Mä en vaan ymmärrä, miksi koulussa ei voi käydä vessassa
Tänäänkin nappasin yläkoululaisen koulusta kyytiin töistä palatessa. Valitti heti, että ei saa mennä kauppaan, kun on niin kova vessahätä. Kävin sitte heittämässä pojan kotiin ja nyt en itsekään jaksaisi lähteä enää kauppaan. Miksi mulle ei tullut mieleen vain mennä sinne kauppaan ja käskeä lasta käymään kaupan vessassa, jos oli niin kova hätä. Nyt pitää vielä erikseen jaksaa lähteä ja tätäkään ei olisi käynyt, jos koululainen olisi käynyt koulussa vessassa.
Kommentit (31)
Minä olisin ainakin mennyt vain kauppaan ja lapsi olisi joko hetken pidättänyt tai käynyt vessassa. Näin siinä käy kun eletään lasten mukaan. Itse valinnan teit.
Miksi sinä sitten nousit autosta ja menit sisälle? Olisit jättänyt lapsen pihalle ja jatkanut matkaa kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin ainakin mennyt vain kauppaan ja lapsi olisi joko hetken pidättänyt tai käynyt vessassa. Näin siinä käy kun eletään lasten mukaan. Itse valinnan teit.
Miksi olette noin ilkeitä nuoria kohtaan? Onko niin vaikeaa yrittää kohdata ihminen ihmisenä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä sitten nousit autosta ja menit sisälle? Olisit jättänyt lapsen pihalle ja jatkanut matkaa kauppaan.
Aloin tekemään ruokaa kun pienemmillä koululaisilla oli jo nälkä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koulujen vessat ovat usein törkeän sotkuisia ja vessoja on liian vähän. Oikeasti kenenkään ei haluta noita käyttävän. Joskus luin jostain, että koulujen vessoja ei juuri siivota kun halutaan säästää, mutta myös kostoksi niiden sotkemisesta.
Onko näin? Mä olen iltalukiossa ja silloin harvoin kun käyn koulurakennuksessa niin vessat on kyllä aina ollut tosi siistejä, mitä nyt roskikset saattaa olla välillä aika täysiä. Omilta yläastejaoiltakaan en muista että vessat olisi ollut törykisiä, mutta voi olla että ajat on muuttuneet. En kyllä varauksetta usko että koulujen vessoja ei siivottaisi säästösyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kaukana kaupoista oikein asutte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voinut käydä ensin kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei lapset ottaneet välipalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kaukana kaupoista oikein asutte?
Noin puoli tuntia suuntaansa eli matkoineen yli tunnin reissu. Tämän takia ajattelin, että olisin säästänyt aikaa ja käynyt samalla kaupassa. Ap
Monille koulujen vessat on oikeasti kauhistus. Ajattele, miltä tuntuu mennä vessakoppiin, jonka yläpuolelta muutama tyyppi kurkkii ja nauraa sulle. Joku renkkaa ja potkii ovea. Lukko luonnollisesti on rikki, tuollaisesta ovenriuhtomisesta. Ovessa voi olla myös reikiä. Erityisesti poikien tai unisex vessat voivat lainehtia pissaa. Sitä voi olla jopa katossa, ja sitä sieltä vähitellen tippuu. Seinissä voi olla kakkaa. Vessapaperit pöllitään.
T. Koululla työskentelevä
Yksi tapa tehdä tämä on tehdä näin: meidän on varmistettava, että maan ihmisten ei tarvitse taistella muusta huoneesta (heillä ei ole eläimiä, he ovat menettäneet henkensä.) Ikään kuin kukaan ei pystyisi tuhoamaan vain kansakuntia. Jotkut tarkkailijat ovat havainneet, että ihmisperheen huone ja elintila eroavat toisistaan dualismin intuitiota lukuun ottamatta. Ilmoita meille, että meillä on huone, mutta meillä ei ole tilaa huoneessa. Tämä on ihmisten tie, jotta meidät vapautettaisiin järjettömiltä ja pahoilta ihmisiltä; Kognitiivisen ja neuroottisen oppimisen suorittaa joku, joka ei muutu. Sillä vanhurskaat perivät taivasten valtakunnan, niin kuin jumalattomat eivät tuhoa kansaa. Tämä on ainoa asia, joka on tehty, koska ei ole ketään syömässä ja juomassa. Meidät pelastetaan ja maailma on aartemme.
Itse kävin kouluikäisenä normaalisti vessassa, mutta mieheni on sanonut että EI KOSKAAN käynyt koulun vessassa, koska lähes kaikki kiusaaminen tapahtui siellä eikä siellä ollut koskaan ketään valvomassa, tietenkään. Eli jos ei halunnut vaikka päätä pönttöön niin piti vaan pidätellä. Nämä kiusaajat väijyivät siellä ja uhriksi sopi kuka tahansa.
No olisit heti sanonut, että asutte landella. Kyllä minäkin oisin samalla käynyt kaupassa tuossa tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Monille koulujen vessat on oikeasti kauhistus. Ajattele, miltä tuntuu mennä vessakoppiin, jonka yläpuolelta muutama tyyppi kurkkii ja nauraa sulle. Joku renkkaa ja potkii ovea. Lukko luonnollisesti on rikki, tuollaisesta ovenriuhtomisesta. Ovessa voi olla myös reikiä. Erityisesti poikien tai unisex vessat voivat lainehtia pissaa. Sitä voi olla jopa katossa, ja sitä sieltä vähitellen tippuu. Seinissä voi olla kakkaa. Vessapaperit pöllitään.
T. Koululla työskentelevä
Monilta siivoojilta kuullut, että naisten vessoissa useammin on kakkaa rinkulan päällä, kun eivät halua istua siihen rinkulan päälle, vaan ilmapommittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko iso vai pieni hätä?
Ei kumpikaan, vaan kuulemma kiire masturboimaan. Ap
Joopa joo, tosi hauskaa. Mitä väliä sillä oli kumpi hätä oli, vessaan oli kiire. Ällöttää edes ajatella, kuka kirjoittaa tällaisia viestejä. Minä en tätä kirjoittanut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Monilta siivoojilta kuullut, että naisten vessoissa useammin on kakkaa rinkulan päällä, kun eivät halua istua siihen rinkulan päälle, vaan ilmapommittavat.
No ei ole kyllä tällaista tapausta tullut omalla kohdalla vastaan ikinä. Pari kertaa olen sen sijaan joutunut käyttämään miesten vessaa ja se on ollut poikkeuksetta törkyisessä kunnossa, kusta lattialla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Koulujen vessat ovat usein törkeän sotkuisia ja vessoja on liian vähän. Oikeasti kenenkään ei haluta noita käyttävän. Joskus luin jostain, että koulujen vessoja ei juuri siivota kun halutaan säästää, mutta myös kostoksi niiden sotkemisesta.