Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sekoaa aina ruokaa laittaessaan

Vierailija
29.06.2015 |

ja lisää hirveästi pippuria. Pilallehan se menee, lisäksi ei maistele välillä ollenkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sekoan aina sen jälkeen kun mies on laittanut ruokaa. Siivotessa!

Vierailija
2/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sekoan kun juon kaljaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:11"]

[/quote]

Sama meillä. Mies tykkää toisinaan laittaa ruokaa, ja yleensä jotain vähän monimutkaisempaa keittokirjan ohjeella. Ruoka yleensä on hyvää kyllä, mutta mies ei itse siivoa mitään jälkiään ja saa koko keittiön näyttämään siltä kuin siellä ei olisi siivottu viikkoihin. 

Esim. eilen mies teki meille italialaista riisisalaattia ja sitruunakanaa. Ruokailun jälkeen minua odotti seuraavan sotkun siivoaminen:

- lattialla roskiksen sisältävän kaapin edessä oli perunankuoria, porkkanankuoria, puolikas puristettu sitruuna ja  epämääräisiä nestetahroja

- roskiskaapin ovea pitkin valui pari nestevanaa

- keittiön pyötätasolle oli huiskittu pääosin lautaselle mutta osa ohi, kaikenlaisia pakkausmuoveja ja kasvisten kuoria

- Kaksi kattilaa ja pannu oli likaisena pinottu takaisin vielä kuumalle levylle, jolloin riisinjämät olivat tiskausta aloittaessani jämähtäneet todella tiiviisti pannun pohjaan ja oli työ pestä se (itse aina ruoanlaiton aikana jo tiskailen pois pannuja tai kattiloita joita ei enää tarvita, mutta mies ei todellakaan)

- Useamman keittiökaapin ovet oli auki tai vähän raollaan (ilmeisesti raskasta tai vaikeaa laittaa ne kunnolla kiinni)

- Suola, pippuri, oliiviöljy sekä lehtipersiljan jämät oli jätetty tiskipöydälle.

Vierailija
4/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainita asiasta tai tehdä omat ruoat!

Vierailija
5/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se on selvää, että se joka kokkaa niin siivoaa jäljet! Meillä kyökkivuoro sisältää ihan itsestään selvästi ja edes erikseen sopimatta koko hoidon.

Vierailija
6/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan sekoaisin, jos meillä mies kerrankin tekisi ruokaa! Mutta tuosta ei ole kyllä pelkoa näillä main.

Vierailija
7/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:11"]

[/quote]

Sama meillä. Mies tykkää toisinaan laittaa ruokaa, ja yleensä jotain vähän monimutkaisempaa keittokirjan ohjeella. Ruoka yleensä on hyvää kyllä, mutta mies ei itse siivoa mitään jälkiään ja saa koko keittiön näyttämään siltä kuin siellä ei olisi siivottu viikkoihin. 

Esim. eilen mies teki meille italialaista riisisalaattia ja sitruunakanaa. Ruokailun jälkeen minua odotti seuraavan sotkun siivoaminen:

- lattialla roskiksen sisältävän kaapin edessä oli perunankuoria, porkkanankuoria, puolikas puristettu sitruuna ja  epämääräisiä nestetahroja

- roskiskaapin ovea pitkin valui pari nestevanaa

- keittiön pyötätasolle oli huiskittu pääosin lautaselle mutta osa ohi, kaikenlaisia pakkausmuoveja ja kasvisten kuoria

- Kaksi kattilaa ja pannu oli likaisena pinottu takaisin vielä kuumalle levylle, jolloin riisinjämät olivat tiskausta aloittaessani jämähtäneet todella tiiviisti pannun pohjaan ja oli työ pestä se (itse aina ruoanlaiton aikana jo tiskailen pois pannuja tai kattiloita joita ei enää tarvita, mutta mies ei todellakaan)

- Useamman keittiökaapin ovet oli auki tai vähän raollaan (ilmeisesti raskasta tai vaikeaa laittaa ne kunnolla kiinni)

- Suola, pippuri, oliiviöljy sekä lehtipersiljan jämät oli jätetty tiskipöydälle.
[/quote]

Ihana oot :'D

Vierailija
8/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:16"]

Minä sekoan kun juon kaljaa

[/quote] niin minäkin ja siksi lopetin sen.