tunnukaan. Kostamaan ei ainakaan kannata alkaa.
Aika raukkamaista, jos se oli järjestetty. Tai keksitty juttu!
Maksatat miehellä häiden perumiset kokonaan.
Hanki apua järjestelyihin, esim ystävä, äiti, täti? Yms?
Nuoret tekee hölmöyksiä, vanhemnat ei. Paitsi ihmiset, jotka on aina hölmöjä.
Hölmöä ei kuitenkaan ole pitää rakastajaa/rakastajatarta, kun seksi elämänkumppanin kanssa on päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne kaksi muuta kaasoa tiesi tuosta, eivät vain halunneet kertoa sinulle. Paska juttu, että et riittänyt miehelle millään tasolla.
Miten niin ei riittänyt millään tasolla? Olihan menossa naimisiinkin.
Oliko oikeasti? Joskus tuollainen teko on helppo tapa päästä eroon naisen unelmista.
Vierailija kirjoitti:
Maksatat miehellä häiden perumiset kokonaan.
Hanki apua järjestelyihin, esim ystävä, äiti, täti? Yms?
Miten tuon voi tehdä, nainenhan tässä on häitä perumassa, joten hän maksaa kaikki kulut!
Tähän vastaan, että kyse oli ystävyydestä (tai enää vain kahden kohdalla). En voinut laittaa heitä ”paremmuusjärjestykseen”, kun kaikki kolme olivat minulle todella tärkeitä. He itse myös halusivat kaikki kaasoiksi. Meidän häät eivät olisi olleet mikään prinsessaunelma (mitä tää nyt ikinä tarkoittaakin?)vaan kahden aikuisen ihmisen juhla, jossa vieraita n50) Ps. Ihme asioihin sitä ihmiset kiinnittääkin huomioita. Mulle ois ollu ihan sama oisko kaasoja lopulta ollut 0 vai 20, jos olisin saanut rehellisyyden ja aidon rakkauden
Ap
Bestman kirjoitti:
Olisiko kaksi kaasoa riittänyt? Kolme vaikuttaa enemmän prinsessaunelman toteuttamiselta kuin halusta mennä avioon.
Täällä ei saa antaa hyviä neuvoja miehen jättämisestä ja vaatimuksesta joutua vastuuseen teostaan kun moderaattorit estää viestit, joihin tulee merkintä "hyväksytään tarkastuksen jälkeen". Pitäisi ilmeisesti vain kannustaa pitämään petturi ja unohtamaan.
Älä ap ikinä ota tuota miestä takaisin! Kadut sitä lopun ikääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mummelina sanon, että parempi näin kuin vasta vihkimisen jälkeen. Myy kaikki häihin liittyvä, mitä voit. Jos sinulla on varaa maksa kaikki, mutta jos ei, vaadi mieheltä osuus. Älä ainakaan velkaannu niiden takia.
Me olimme olleet naimisissa pitkään, kun ex villiintyi, ja menetin useamman ystävän siinä rytäkässä. Ja tunnen nuoren parin, joka meni naimisiin kymmenien tuhansien häissä, ja liitto oli ohi alle 4 kuukautta häistä.
Se mikä ei tapa vahvistaa, vaikka siltä ei tunnukaan. Kostamaan ei ainakaan kannata alkaa.
Komppaan näin ukkina mummelia.
Vaikka meni jo aikaa ja rahaa häiden järjestelyyn niin se on pieni hinta jos olisit elänyt hänen kanssa vuosia, jopa kymmeniä vuosia, mikä olisi sitten ollut pettymyksen arvo ja hinta? Menetettyä aikaa kun ei saa koskaan takaisin. Kuten mummeli kirjoitti, kostamaan älä ala, pidä arvokkuutesi. Ja minä poistaisin kaikki 3 kaasoa puhelimen osoitekirjasta, luultavasti kaikki paitsi sinä tiesivät tilanteesta, heihin kehenkään kun ei voi 100% luottaa. Itket, kuivaat kyyneleet ja nuolet haavat, elämä jatkuu ja tämä paska tapaus kantaa sinua pidenmälle kuin uskotkaan. Ja vielä se oikeaoikea ja tasoisesi sattuu sinunkin kohdalle.
Kiitos vinkistä. Elämän on jatkuttava, tiedän. Vielä vaan en pysty.
Kaasoista haluan sanoa, että eivät nämä kaksi tienneet. Ollaan yhdessä istuttu ja itketty, olen saanut heiltä lämpöä ja tukea. Kaikki kolme kaasoa ovat olleet minun ystäviäni ja heillä ei keskenään ole ”siteitä” eli eivät ole yhteydessä omissa elämissään toisiinsa. Kuten sanoin olen aikuinen ihminen ja nämä ystävyydet ovat muodostuneet eri elämänvaiheissa. Kaksi työpaikalta (eri työpaikat) ja yksi lapsuudesta.
Jätetään nämä kaksi kaasoa rauhaan. He ovat tosiystäviä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan näin ukkina mummelia.
Vaikka meni jo aikaa ja rahaa häiden järjestelyyn niin se on pieni hinta jos olisit elänyt hänen kanssa vuosia, jopa kymmeniä vuosia, mikä olisi sitten ollut pettymyksen arvo ja hinta? Menetettyä aikaa kun ei saa koskaan takaisin. Kuten mummeli kirjoitti, kostamaan älä ala, pidä arvokkuutesi. Ja minä poistaisin kaikki 3 kaasoa puhelimen osoitekirjasta, luultavasti kaikki paitsi sinä tiesivät tilanteesta, heihin kehenkään kun ei voi 100% luottaa. Itket, kuivaat kyyneleet ja nuolet haavat, elämä jatkuu ja tämä paska tapaus kantaa sinua pidenmälle kuin uskotkaan. Ja vielä se oikeaoikea ja tasoisesi sattuu sinunkin kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmettelen (vaikka olen mies), että hän oli menossa sinun kanssa naimisiin, vaikka oli suhde toiseen, outoa on siis joskus miehenkin logiikka?
Varmaan rakasti kyllä ap:ta, mutta sai vain kaipaamaansa huomiota kaasolta.
Mitäs mies on kommentoinnut? Onko katuva vai hällä väliä -meininkiä ilmassa?
Niin ilmiselvä, mutta tottahan tämäkin uppoaa mammoihin kuin veitsi voihin.
Semmosii ne miehet on, joko opitte?
Ette olleet oikeita toisille, parempi asian nyt selvitä eikö sitten kun on kolme lasta ja asuntolaina.
Vierailija kirjoitti:
Toisena mummelina samaa mieltä.
Minä en ehtinyt naimisiin. Mutta oli ostettu yhteinen asunto ja suunniteltiin lasta.
Sitten kaverini paljasti, että avokkini oli naiskennellut parhaan ystäväni kanssa.
Paljon meni kavereita ja muutakin elämää rikki ja rahaa paloi. Mutta onneksi pääsin ajoissa eroon tyypistä. Nyt 35 vuoden päästä asialle ei osaa kuin hymähtää ja olla tyytyvu, että ero tuli ajoissa
Miten sait selville - haluttiinko sinun saavan tietää?