Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä olla kotona (syömishäiriö) sis. Kuvan

Vierailija
29.06.2015 |

Heippa rakkaat av-mammat. Auttakaa minua! Eli siis kärsin syömishäiriöstä. Olen saannut painoni jo hienosti normaalipainoon. Nyt saan kokoajan kuulla kotona kuinka läski olen, "oletpa dumbo,mene lenkille läski" ymsyms. Tämä on niin kamalaa, olen taas aloittanut laihduttamisen ja taas mennään oravanpyörään. En kestä tällaista mollaamista :( olen kumminkin normaalimitoissa, en mikään läski. Haluan vaan, että minut hyväksytään sellaisena kun olen.. Mittani ovat 167/49.
Tässä on vielä kuva, josta voitte itse arvioida ovatko haukut kohdallaan : http://aijaa.com/0eUe8C

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:10"]Itse pyysin päästä pois kotoa sijaisperheeseen asumaan kun en pystynyt omin avuin parantumaan syömishäiriöstä. Mitään tukea en kotoa saanut, aika samanlaista meininkiä kun teillä plus väkivaltaa ja alkoholia. Mainitsin sosiaalityöntekijälle tahdosta muuttaa pois ja kahden viikon päästä pakkasin jo laukun ja lähdin. Paras päätös mun elämässä, olisin kuollut kotiin jos en olis avannut suutani. Nykyään pärjään omillani ja syömishäiriö on historiaa. Tsemppiä
[/quote] Ihana kuulla, että olet saannut apua ja parantunut! <3 Ajattelin huomenna myös soittaa sossuun, vaikka tämä onkin varmaan heidän mittakaavassa pieni juttu.
Ap

Vierailija
22/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt salil ja syöt paljon et saat lihaksia kroppaan. Niin sä näytät parhaiten närhen munat niille vittuilijoille ja läskiks haukkujille, jotka on ite epäkelpoja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat niiden päättää elämästäsi? Tuleeko sinusta rekkamieskin koska ne sanovat niin?

Vierailija
24/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä niiden idioottien kusipäiden kommenteista. Ne on vaan kateellisia sulle. Tiedät sen itsekin. Oot arvokas, kaunis ja fiksu ihminen ♥

Vierailija
25/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:10"]Itse pyysin päästä pois kotoa sijaisperheeseen asumaan kun en pystynyt omin avuin parantumaan syömishäiriöstä. Mitään tukea en kotoa saanut, aika samanlaista meininkiä kun teillä plus väkivaltaa ja alkoholia. Mainitsin sosiaalityöntekijälle tahdosta muuttaa pois ja kahden viikon päästä pakkasin jo laukun ja lähdin. Paras päätös mun elämässä, olisin kuollut kotiin jos en olis avannut suutani. Nykyään pärjään omillani ja syömishäiriö on historiaa. Tsemppiä [/quote] Ihana kuulla, että olet saannut apua ja parantunut! <3 Ajattelin huomenna myös soittaa sossuun, vaikka tämä onkin varmaan heidän mittakaavassa pieni juttu. Ap

[/quote]

Suosittelen soittamista, kyllä he ottavat tosissaan kun kerrot että paraneminen on todella vaikeaa/mahdotonta noissa oloissa. Itse olin 16 kun tehtiin huostaanottopäätös, se oli kaikille todella rankkaa, mutta kerrankin ajattelin itseäni ja se kannatti. 22

Vierailija
26/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:10"]Itse pyysin päästä pois kotoa sijaisperheeseen asumaan kun en pystynyt omin avuin parantumaan syömishäiriöstä. Mitään tukea en kotoa saanut, aika samanlaista meininkiä kun teillä plus väkivaltaa ja alkoholia. Mainitsin sosiaalityöntekijälle tahdosta muuttaa pois ja kahden viikon päästä pakkasin jo laukun ja lähdin. Paras päätös mun elämässä, olisin kuollut kotiin jos en olis avannut suutani. Nykyään pärjään omillani ja syömishäiriö on historiaa. Tsemppiä [/quote] Ihana kuulla, että olet saannut apua ja parantunut! <3 Ajattelin huomenna myös soittaa sossuun, vaikka tämä onkin varmaan heidän mittakaavassa pieni juttu. Ap

[/quote]

Suosittelen soittamista, kyllä he ottavat tosissaan kun kerrot että paraneminen on todella vaikeaa/mahdotonta noissa oloissa. Itse olin 16 kun tehtiin huostaanottopäätös, se oli kaikille todella rankkaa, mutta kerrankin ajattelin itseäni ja se kannatti. 22
[/quote] Saanko kysyä, miten huoltajasi suhtautuivat kun saivat kuulla siitä?
Ap

Vierailija
27/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:24"]Älä välitä niiden idioottien kusipäiden kommenteista. Ne on vaan kateellisia sulle. Tiedät sen itsekin. Oot arvokas, kaunis ja fiksu ihminen ♥
[/quote] Kiitos! <3 Olet ihana ihminen!
Ap

Vierailija
28/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:14"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:10"]Itse pyysin päästä pois kotoa sijaisperheeseen asumaan kun en pystynyt omin avuin parantumaan syömishäiriöstä. Mitään tukea en kotoa saanut, aika samanlaista meininkiä kun teillä plus väkivaltaa ja alkoholia. Mainitsin sosiaalityöntekijälle tahdosta muuttaa pois ja kahden viikon päästä pakkasin jo laukun ja lähdin. Paras päätös mun elämässä, olisin kuollut kotiin jos en olis avannut suutani. Nykyään pärjään omillani ja syömishäiriö on historiaa. Tsemppiä [/quote] Ihana kuulla, että olet saannut apua ja parantunut! <3 Ajattelin huomenna myös soittaa sossuun, vaikka tämä onkin varmaan heidän mittakaavassa pieni juttu. Ap [/quote] Suosittelen soittamista, kyllä he ottavat tosissaan kun kerrot että paraneminen on todella vaikeaa/mahdotonta noissa oloissa. Itse olin 16 kun tehtiin huostaanottopäätös, se oli kaikille todella rankkaa, mutta kerrankin ajattelin itseäni ja se kannatti. 22 [/quote] Saanko kysyä, miten huoltajasi suhtautuivat kun saivat kuulla siitä? Ap

[/quote]

En kertonut äidilleni muuttavani pois ja viikon päästä sisko laittoi viestiä että nyt vasta hän huomasi poissaoloni. Kertoo paljon... Muutaman viikon päästä tästä oli ensimmäinen palaveri kriisiperheessä, jonne minut sijoitettiin odottamaan pysyvää paikkaa. Paikalla oli terapeuttini, äitini, sosiaalityöntekijöitä sekä kriisiperheen pitäjä. Muistan kun äitini vain itki. Oli vaikea katsoa häntä silmiin. Puhuttiin varmaan ensimmäistä kertaa mun syömishäiriöstä ja muista asioista jotka johti tohon tilanteeseen. Nykyään ollaan äidin kanssa ihan hyvissä väleissä.

Vierailija
29/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele tollasia juttuja. Mua haukuttiin luuviuluksi jne. kun olin 47kg/168cm. Joillakin on tarve vaan haukkua.

Nyt tosin painan 55kg eikä kukaan hauku millään nimellä.

Vierailija
30/32 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanhemmat voi käyttäytyä lastaan kohtaan tuolla tavalla? Mä en vaan voi ymmärtää vaikka itse olen alkkariperheestä ei meillä haukuttu ja mollattu lapsia vaikka vanhemmat kännissä tappeli ja ördäs.

Vierailija
31/32 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sinne sossuun. Sanoivat, että koittavat jutella äitini kanssa. Jos ei onnistu, pääsen tukiperheeseen.
Ap

Vierailija
32/32 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:04"]Soitin sinne sossuun. Sanoivat, että koittavat jutella äitini kanssa. Jos ei onnistu, pääsen tukiperheeseen.
Ap
[/quote]

Hyvä homma!!! Ilmoittele tänne miten asiat menevät? :) ja jos äitisi suuttuisi tuosta ja kieltäisi olemasta sossuun yhteydessä, niin rohkeasti kerro sossuille tilanne ja pääset tukiperheeseen. Älä anna äitisi uhata terveyttäsi enää millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän