Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselta oli viety koulussa hanskat. Pyöräili 2km kotiin 15 asteen pakkasessa.

Vierailija
15.02.2022 |

Valitti että sormet olivat olleet ihan tunnottomat. Sormet olivat edelleen ihan punaiset ja turvonneet kun tulin parin tunnin päästä kotiin.

Tuollainen kiusan teko on mennyt liian pitkälle.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsesi pyöräilee 15 asteen pakkasessa? Ei mitään järkeä.

Eihän tuo ole vielä mikään kunnon pakkanen. Minä olin kavereiden kanssa vapaaehtoisesti ulkona 40 asteen pakkasessa joskus 80-luvun alkupuolella. Kieltämättä oli kylmä, mutta silti kivaa. Nykyään pitää lapset kuskata autolla kilometrin matka, jos mittari lähestyy nollaa, varsinkin pk-seudulla. Nauratti Malmin asemalla yks parikymppinen jätkä, joka kirosi kylmiä ilmoja, mittari näytti +2 ja lievä tuuli...

Vierailija
22/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo 15 astetta ole edes paljon. Hyvin tarkenee kunnon vaatetuksella. Tietysti ei olisi kannattanut lähteä pyöräilemään ilman hanskoja, mutta ei ollut sitä ajatellut. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi?

Vierailija
24/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole vielä mikään kunnon pakkanen. Minä olin kavereiden kanssa vapaaehtoisesti ulkona 40 asteen pakkasessa joskus 80-luvun alkupuolella. Kieltämättä oli kylmä, mutta silti kivaa. Nykyään pitää lapset kuskata autolla kilometrin matka, jos mittari lähestyy nollaa, varsinkin pk-seudulla. Nauratti Malmin asemalla yks parikymppinen jätkä, joka kirosi kylmiä ilmoja, mittari näytti +2 ja lievä tuuli...

Ai jaa. Paljain näpein pakkasessa ja ajaa pyörällä. Se on vähä eri asia kuin seistä kädet taskussa asemalla.

Kun ne näpit voivat paleltua pienemmälläkin astemäärällä. Todistetusti: kevään alku, pakkasta ei paljon mitään, mutta kun ajaa ilman sormikkaita yli 20 km pyörällä, niin näpit paleltuu. Kyllä näin käy. Ainakin sellaisen ihmisen kohdalla jonka kämmenalue ei ole karvoilla peitetty!

Heippa!

Vierailija
25/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi?

Ala-asteen ylimmillä luokilla on. Sitäkään en tarkemmin halua sanoa. ap

Vierailija
26/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse pyröäilin 5km yli 20 pakkasessa yläasteella. Mikä pakkanen -15 on 2km:llä?? Lapsesi on varmaan myös varmaan kotona, kun sataa lumihiutaleita?

Vierailija
27/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskeppä vilkaista vaikka hiihtoloman jälkeen koulun ”löytyneet”-laatikko, saattaa yllättäen olla siellä.

Vierailija
28/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rassukka :(

Vierailija
29/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei soittanut isää tai äitiä hakemaan koulusta? Ei olisi lapsi saanut tuolla tavalla lähteä pakkaseen ja aina talvella pitää olla varahanskat ja pipo mukana, jos kastuu välitunnilla. 

Vierailija
30/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä noista ilkeistä kommenteista. Voimahali lapsellesi. Lapsesi on sankari, se hanskojen viejä on surkea ilkeä luuseri. Toivottavasti muuttaa tapansa.

Vierailija
31/34 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano lapselle, että soittaa vanhemmalle jos jotain vastaavaa tapahtuu jatkossa. Ei kannata ominpäin lähteä palelluttamaan itseään.

Minä kyllä laittaisin opettajalle viestiä, että ne hanskat on viety tarkoituksella ja lapselle on tehty kiusaa.

Tosiaan riittävästi varavaatetta mukaan jatkossa.

Vierailija
32/34 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse pyröäilin 5km yli 20 pakkasessa yläasteella. Mikä pakkanen -15 on 2km:llä?? Lapsesi on varmaan myös varmaan kotona, kun sataa lumihiutaleita?

Ei ole, mutta kävelee. Pyöräillessä käy viima ihan toisella tavalla.

Vierailija
33/34 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opasta häntä, että seuraavalla kerralla sitten kertoo opettajalle ja opettaja etsii hänelle lainaksi varahanskat sieltä löytyneet-laatikosta. Auttaa poikaa paremmin kuin tänne vauvalle kirjoittelu.

Vierailija
34/34 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemissä taas lentää vale.