Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lääkealan ko, kolemuksia?

Vierailija
29.06.2015 |

Eli onko opiskelevia tai opiskelleita? Mitä mieltä? Oletteko pitäneet koulusta? Missä opiskelette?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan kokolemuksia :D Jos parin sanan kirjoittaminen oikein on jo työlästä niin ei kannata haaveilla lääkelasta jossa tarkkuus on tärkeimpiä ominaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:39"]Ai että ihan kokolemuksia :D Jos parin sanan kirjoittaminen oikein on jo työlästä niin ei kannata haaveilla lääkelasta jossa tarkkuus on tärkeimpiä ominaisuuksia.
[/quote]

No anteeksi.. Kokemuksia tarkoitin.

Vierailija
4/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:39"]Ai että ihan kokolemuksia :D Jos parin sanan kirjoittaminen oikein on jo työlästä niin ei kannata haaveilla lääkelasta jossa tarkkuus on tärkeimpiä ominaisuuksia.
[/quote]

[/quote]

Anteeksi että sanoin noin ilkeästi. Tuli huono omatunto kun näin vastauksesi :(

Vierailija
5/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:39"]Ai että ihan kokolemuksia :D Jos parin sanan kirjoittaminen oikein on jo työlästä niin ei kannata haaveilla lääkelasta jossa tarkkuus on tärkeimpiä ominaisuuksia.
[/quote]

[/quote]

Anteeksi että sanoin noin ilkeästi. Tuli huono omatunto kun näin vastauksesi :(
[/quote]

No älähän nyt. On mulle ilkeämpiäkin oltu. No, oisko sulla kokolelemuksisia tästä alasta?

Vierailija
6/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palkka, ei kannata. Lähihoitajana tienaa enemmän.

Vierailija
7/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:45"]Huono palkka, ei kannata. Lähihoitajana tienaa enemmän.
[/quote]

Valmistuuko siitä suoraan joksikin?

Vierailija
8/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:45"]Huono palkka, ei kannata. Lähihoitajana tienaa enemmän.
[/quote]

Valmistuuko siitä suoraan joksikin?
[/quote]

Lääketeknikoksi.

Vierailija
9/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutin työstä olen kuullut että töitä kyllä on mutta työ itsessään aika puuduttavaa. Samoja kysymyksiä päivästä toiseen eikä pääse laittamaan ammattitaitoaan kunnolla peliin. Jos jatkaa proviisoriksi tai alkaa tutkijaksi saattanee päästä vaativampiin asiantuntijahommiin. Itse työskentelen tutkijana ja rakastan alaa ja varsinkin kansainvälisiä työmahdollisuuksia lääkefirmoissa.

Vierailija
10/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voisi opiskella? Onki pitkä koulutus? Onko kouluun pääsykoetta? Tarvitseeko hyvän matikkapään? Miten niin huono palkka?

Vierailija
11/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä farmaseutti. Valmistuin pari vuotta sitten ja olen tykännyt. Töitä riittää ja asiakkaisiin voi pitää vähän enemmän etäisyyttä kuin hoitajan työssä. Koulutus siis kolme vuotta yliopistolla. Jos inhoat kemiaa, en suosittele, koska ekana vuonna sitä riittää ennen kuin päästään varsinaiseen asiaan :)

Vierailija
12/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkiksessä Tampereella. Suomessa maailman parasta opetusta ja Tampere loisto kaupunki opiskelijan näkökulmasta

Vierailija
13/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:53"]Hei, täällä farmaseutti. Valmistuin pari vuotta sitten ja olen tykännyt. Töitä riittää ja asiakkaisiin voi pitää vähän enemmän etäisyyttä kuin hoitajan työssä. Koulutus siis kolme vuotta yliopistolla. Jos inhoat kemiaa, en suosittele, koska ekana vuonna sitä riittää ennen kuin päästään varsinaiseen asiaan :)
[/quote]

Nii mut farmaseutti on yliopistosta valmistunut. Eikö?

Vierailija
14/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:53"]Hei, täällä farmaseutti. Valmistuin pari vuotta sitten ja olen tykännyt. Töitä riittää ja asiakkaisiin voi pitää vähän enemmän etäisyyttä kuin hoitajan työssä. Koulutus siis kolme vuotta yliopistolla. Jos inhoat kemiaa, en suosittele, koska ekana vuonna sitä riittää ennen kuin päästään varsinaiseen asiaan :)
[/quote]

Nii mut farmaseutti on yliopistosta valmistunut. Eikö?
[/quote]

Lukee jo aiemmin viestissä. Eli on. Lääkealan koulutusohjelma on amis.

Vierailija
15/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:53"]

Hei, täällä farmaseutti. Valmistuin pari vuotta sitten ja olen tykännyt. Töitä riittää ja asiakkaisiin voi pitää vähän enemmän etäisyyttä kuin hoitajan työssä. Koulutus siis kolme vuotta yliopistolla. Jos inhoat kemiaa, en suosittele, koska ekana vuonna sitä riittää ennen kuin päästään varsinaiseen asiaan :)

[/quote]

Etäisyyttä? Työhän on käytännössä samaa kuin myyjänä/kaupan kassalla työskentely. Ei tuo mitään hoitotyötä ole.

Vierailija
16/17 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:53"]

[/quote]

Etäisyyttä? Työhän on käytännössä samaa kuin myyjänä/kaupan kassalla työskentely. Ei tuo mitään hoitotyötä ole.

[/quote]

Niin, minun ei tarvitse puhdistaa potilaan märkiviä haavoja/vaihtaa vaippoja tms. Nostan hattua kaikille hoitajille. Teette tärkeää työtä! Oma vatsa ei kestäisi.

Vierailija
17/17 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko täällä alaa opiskelevia? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän