Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde ahdistaa :(

Vierailija
29.06.2015 |

Olen parisuhteessa miehen kanssa ja meillä on kaukosuhde. Miehellä on kolme lasta edellisestä suhteesta ja hän tekee töitä koko ajan.
Olemme kolme vuotta seurustelleet ja näemme toisia kaksi kertaa kuukaudessa, yleensä silloin kun hänellä ei ole lapsia.

Mies on kohdellut minua henkisesti pahoin. Olin puoli vuotta sitten raskaana, ja mies pakotti tekemään abortin. Sanoi ihania asioita, että muutamme yhteen ja voidaan aloittaa tulevaisuus yhdessä, kun olen hoitanut "asian pois päiväjärjestyksestä".
Uskoin sinisilmäisesti miestä, ja ajattelin, että abortti on parempi ratkaisu.
Heti abortin jälkeen mies meni sterilisaatioon, ja sanoi syyksi, että ei tarvitse huolehtia ehkäisystä, jos taas vahinko tapahtuu.

Olen henkisesti poikki tähän suhteeseen, mutta on vaan niin vaikea päästää irti toisesta... :(

Puhuin eilen tulevaisuudesta, miten haluamme jatkaa, niin mies sanoi, että ei ole valmis muuttamaan yhteen.

Suututtaa, kun olen aivan liian heikko ja annan miehen määräillä oman tahdon mukaan.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:50"]

Meillä on ikäeroa joo...Mies on 40vuotias ja minä 25vuotta... Lapsia ei ole, mutta tulevaisuudessa haluan, en tosin tämän miehen kanssa.

[/quote]

Ymmärrätkö, että sterilisaatio merkitsee sitä, että tuon miehen kanssa ei lapsia tee kukaan muukaan.

Miksi ihmeessä sinä sitten roikut pari kertaa kuukaudessa sen miehen luona, kun voisit saada mukavan, sinua kunnioittavan ja rakastavan miehen ja kivan perheen?

Elät tätä hetkeä päivän tai kaksi viikkoa kerrallaan, seuraavaan tapaamiseen. Ajattele nyt elämääsi vähän pitemmälle. Millaista elämää aioit elää 5 vuoden päästä, eli kun sinä olet 30 v?

Positiivista asiassa on se, että onni on nyt aivan sinun omissa käsissäsi. Tapaatte niin harvoin, että se ei millään tavalla estä sinua elämästä omaa elämääsi ne kaikki muuta ajat. Kunhan sinä vaan ymmärtäisit elää!

Vierailija
22/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö susta tunnu yhtään pahalta, että mies meni sterilisaatioon heti kun teit abortin? :o
Oliko se sun tukena siinä asiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme Helsingin yössä kolme vuotta sitten...
Kun tein abortin, niin mies ajoi luokseni ja seuraavana aamuna oli järkyttävät kivut ja mies sanoi, että hänen täytyy lähteä ajamaan takaisin töihin.
Istuin kylpyhuoneen lattialla itkemässä, ja sinne se mut jätti.
Sen jälkeen sanoin, että tämä suhde on nyt loppu, mutta sai pään jotenkin käännettyä

Vierailija
24/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla mun ex-mies? Kuulostaa niin tutulta :)

Vierailija
25/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kerro heti miten se keskustelu meni :) ja tsemppiä!

Vierailija
26/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies rikas, kun seurustelet vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
27/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies?

Vierailija
28/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hyvässä työssä, ja varakas, mutta mulla on oma työ ja omat rahat :D
En tarvitse elättäjää.
Jännää, että ihmiset luulevat heti jos on ikäeroa, niin nainen on automaattisesti rahan kanssa yhdessä.

Vierailija
29/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 13:20"]

V...u että miehet osaa olla kusipäitä! Samaa mieltä, jätä tommonen kusipää!

[/quote]Huom, jotkut miehet. Onneksi kaikki eivät kuitenkaan.

Mutta lopettaa tuollainen suhde kannattaa.
[/quote]Eikä naisenkaan tarvi mikään lapamato olla.Ei kukaan mies voi kohdella huonosti jos ei sen anna kohdella.Eli ottaa hatkat koko suhteesta ja toivottelee miehelle hyvät jatkot.Ja ei kun pää pystyyn (ja kohti uusia pettymyksiä;) Kannattaa myös tutkailla itseään ettei ota sitä uhrin roolia.Eli heti alusta alkaen tyydy liian vähään

Vierailija
30/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyisi kolmea vuotta olemaan suhteessa, jossa mies on noin narsisti!
Mutta älä luovuta, kyllä täältä löytyy miehiä, jotka haluavat kunnon parisuhteen :)

Vierailija
31/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, listaa paperille suhteen hyvät ja huonot puolet. Veikkaanpa, että huonoja puolia on pitkä lista ja hyviä puolia vain muutama, jos niitäkään. Miksi haluat välttämättä olla ihmisen kanssa, joka aiheuttaa sinulle pahan olon? Jos kyseessä on kaukosuhde, luulisi fyysisen irtautumisen olevan helppoa. Lähdet vain pois ja sanot, että tämä oli nyt tässä. Kuulostat kyllä sen verran nujerretulta, että henkisesti joudut tekemään paljonkin töitä päästäksesi miehestä irti. Pelkäätkö yksin jäämistä? Ajatteletko, että huono suhde on pienempi paha kuin yksinolo? Lähde pois! Tsemppiä!

Vierailija
32/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olemme yhdessä, niin meillä on hauskaa. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta odotan aina näkemistä, vaikka ajattelen samalla että tämä ei ole oikein, ja tulevaisuutta ei ole.

En vaan tiedä miksi en vaan voi päästää irti. Olen kolme vuotta järjestellyt mun elämääni sen aikataulun mukaan.
Silmäni aukesivat lopulta viikko sitten, kun mies laittoi tekstiviestin siis tarkalleen päivät, milloin olemme yhdessä. Mulla ei kai omaa elämää olekaan :)
Sorry, sekava viesti pää on vaan niin hajalla tämän jatkuvan miettimisen kanssa

Vierailija
33/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä käyttää sua törkeesti hyväkseen. Oot vaan huvitus hänelle, en yllättyis vaikka huvituksia olis useampiakin.. Vastaavanlaista kokemusta on ja jätti isot arvet itsetuntoon. Vaikka se sattuu niin lähde!!! Suru kestää aikansa mutta varo hemmetissä menemästä takaisin. Ota vaikka ystävä tukihenkilöksi tsemppaamaan. Tiiän, se on vaikeeta mutta kannattaa lopuksi. Ja muista surra, siten selviät uuteen elämään..

Vierailija
34/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemme niin harvoin, en halua puhua tilanteesta silloin. Ja kun tulen kotiin niin tulee morkkis, koska en avannut suutani ja aloitan puhelimessa hirveän riidan.

Jos puhun suhteesta miehelle, niin keskustelu ei luonnistu. Mies sanoo ok, ja syyttää minua, että vaadin liikaa ja pitäisi elää päivä kerrallaan.

Kun olen sanonut sanomiseni niin kaikki jatkuu, kun mitään ei olisi tapahtunut, Huoh!

Vierailija
35/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä ystävä oli samanlaisessa tilanteessa, kuin sinä. Kaverini erosi miehestä, ja aina kun kaverilla alkoi mennä hyvin niin mies tuli taas hänen elämäänsä.
Sitä showta kesti yhteensä 5vuotta!
Nyt on kulunut vuosi ja kaveri ei vieläkään ole päässyt yli miehestä.

Syyttää itseään, että elämä on mennyt hukkaan. Älä tee samaa virhettä! Voimia <3

Vierailija
36/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen kanssa, joka haluaa vain hetken hupia eikä arvosta sinua?

Vierailija
37/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua ole mihinkään pakotettu. Olet itse tehnyt päätöksen raskauden keskeyttämisestä. Koetan nyt vain vierittää syyllisyyttä pois harteiltasi.

Vierailija
38/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät suhteeseen, kadut sitä myöhemmin. Nyt ehdit vielä löytää hyvän miehen jonka kanssa perustaa perhe. 5 saati 10 vuoden kuluttua se on jo vaikeampaa. Siis ymmärsin että itse haluat perheen.

Tuo mies ei arvosta sinua. 

Tuo mies on jo perheensä saanut eikä halua sitä sinulta. Älä jää tuohon. Kerää voimasi, pyydä ystäviltä apua ja pistä suhde poikki. Mitä nopeammin sen parempi. 

Vierailija
39/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua kyllä. Olet niin sinisilmäisesti rakastunut mieheen, ja haluat uskoa kaiken mitä se sanoo.
Oikeasti, tuhoat itsesi tota menoa.
Mies määrää milloin näette, pakottaa aborttiin jne.

Täällä maassa on hyviä miehiä myös, mutta tämä vaikuttaa kovin itsekkäältä.

Vierailija
40/51 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se on myös niin (nimimerkki kokemusta on) että roikkuu miehessä joka ei ikäänkuin tykkää tarpeeksi.Että siinä on haastetta ja yrittää koko ajan muovautua hänen mieleisekseen et se suhde muuttuis vakavammaksi.Mutta sit jos se mies alkaiskin kiinnostua enemmän ja vaatia enemmän niin sit oma mielenkiinto laskiskin nopeesti.Siis et se mies kiinnostaa just siks kun kun tuntuu ettei oo sille tarperksi.Siis tosi kummallista, mutta ihmismielihän on kummallinen.Mulle kävi näin.Mies oli hyvin etäinen aluksi mut sit ku alko haluta enemmän tajusin et en oo yhtään koko miehestä kiinnostunu.