Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka oppia kestämään nälän tunnetta?

Vierailija
29.06.2015 |

Dieetti. Aiemmin olen syönyt ympäri vuorokauden. Koko ajan jotain napostelen. Nyt tavoitteena 3-5 ruokaa päivässä, ei muuta. Tiedän, että nälkä tulee. Kuinka oppia sitä sietämään? Tiedän, millaista ruokaa pitää syödä ja proteiinia on, eli siitä ei ole kyse vaan ateriavälien pitenemisestä. Onneksi lomalla, voi rauhassa totutella.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo vettä, täyttää vatsaa.

Vierailija
2/9 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla katos nälkä ku aloin vähähiilihydraattiselle.. huono puoli on ettei edes muista syödä kun ei tunne nälkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä opeteltu nyt 3,5kk. 14 kiloa lähti.

Vierailija
4/9 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälkää ei pidä kärsiä. jos syöt koko ajan, sulla on liikaa aikaa. järjestä itsellesi jotain tekemistä, niin ateriavälit pitenee itsestään.

Vierailija
5/9 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä syöt 5 kertaa päivässä, vaikkapa 08, 12, 15, 18, 21, niin tuskin kerkeet nälkään kuolemaan.

Vierailija
6/9 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt kunnolla (ei se tahti tai määrä) ruokaa kun on sen aika ja vettä muulloin. Nälkä/himo ruokaan kertoo jonkin puutoksesta. Mieti mitä tekee mieli eniten ja mikä niitä yhdistää. Tunne syöntiin jotain muuta ohjetta.

Vierailija
7/9 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitus joutua kokemaan nälkää. Vähennä syömiskertoja asteittain. Alkuun voit syödä vaikka 6-8 kertaa päivässä ja vain asteittain vähentää siitä vaikka suositeltuun 5 kertaan päivässä. Aina kun vähennät syömiskertoja, muista tukevoittaa syötyjä aterioita niin ettei kalorit mene liian alas.

Vierailija
8/9 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nälkä vai vaan tavan vuoksi napostelua? Mulla on keittiössä aina sisuja tai muita sokerittomia pastilleja. Nappaan niitä pari suuhun aina kun tekee mieli napostella. Eihän ne täysin kalorittomia oon mutta hyvä vaihtoehto kummiski jossei monta askia vedä päivässä.. Purkkakin auttaa joillain. 

Mä menin alkuvuodesta nutrileteilla jonkin aikaa ja siinä oli kyllä se hyvä puoli että näläntunne kaikkosi sen alun 3-4 päivän jälkeen. Ihan hyvä vaihtoehto tuokin jos pudotettavaa on paljon. Normaaliruokavaliossa näläntunnetta voi yrittää hallita niin että lisää tarpeeksi proteiinia ja rasvaa aamupalaan, lisää esim kananmuna normaaliin aamupalaasi. 

Vierailija
9/9 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin hyvä kysymys, oikeastaan avainkysymys laihduttamista ajatellen.

Meillä minä pystyn menemään nukkumaan, vaikka nälkä kurnii mahassa. Nukahdan nälän tunteesta huolimatta. Miehelle se on mahdotonta. Unesta ei toivoakaan, jos on nälkä. Jääkaapille on hipsittävä joka ilta. Eikä päivälläkään miehellä mikään suju, jos nälättää.

Minulle laihduttaminen on helppoa, senkus jätän jonkun aterian väliin tai syön vaan pikkasen. Miehelleni laihdutus on toivotonta, mikään ei suju ellei mahanahka soi. Kohta menee 130kg hällä rikki, vaikka on vaan keskimittainen :(

Yleensä tämä on kai toisin päin, mutta meillä näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä