Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Maistuuko teillä vuosikkaalle maustamaton jugurtti maustettuna esim. marjasoseella?
Kommentit (4)
Mutta kyllä meillä on 1v ikäiselle maistunut :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sekaan sitten ihan perusmysliä, marjoja, hedelmäpaljoja.. Ja siis maistuu koko perheelle, lapsille ja aikuisille. Ne valmiit sokerimössöt taas ei maistu pätkääkään, vaan enemmän ällöttää.
Jotain murretta vai mitä tarkoittaa ??? Jotenkin tulee mieleen sieni. Osterivinokkaan sisar ?
Alue: Aihe vapaa
Maistuu vieläkin, lapset 1v10kk ja 4v =)