Päästäisitkö 10-11 v:n kavereiden kanssa uimaan.
Kommentit (29)
Täh? Jos ne osaa uida niin tottakai voivat mennä!
On tää nykyaika hullua, huh huh.
En päästäisi. Nytkin olen 12 ja pian 11- vuotiaideni kanssa rannalla vahtimassa kun uivat yleisellä uimarannalla. Eipä näy luokkakavereiden vanhempia!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:55"]
Ylihysteeristä porukkaa. Itse kävin yksin uimahallissa 8-vuotiaana
[/quote]
Meillä tai nykyään ei noin nuoret pääse yksinää edes sisään uimahalliin. Maailma muuttuu.
En päästäisi. Meillä on mm noudatettu Suomen hengenpelastusliiton suositusta 12v. Meren rannalla varttuneena olen nähnyt veden mahdin ja se aina vähän pelottaa minua
Riippuu ihan siitä osaako uida tarpeeksi hyvin ja muutenkin onko vastuuntuntoinen,ymmärtääkö vaarat yms.Jos rannalla on uimavahti,niin sekin tottakai vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:07"]En päästäisi. Nytkin olen 12 ja pian 11- vuotiaideni kanssa rannalla vahtimassa kun uivat yleisellä uimarannalla. Eipä näy luokkakavereiden vanhempia!
[/quote]
Mun 12-vuotiaani menee muutaman voiko päästä seiskalle. Oikeastiko yläasteikäistä pitää vahtia uimassa?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:55"]
Ylihysteeristä porukkaa. Itse kävin yksin uimahallissa 8-vuotiaana
[/quote]
Meillä tai nykyään ei noin nuoret pääse yksinää edes sisään uimahalliin. Maailma muuttuu.
[/quote]Mutta 10 v pääsee.
Kyllä. Mutta lapseni tosiaan osaa uida. Kertaisin kuitenkin turvasäännöt: yksin ei uida, kauas rannasta ei uida jne.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:49"]Todellakin päästäisin. Viime kesänä 10-vuotiaani oli puoli kesää järvessä kavereiden kanssa. Nytkin ovat olleet tunteja uimassa vaikka vesi on hyistä (yleisessä saunassa lämmittelevät).
[/quote]
Tätä just pelkään. Puoli kesää järvessä kavereiden kanssa. :( levätköön rauhassa, ei ollut varmaan kaunis näky. :(