Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvän ongelmia:/ lapsen 5v neuvola tulossa ja siellä menee kuulema

Vierailija
25.09.2006 |

1½-2h eli olisin töissä aikaisintaan 10.30-11 vaikka sain aamun ekan ajan.

Mies ei ole käytettävissä asiaa varten ja mulla työ josta poissaolo vaikeaa (lasten parissa) ja aloitin sen vastikään.

Noh, kai sen jotenkin saa sumplittua kun pakko on.

Se oli muuten ylläri että minun ja miehen täytettävksi tulee myös jokin kyselylomake koskien lasta, sen tiesin että lapsen pk ryhmän ope täyttää lappusia ja olenkin ne paperit jo nähnyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siellä katsotaan jo jotain koulukypsyysjuttuja ja mm. sitä, pitääkä puhe/äännevikoja lähteä hoitamaan ennen eskaria jne.

Miksei miehesi pääse?

Toisaalta noita neuvoloita on sentään vain vuoden välein tuossa vaiheessa eli ei pitäisi olla työpaikalla iso juttu.

Vierailija
2/4 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole käytettävissä.... ja vaimo miettii epätoivoisesti kuinka pääsisi paikalle...

Tekeekö mies niin pitkää päivää, ettei voi ikinä ottaa yhtään vapaata? Edes lapsen tähden...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli siis tästä mieleen, että olen itse parhaillaan työtön kolmen lapsen äiti, mutta ihan oikeasti " pelkään" töihin lähtöä juuri tämän asian takia.. kun pitäisi olla töistä pois lasten asioiden takia..

Yksi neuvola käynti ei mielestäni kyllä paljoa hetkauta, mutta näin niin kuin meillä että viikossa on päiväsaikaan keskimäärin 5Xviikossa jonkun lapsista hoidettava juttu.. on puheterapiaa,toimintaterapiaa,hammaslääkäriä,neuvolaa,fysioterapiaa jne..

Ikinä ei ole viikkoa etteikö olisi joku meno, minkä takia töistä pitäisi olla pois. Miten luulette työnantajien suhtautuvan?

Vierailija
4/4 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katseet polttavat selässä! Minulla on se onnellinen tilanne, että äitini ja siskoni auttavat _paljon_. Muuten olisin varmaan jo työtön, kun nytkin ohjaudun koko ajan työpaikalla sivuraiteelle syrjityksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä