Typerä "EU"-kahvinkeitin
Sammuu 40 minuutin kuluttua siitä, kun kahvi on valmista. Eikö se aika voisi olla edes tunti, että saisi rauhassa nautiskella loma-aamukahveistaan hitaaseen tahtiin. Termospullo on, mutta tuntuu hassulta laittaa kahvin yhden vartin takia termariin ja sittenhän tulee vaan lisää tiskiä, tai ainakin huuhtelen sen termarin, eli ei energiaa säästy. Miks ostin, siks kun entinen meni rikki ja en muistanut tuota sääntöä, että olisi etsinyt jonkin vanhemman yksilön hyllystä.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:19"]
Mä laitan joka tapauksessa aina pian sen keittimen pois päältä, koska inhoan tervaksi muuttuvaa vanhaa kahvia.
[/quote]
Kyllä se tunnin on ihan ok, kaksi tuntia on jo liikaa. ap.
Oh, miltä merkiltä saa 40 min päästä sammuvan keittimen? Minä haluan! Itseäni ällöttää monta tuntia pannussa kärtsäävä kahvi, hrr. Ja kuka helkkari juo jotain kahvia tunnin?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:28"]
Oh, miltä merkiltä saa 40 min päästä sammuvan keittimen? Minä haluan! Itseäni ällöttää monta tuntia pannussa kärtsäävä kahvi, hrr. Ja kuka helkkari juo jotain kahvia tunnin?
[/quote]
Electrolux on omani ja pian ne on kaikki, tämä on uusi määräys. Ap.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:28"]
[/quote]
[/quote]
Niin ja minä juon lomalla aamukahvia niin että otan kupillisen, sitten laitan aamupalan ja lopuksi toisen kupillisen, kaikessa rauhassa, kun on loma. En työpäivinä ehdi vetkutella tällä tavoin. Edellinen keittimeni oli kahden tunnin kytkimellä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:28"]
[/quote]
[/quote]
Mahtavaa :)
Mä laitan joka tapauksessa aina pian sen keittimen pois päältä, koska inhoan tervaksi muuttuvaa vanhaa kahvia.