Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistusasunnon etsijät! Laitatteko asunnon etsimisen kesäksi jäihin vai

Vierailija
29.06.2015 |

käytättekö kesäajankin ahkeraan etuoven klikkailun ja asuntonäytöissä kiertämiseen?

Ois ihana löytää syksyksi uusi koti, mut mies on sitä mieltä, että kesäksi unohdetaan koko asia ja syksyllä jatketaan...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 16:47"]

Ja kesällä näkee pihat kaikessa loistossaan, hoksaa jos naapurin puut varjostaa jne. Jos ok-taloa etsii, siis.

[/quote]

Kyllä. Nurjat puolet ok-taloa katsastaessa, home ja kosteus ei haise kesällä niin kuin muina vuodenaikoina. Vetoja ei tunne, eikä märän kelin (kevät-syksy-talvi) valumia, jolloin tummumat ovat ns. aina olleet kohdissa, joissa todellisuudessa on kyse kosteusvaurioista. Oktalonäytöissä voi talvella kysyä valokuvia kesäajan puutarhasta, niihin voi luottaa vrt. mitä haistat ja näet akuutissa tilanteessa.

Vierailija
22/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on haku päällä kesälläkin. Ei tosin ole kauhean suuritöistä hommaa, kun sähköpostiin tulee ilmoitukset kaikista hakukriteereihin sopivista taloista. Ehkä kerran viikossa ilmoitetaan uusi hakukriteereihin sopiva talo, ja vielä ei ole tullut yhtään, jota olisi halunnut mennä katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensiasunnon ostaja, ja olen jättänyt tarjouksen tänä vuonna jo kolmesta asunnosta. Aina vähintään -25%. Minulla ei ole mikään kiire ostaa, mutta myyjillä tuntuu olevan kova kiire myydä. Katsellaan rauhassa kunnes loppuun asti tingattu kala uiskentelee koukkuuni.

Vierailija
24/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että nyt on niin paljon asuntoja myynnissä ettei ole ikinä ollut.

Vierailija
25/28 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista taitaa olla myynti varsinkin näin heinäkuussa.

Vierailija
26/28 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/28 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja myynyt ainoastaan kesällä.

Vierailija
28/28 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän