Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsuu minua vahingossa usein exän numellä

Vierailija
29.06.2015 |

Eronneet 5 vielä sitten. Mitä pitäisi ajatella?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se on hajamielinen. Ei mitään enempää. Minä olen myös tuollainen lahopää, esim. kutsun usein koiraani sen 3 vuotta sitten kuolleen emän nimellä, ihan vaan hajamielisyyttäni.

Vierailija
2/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma itsellä aikanaan, mutta ei kyllä kestänyt kuin kaksi viikkoa. Olihan se silti noloo uudelle anopille puhutella tytärtään exän nimellä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun mielestä? Entä siitä, kun mies kutsuu lapsiamme välillä veljensä nimellä, ihan saattaa lapsi vaihtuakin. Ja tämä veli surmasi itsensä 3 vuotta sitten.

Vierailija
4/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun äitini usein kutsuu minua veljeni nimellä? Tapahtunut yli 30 vuotta

Vierailija
5/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitään hajamielinen ole, vaan exä on ajatuksissa. Ei ole päässyt yli. Ja sika on. Ellet jätä, niin kohenna itsetuntoasi ja näytä sille. Elä kuin itseäsi varten  muutaman viikon tai kuukauden ajan ja silti välittävä "äitimäinen" ja seksikäs hänelle.  Elä kuin olisit madonnan kopio, mutta niin miten itsellesi tuntuu luonnolliselta ja varmalta. Laita mies arvostamaan sinua ja näkemään ihanuutesi, anna palaa, niin että sinussa on haastettakin, älä ole lässy. Pääasia, että teet sen itsessäsi, et miestä varten. Se tulee näkymään miehellesi ja ajatuksensa siirtyy sinuun.

Vierailija
6/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:45"]

Se mitään hajamielinen ole, vaan exä on ajatuksissa. Ei ole päässyt yli. Ja sika on. Ellet jätä, niin kohenna itsetuntoasi ja näytä sille. Elä kuin itseäsi varten  muutaman viikon tai kuukauden ajan ja silti välittävä "äitimäinen" ja seksikäs hänelle.  Elä kuin olisit madonnan kopio, mutta niin miten itsellesi tuntuu luonnolliselta ja varmalta. Laita mies arvostamaan sinua ja näkemään ihanuutesi, anna palaa, niin että sinussa on haastettakin, älä ole lässy. Pääasia, että teet sen itsessäsi, et miestä varten. Se tulee näkymään miehellesi ja ajatuksensa siirtyy sinuun.

[/quote]

Ei kyllä ihan oikeasti välttämättä ole mistään tuollaisesta kyse että exä on ajatuksissa eikä ole päässyt yli... Kyllä minä olen myös kutsunut miestä exän nimellä vaikken todellakaan sitä exää ajattele. Sitä vaan on jotenkin silloin kun vuosia sen exän kanssa asui, ehdollistunut kutsumaan sitä "talon mies" roolin omaavaa tyyppiä hänen nimellään. Sitten kun vuosia myöhemmin kuvioihin tuli uusi mies, niin vahingossa on tullut sitä kutsuttua exän nimellä.

Vierailija
7/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:39"]

Mitä sinun mielestä? Entä siitä, kun mies kutsuu lapsiamme välillä veljensä nimellä, ihan saattaa lapsi vaihtuakin. Ja tämä veli surmasi itsensä 3 vuotta sitten.

[/quote]

Mielessä paljon, rakas veli, ei ole pystynyt käsittelemään menetystä. Onko hänellä ollut mahdollisuutta siihen, tukea ja ymmärrystä? Vaivaa todennäköisesti häntä edelleen ja paljon, ehkä sureekin sisimmässään, ymmärrettävää.

Vierailija
8/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kivaa, mutta ihan inhimillistä. Mä sekoita usein lasteni nimet. Mulla on viis lasta, joista kaks poikaa. Usein kutsun nuorempaa poikaa vanhemman nimellä ensin. Huomaan kyllä ja korjaan samantien.

Vierailija
9/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:39"]

[/quote]

Mielessä paljon, rakas veli, ei ole pystynyt käsittelemään menetystä. Onko hänellä ollut mahdollisuutta siihen, tukea ja ymmärrystä? Vaivaa todennäköisesti häntä edelleen ja paljon, ehkä sureekin sisimmässään, ymmärrettävää.
[/quote] Eli mitä päättelemme tästä? Onko puoliso saanut ymmärrystä ja tukea riittävästi, kaipaako ja sureeko yhä eksäänsä? Vaivaako ero yhä, onko hä ellä edes mahdollisuutta murehtia suurta menetystä?

Vierailija
10/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:45"]

[/quote]

Ei kyllä ihan oikeasti välttämättä ole mistään tuollaisesta kyse että exä on ajatuksissa eikä ole päässyt yli... Kyllä minä olen myös kutsunut miestä exän nimellä vaikken todellakaan sitä exää ajattele. Sitä vaan on jotenkin silloin kun vuosia sen exän kanssa asui, ehdollistunut kutsumaan sitä "talon mies" roolin omaavaa tyyppiä hänen nimellään. Sitten kun vuosia myöhemmin kuvioihin tuli uusi mies, niin vahingossa on tullut sitä kutsuttua exän nimellä.

[/quote]

Viiden vuoden jälkeen?

Vierailija
11/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans sama ongelma. Johtuu siitä, että monesti esim. seksiä harrastettaessa ajattelen panevani exääni. Mitään tunteita ei kyllä häntä kohtaan enää ole, joten turha huolehtia.

M34

Vierailija
12/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kutsuu minua joskus veljeni nimellä (nainen olen), veljeni oman tyttöystävänsä tai minun miesystäväni nimellä ja mummoni äitini nimellä. Sellaista sattuu - joillekin ihmisille vieläpä tosi usein. Itse kutsun myös esim. mummoni koiraa tämän edellisen koiran nimellä. On ollut kuolleena jo kymmenisen vuotta...

Vierailija
13/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:45"]

[/quote]

[/quote]

Mäkin olen syyllistynyt tähän. Vieläpä joskus kesken riidan huutanut vahingossa exäni nimellä :) erosta 6v aikaa.

Vierailija
14/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:59"]

Mulla kans sama ongelma. Johtuu siitä, että monesti esim. seksiä harrastettaessa ajattelen panevani exääni. Mitään tunteita ei kyllä häntä kohtaan enää ole, joten turha huolehtia.

M34

[/quote]

: D Auta ap:aa.

Vierailija
15/27 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini aviomies innostuu usein seksin aikaan kutsumaan vaimoaan ex-vaimonsa hellittelynimellä.. Sellaisella etunimestä tehdyllä.

Vierailija
16/27 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee lasten nimet sekaisin ja välillä kutsun heitä pikkusisarusteni nimillä, heh. Ihan hassua varsinkin jälkimmäinen.

Vierailija
17/27 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudun torumaan/kieltämään lapsiamme niin joskus teen sen vahingossa koiramme nimellä.

Vierailija
18/27 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 07:35"]Jos joudun torumaan/kieltämään lapsiamme niin joskus teen sen vahingossa koiramme nimellä.
[/quote]

Sama. Koiraa moititaan täällä eniten

Vierailija
19/27 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D meilläkin se on aina koira, joka pahojaan tekee. Nolompaa vielä on antaa lapsille koiran käskyjä. Istu! Odota!

Vierailija
20/27 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 07:35"]Jos joudun torumaan/kieltämään lapsiamme niin joskus teen sen vahingossa koiramme nimellä.
[/quote]
Mua anoppi kerran kutsu niiden koiran nimellä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän