Apua, mulle on kasvamassa parta! Mitä voin tehdä? -N34
Se alkoi yhdestä mustasta haivenesta leukapielessä, ja nypin sen pois aina kun se kasvoi takaisin. Sitten haivenia oli kaksi, sitten kolme, sitten pieni rykelmä. Ehkä haiven on väärä sana kun nuo ovat tuollaista jouhi-tyyppiä enemmänkin. Aina kun tunnustelen sitä kohtaa mistä olen juuri siivonnut rykelmän, siihen on kasvamassa uutta. En edes tiedä miltä näyttäisi jos olisin pari viikkoa nyppimättä.
Hassuinta on että kaikki kasvavat vasemmalla leukapielellä, paitsi ihan uusimmat jotka ovat alkaneet ilmestyä ihan leukaan. Tietääkseni kenelläkään suvun naisista ei ollut tällaista. Useimmilta on paha kysyä kun on jo multaa nenän päällä.
Mikä eteen? Tuleeko minusta lopulta parrakas nainen?? Onko muille käynyt näin?
Apua
Kommentit (41)
Ole avoimesti muunsukupuolinen. Laita Instaan she/he/they/them.
Minäkin kysyn että voisiko kyseessä olla pcos? En tiedä oletko normaali- vai ylipainoinen, mutta jos painoa on paljon, laihduttaminen auttaa pcos-oireisiin.
Kauheeta miten jotkut loukkaa itseään esittämällä vääriä sukupuoltaan koskevia oletuksia! Miten sä voit elää ittes kanssa?
Voit letittää partakarvat ja laittaa kauniin rusetin.
Kohta saat huomata, että miehille suunnatut parranajovehkeet ja terät on huimasti parempia ja laadukkaampia kuin mitkään naisten sheiverit, jotka on ihan älyttömän kalliita. En mä halua maksaa kukkakuvioidusta paketista, vaan sileästä lopputuloksesta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kysyn että voisiko kyseessä olla pcos? En tiedä oletko normaali- vai ylipainoinen, mutta jos painoa on paljon, laihduttaminen auttaa pcos-oireisiin.
Ei muunsukupuolisuus ole sairaus.
Naiset alkaa kateuttaan jo muuntautua miehiksi. Pelottava suuntaus.
mies54v
Äkkiä vaihtamaan pasiin sukupuoli ja synnyttämään niin sinusta tulee median lemmikki ja taas yksi todiste synnyttävästä miehestä
Ei tuohon ainakaan alapään sheivaaminen auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muunsukupuolisuus ole sairaus.
Pcosilla ei ole yhtään mitään tekemistä muunsukupuolisuuden kanssa.
Olenkohan edes mies koska minun naamakarvoitus alkoi n.30 veenä ?
Hmmm.. elämäni on ollut valhetta !!! senkin ihmishirviöt !!!
En koskaan aikaisemmin tiennyt että naamakarvoitus on miehen tai naisen merkki!!
Joo ja anteeksi olen kännissä.
Ja tosissaan aika monella naisella on pientä karvaa naamassa välillä...
Monesti vaan sellaista pientä "untuvaa" ja joskus tulee iso karva.
Käy gynellä, hormonit sekaisin? Olen sua lähes 10v vanhempi ja n. 40v aikoihin alkoi esivaihdevuosioireet ja yksi jouhi alkoi kasvamaan aina samaan paikkaa leuassa. Kuulostaa oudolle, että noin lisääntyvät.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Mene lääkärille, voi olla hormoni ongelma.
Jos naamassa on partaa, sen parran voi ajaa höylällä aamuisin pois.
Sitten jos kasvaa niin vauhdilla että klo viiden sänki häämöttää illalla, niin lienet pulassa.
pcos?