Lapselta oli viety koulussa hanskat. Pyöräili 2km kotiin 15 asteen pakkasessa.
Valitti että sormet olivat olleet ihan tunnottomat. Sormet olivat edelleen ihan punaiset ja turvonneet kun tulin parin tunnin päästä kotiin.
Tuollainen kiusan teko on mennyt liian pitkälle.
Kommentit (34)
Ikävää, varsinkin jos on tahallinen teko, mutta tästä lähtien kannattaa laittaa varahanskat ja pipo reppuun kylmänä aikana. Hyvin helposti noita voi hukkua muustakin syystä.
Opeta lastasi siihen, miten toimia eri tilanteissa, koska kaikkea yllättämätöntä tulee eteen… Pysähtyy hetkeksi, laittaa kädet taskuun, jotta lämpenee.. 2km on kuitenkin lyhyt matka.
Mitä kuvittelet, et täällä palstalla tehtäisiin? Voivotellaan, kun on niin karmeaa? Kai sä nyt sentään itse soitit lääkärineuvontaan kuin et tulit nettiin kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
No, huh huh! Olisiko voinut jostain saada lainaan hanskat? Kiusaajat pitäisi palelluttaa vähän aikaa alasti pakkasessa rangaistukseksi.
Ei ollut uskaltanut sanoa kenellekään. Opettajalle laitoin viestiä, että on hukassa ja ilmoittelee jos näkee jossakin. Poika muisti jättäneensä hanskat hihaan ennen tunnille menoa, joten tahallisesti ne oli viety. Valitettavasti ei ole ensimmäinen kerta kun jotain tällaista tapahtuu. ap
Poika valitsi helpomman tien. Ei uskaltanu kertoa et tuli hanskat hävitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei mennyt bussilla himaan?
Ei täällä busseja kulje keskustan alueella. Vain koulukyydit etäämmälle.
Hyvä idea nuo varahanskat ja pipo, en ole ennen tuota tullut ajatelleeksi. Kiitos neuvosta.
Mulle tuli paha mieli tästä asiasta ja halusin jollekin tästä avautua. Jos sua harmittaa, niin olet vapaa poistumaan tästä keskustelusta. ap
Ei tuo ole naurun asia, tai vitsailun asia.
Menkää itse ja palelluttakaa sormenne.
Kokemuksesta tiedän, millaista se sitten on pitkän aikaa paleltuman jälkeen.
Tosin minä en ollut mikään pikkulapsi kun ne näpit paleltu...
Missä oli tänään päivällä 15 astetta pakkasta?
Vierailija kirjoitti:
15 asteen pakkasessa 2 km on pitkä matka paljain näpein, ja vielä ajaa pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Lapissa oli. Paikkakuntaa en halua kertoa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja on aina! Ei ole pakko pakkasessa ilman hanskoja pyöräillä.
Olisi kannattanut edes kädet pitää hihojen sisässä, jos ei ole hanskoja,niin tarkenee vähän paremmin.
Miksi lapsesi pyöräilee 15 asteen pakkasessa? Ei mitään järkeä.
Oulussakin oli. Ja siellä on l e s t a p e n ikoilla tapana tehdä kiusaa vääräu s k o isille.
Miten täällä on noin negatiivisia ja ilkeitä ihmisiä? Kiusaaja vetää kiusaajia puoleensa... ?
Ap tsemppiä teille, toivottavasti tilanne selviää. En osaa itse auttaa, kun minulla ei ole lapsia tai mitään kokemusta kiusaamisesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapissa oli. Paikkakuntaa en halua kertoa. ap
Lapissa ei osata pukeutua? Ja vwin 15 astetta pakkasta eli leuto keli.
No onneksi teillä p y ö r ä m at k a oli vain 2 km.
Lapissa voi välimatkat olla pitkät eikä pyörällä kuljeta. Luntakin riittää.
No, huh huh! Olisiko voinut jostain saada lainaan hanskat? Kiusaajat pitäisi palelluttaa vähän aikaa alasti pakkasessa rangaistukseksi.