Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde ahdistaa :(

Vierailija
29.06.2015 |

Olen parisuhteessa miehen kanssa ja meillä on kaukosuhde. Miehellä on kolme lasta edellisestä suhteesta ja hän tekee töitä koko ajan.
Olemme kolme vuotta seurustelleet ja näemme toisia kaksi kertaa kuukaudessa, yleensä silloin kun hänellä ei ole lapsia.

Mies on kohdellut minua henkisesti pahoin. Olin puoli vuotta sitten raskaana, ja mies pakotti tekemään abortin. Sanoi ihania asioita, että muutamme yhteen ja voidaan aloittaa tulevaisuus yhdessä, kun olen hoitanut "asian pois päiväjärjestyksestä".
Uskoin sinisilmäisesti miestä, ja ajattelin, että abortti on parempi ratkaisu.
Heti abortin jälkeen mies meni sterilisaatioon, ja sanoi syyksi, että ei tarvitse huolehtia ehkäisystä, jos taas vahinko tapahtuu.

Olen henkisesti poikki tähän suhteeseen, mutta on vaan niin vaikea päästää irti toisesta... :(

Puhuin eilen tulevaisuudesta, miten haluamme jatkaa, niin mies sanoi, että ei ole valmis muuttamaan yhteen.

Suututtaa, kun olen aivan liian heikko ja annan miehen määräillä oman tahdon mukaan.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen...mies pakotti tekemään abortin, ja lupasi sen jälkeen, että muutatte yhteen? Mutta perui heti sanansa, kun olit tehnyt raskaudenkeskeytyksen.

Ja sinisilmäisesti uskoit niin? Se vielä jätti sut yksin! Mieti, miten paljon se sua arvostaa?

Vierailija
42/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on narsistinen mulkku, mutta et silti eroa? Sitten pitää varmaan jatkaa kynnysmattona, kun muutakaan vaihtoehtoa ei jää. Harmi, että elämäsi menee hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit miehen, jonka kanssa perustaa vaikka perhe, kun ilmeisesti sitä toivot?
Tämän miehen kanssa ei valitettavasti tule onnellista loppua.

Vierailija
44/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelimme eilen suhteesta, tai minä taisin olla ainoa, joka siitä puhui.
Mies sanoi, että tämä on hänen mielestään vakava suhde, mutta ei voi/pysty muuttamaan yhteen?

Sanoin, että ehkä on parempi erota jos ei ole minkäänlaista tulevaisuutta tiedossa. Mies suuttui siitä ja sai taas mun pään käännettyä varmaan miljoonan kerran...miten voin olla näin heikko ihminen?

Vierailija
45/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen nyt. Sinä haluat omia lapsia tulevaisuudessa ja tuo mies teki sterilisaation. On vain yksi ratkaisu: jätä se ja etsi mies, joka haluaa vielä lapsen tai lapsia. Hae vaikka ammattiauttajalta tukea päätöksellesi.

Vierailija
46/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen tilanne. Olin niin palavasti rakastunut mieheen, joka ei halunnut muuttaa yhteen tai lapsia.
Asuimme eri paikkakunnalla, ja aina kun lähdin pois niin mietin vain milloin seuraavaksi nähdään. Tommonen tilanne on henkisesti raskasta, ja siinä suhteen jälkeen sai pitkän ajan kerättyä itseni kasaan, kun tajusin miten minua oli riepoteltu.
Kavereiden ja sukulaisten avulla selvisin, kuten myös sinä<3

Vierailija
47/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pliis ap kirjoita enempää, olet niin idiootti ja tahdoton ameeba etten jaksa lukea sun juttujasi. 

Ole sen äijän kanssa ikuisesti tai oota kun se kyllästyy, ok?

Vierailija
48/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:05"]

Olen parisuhteessa miehen kanssa ja meillä on kaukosuhde. Miehellä on kolme lasta edellisestä suhteesta ja hän tekee töitä koko ajan. Olemme kolme vuotta seurustelleet ja näemme toisia kaksi kertaa kuukaudessa, yleensä silloin kun hänellä ei ole lapsia. Mies on kohdellut minua henkisesti pahoin. Olin puoli vuotta sitten raskaana, ja mies pakotti tekemään abortin. Sanoi ihania asioita, että muutamme yhteen ja voidaan aloittaa tulevaisuus yhdessä, kun olen hoitanut "asian pois päiväjärjestyksestä". Uskoin sinisilmäisesti miestä, ja ajattelin, että abortti on parempi ratkaisu. Heti abortin jälkeen mies meni sterilisaatioon, ja sanoi syyksi, että ei tarvitse huolehtia ehkäisystä, jos taas vahinko tapahtuu. Olen henkisesti poikki tähän suhteeseen, mutta on vaan niin vaikea päästää irti toisesta... :( Puhuin eilen tulevaisuudesta, miten haluamme jatkaa, niin mies sanoi, että ei ole valmis muuttamaan yhteen. Suututtaa, kun olen aivan liian heikko ja annan miehen määräillä oman tahdon mukaan.

[/quote]

Laita vaan viesti että suhteemme on loppu.

Miksi kärvistelet huonossa suhteessa?

t. m46

Vierailija
49/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sinulle ohjeeksi, että kasva...opettele tervettä itsekkyyttä. Kuka vain mies polkee sinut maahan, jos olet jatkossakin vietävissä. Olet nyt tehnyt nuo ratkaisut sinisilmäisesti, niinkuin kerrot. Ethän voinut tietää mitä abortin jälkeen. Se meni noin. Nyt voit aloittaa alusta uudelleen.

opettele itsekunnioitusta. Tee sellaisia asioita joita sinä itse haluat. Ota omaa tilaa. Menen psykologille. Käyt vielä läpi tuota aborttikriisiä. Kirjastossa on hyviä kirjoja. Vertaisryhmiä löytynee netin kautta tai neuvolan tai lääkärin kautta.

Voi olla, että se oli parempi noin. Olisit ihan sen miehen armoilla, jos sinulla olisi nyt vauva. Se mies ei sinua kunnioita.

Lähde omillesi. Äläkä usko enää tätä miestä. Hän on ihan sekaisin oman itsensä kanssa. Sinä et ole siitä vastuussa. Tuollainen mies ei usko, ellei hänelle olla aivan selkeitä ja yksioikoista. Voi tpuhua tai kommentoida järkevästi. Selittelemään tai selittämään sen kummmmin ei tarvitse. Kerrot, että tämä suhde ei ole sinulle sopiva. Haluat oll yksin. Hän tule yrittämään...veikkaan niin. Silloin sinun pitää vain oll selkeä. Ei turhia hysterioita. Ihan asiallinen linja. Kiitos ei. Ja pelotteluun ei kannata mennä mukaan. Toivotta vain hyvää hänellekin, mutta ilman sinua.

Löydät kyllä sellaisen ihmisen, joka kunnioittaa, kun haet ensin itsesi.ja sellaisia, jotka tulevat naista on olemassa. Uskalla hakea.

tällä hetkellä et itse kunnioita itseäsi ja sinua siksi voi kohdella miten vaan. Nyt on sattunut kohdallesi tuollainen keskenkasvuisen tyyppi.

Voit ottaa opiksesi. Elämässä voi sattua milloin mitäkin. Joihinkin asioihin voi vaikuttaa ja joihinkin ei. Nykyhetkeen voit vaikuttaa tukemalla itseäsi.Sinulla on hieno elämä. Nyt vain teet jörkisuunnitelman tähän tulevaan vuoteen. Ole utelia. Mahdollisuudet sinulla on. Voimia ja voimahalaus.

Vierailija
50/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 15:33"]

Kun olemme yhdessä, niin meillä on hauskaa. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta odotan aina näkemistä, vaikka ajattelen samalla että tämä ei ole oikein, ja tulevaisuutta ei ole. En vaan tiedä miksi en vaan voi päästää irti. Olen kolme vuotta järjestellyt mun elämääni sen aikataulun mukaan. Silmäni aukesivat lopulta viikko sitten, kun mies laittoi tekstiviestin siis tarkalleen päivät, milloin olemme yhdessä. Mulla ei kai omaa elämää olekaan :) Sorry, sekava viesti pää on vaan niin hajalla tämän jatkuvan miettimisen kanssa

[/quote]

mieti mitä haluat. On hauskaa. Monen kanssa voi olla hauskaa. Onko teillä samat arvot?Ainakaan sinä  et ole hänelle kovin arvostettava...ja polkee sinun tahtosi nurin. Sinä halusit lapsen? Nyt olekin ihkuna. 

jos haluat tuollaista elämää, niin Jatka siinä. Oma valintasi. Ei oikeastaan enenkään muun Sinun.

mitä sinä haluat? Älä mieti yhtä hetkeä. Mieti isompaa kokonaisuutta. 

Vierailija
51/51 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla erota? Koet, että et selviä erosta?
Sinulle tulee myöhemmin hyvä olo, kun ymmärrät ettei mies ollut sinun arvoinen.

Mies pitää sinua itsestäänselvyytenä varmaan, ja sen takia se pystyy sinua 'hallitsemaan'.
Voit henkisesti pahoin tuossa suhteessa :(