Lue keskustelun säännöt.
Mä alan lampaankasvattajaksi
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan pystymetsästä. Oletko käynyt maatalousalan kouluja? Jos meinaisit perheesi sillä elättää niin ilman asianmukaista koulutusta ja tietoa lampaista tuskin onnistut, se kun ei ole pelkkää eläinten taputtelua ja et myöskään voi lähteä noin vain lomalle yms. bilettämään jos joku ei ole hoitamassa katrastasi.
Mutta tänään taas tuntuu siltä, että joku muu työ kuin tämä nykyinen olisi mielekkäämpää. Lampaat vaikuttaa symppiksiltä, ne ei huuda puhelimessa eikä lähetä vittuilupostia.
ap